LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tip Leaseplan bank inloggen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
smb
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:00

tip Leaseplan bank inloggen

Ongelezen bericht door smb »

Heb sinds enige tijd problemen met inloggen bij sparen. leaseplanbank. Dat weten ze zelf ook, want er staan allerlei tips wat je moet doen als je niet kunt inloggen.
Daar ben je tijden mee bezig en dan lukt het soms wel soms niet. Heb je ook nog 5 x geprobeerd in te loggen dan moet je je wachtwoord wijzigen via een SMS code. Dit weekend lukte niets.
Uiteindelijk heb ik op mijn tablet Chrome geinstalleerd en vervolgens kon ik inloggen.
Ik vind het een onrustig idee dat ik niet bij mijn spaargeld kan komen als ik het nodig heb.
Het spaargeld heb ik vandaag overgeboekt.
Jammer, want ze geven net iets meer rente, maar zekerheid telt toch zwaarder.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: tip Leaseplan bank inloggen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nog noiit enig probleem gehad bij het inloggen op Leaseplanbank.

En dat er tips staan voor als het niet lukt, betekent niet dat er problemen zijn, maar dat zijn tips om de klant op weg te helpen.

Dus u moet zelf steeds iets fout doen.

smb
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:00

Re: tip Leaseplan bank inloggen

Ongelezen bericht door smb »

Dan heeft u geluk gehad.
Het is toch typerend dat er op de hoofdpagina meteen tips staan als je niet kunt inloggen. En als je doorklikt zie je uitgebreide stappen staan hoe te handelen op verschillende manieren. En wat je allemaal moet veranderen om wel in te kunnen loggen. Dat zie ik niet bij andere banken en heb ook verder nergens anders last.
Ik gebruik zowel een laptop als een tablet en als het op beide enkele keren op verschillende dagen niet lukt, aan wie ligt het dan?
Maar ik gaf als tip voor mensen die net als ik problemen hebben om Chrome (eventueel opnieuw) te installeren.
Het was niet bedoeld voor mensen zoals u, die gelukkig geen last hiervan hebben.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: tip Leaseplan bank inloggen

Ongelezen bericht door Lady1234 »


Ik gebruik zowel een laptop als een tablet en als het op beide enkele keren op verschillende dagen niet lukt, aan wie ligt het dan?”

Aan u blijkbaar, of uw apparatuur, want ik heb even rondgevraagd aan drie personen die daar ook een rekening hebben. Van problemen met inloggen is hun niets bekend. :D

Hier de hulp van ING bij problemen met het inloggen. Ook een heel verhaal.

https://www.ing.nl/particulier/mobiel-e ... index.html

Erthanax
Berichten: 9672
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: tip Leaseplan bank inloggen

Ongelezen bericht door Erthanax »

Toen het inloggen niet lukte, gebruikte u wel de laatste versie van de browser? En is uw besturingssysteem ook bijgewerkt? In verband met de veiligheid is dat noodzakelijk, zie ik op de website van de bank.

smb
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:00

Re: tip Leaseplan bank inloggen

Ongelezen bericht door smb »

Ja, ik gebruikte de laatste versies (had alles geupdate). Desondanks.
Fijn dat er mensen zijn die ook in hun omgeving mensen kennen die nergens last van hebben.
Die zullen een stuk beter slapen dan ik dit weekend!
Ik denk dat de Leaseplan bank zelf wat verouderde systemen hebben waarbij de klant gevraagd wordt om zelf allerlei aanpassingen te doen, die soms wel en soms niet werken.
Vandaar mijn tip om Chrome nieuw of opnieuw te installeren voor mensen zoals ik die hier wel last van hebben.

Gesloten