LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung keert cashback niet uit

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
verabreur
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2018 15:37

Samsung keert cashback niet uit

Ongelezen bericht door verabreur »

In september heb ik een nieuwe Galaxy S8 Plus aangeschaft. Tijdens deze maand liep ook de €100 cashback actie. Wanneer je een oud toestel opstuurde, zou je de €100 cashback na goedkeuring automatisch op je rekening gestort krijgen. Nadat ik steeds geen bevestiging kreeg dat mijn toestel is aangekomen, ben ik naar de klantenservice gaan bellen. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moest geduld hebben en ze zouden het uitzoeken. Weer hoorde ik niks. Ik ben weer gaan bellen en mailen. Ik kreeg te horen dat mijn oude toestel nooit is aangekomen, maar ik heb zelf bewijs dat dit wel het geval moet zijn. Ik kreeg een mail terug op 27 december dat ze mijn aanvraag uiteindelijk hebben goedgekeurd. We waren nu al 4 maanden verder, veel te lang al. In deze mail stond dat ik de €100 binnen 30 dagen zou krijgen. Vandaag, 5 februari, 6 maanden verder en nog steeds niks. Mijn geduld is écht op en ik vind het ronduit te zot voor woorden dat dit zo ongelofelijk lang moet duren. Hoe moeilijk kan het zijn om je aan je beloftes te houden. Als ze geld moeten hebben van de consument dan staan ze binnen een dag bij je op de stoep met een wijzende vinger dat je nog moet betalen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Samsung keert cashback niet uit

Ongelezen bericht door sylvesterb »

verabreur schreef:In september heb ik een nieuwe Galaxy S8 Plus aangeschaft. Tijdens deze maand liep ook de €100 cashback actie. Wanneer je een oud toestel opstuurde, zou je de €100 cashback na goedkeuring automatisch op je rekening gestort krijgen. Nadat ik steeds geen bevestiging kreeg dat mijn toestel is aangekomen, ben ik naar de klantenservice gaan bellen. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moest geduld hebben en ze zouden het uitzoeken. Weer hoorde ik niks. Ik ben weer gaan bellen en mailen. Ik kreeg te horen dat mijn oude toestel nooit is aangekomen, maar ik heb zelf bewijs dat dit wel het geval moet zijn. Ik kreeg een mail terug op 27 december dat ze mijn aanvraag uiteindelijk hebben goedgekeurd. We waren nu al 4 maanden verder, veel te lang al. In deze mail stond dat ik de €100 binnen 30 dagen zou krijgen. Vandaag, 5 februari, 6 maanden verder en nog steeds niks. Mijn geduld is écht op en ik vind het ronduit te zot voor woorden dat dit zo ongelofelijk lang moet duren. Hoe moeilijk kan het zijn om je aan je beloftes te houden. Als ze geld moeten hebben van de consument dan staan ze binnen een dag bij je op de stoep met een wijzende vinger dat je nog moet betalen.
En wat is je vraag? Of wilde je enkel je ei kwijt?

rpvanoyen
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jul 2011 23:22

Re: Samsung keert cashback niet uit

Ongelezen bericht door rpvanoyen »

Aangetekend verstuurd hoop ik? Dat is pas hard bewijs dat zij de oude Samsung GSM tijdig hebben ontvangen. Eventueel de hulp inroepen van klacht punt nl.

Gesloten