LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelost

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

Beste,

Opgelost

Gr ica
Laatst gewijzigd door Icasheb op 19 jun 2018 08:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Nee, want de situatie heeft zich in de realiteit niet voorgedaan. Maar belangrijker nog: wat is er aan de hand? Waarom is er onenigheid? En is die op te lossen met een drankje en een ferme handdruk? Deëscaleren is het toverwoord, praten luisteren... Succes.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

.
Laatst gewijzigd door Icasheb op 20 jun 2018 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Misschien kan uw werkgever als officiële vertegenwoordiger van het bedrijf mede namens excuses aanbieden en de druk van de ketel halen?
Bosje bloemen erbij?
Geen schade en toch een klant die om een vergoeding zou kunnen vragen die u dan zelf zou moeten betalen? Daar zit vast een heel verhaal achter.
Zit het probleem niet tussen u en uw werkgever?

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

.
Laatst gewijzigd door Icasheb op 20 jun 2018 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Fijn dat u het goed kunt vinden met uw werkgever. Dan zou deze, namens het bedrijf en namens u, in het geweer moeten komen om de kwestie op te lossen. Dat verzoek zou ik bij uw werkgever neerleggen.
De klant heeft helemaal niks te willen als die stelt dat u het 'zelf moet voelen'.
Wat is dan die fout, hoe ernstig is het geval dan?

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

.
Laatst gewijzigd door Icasheb op 20 jun 2018 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Heel vervelend, kan ik me goed voorstellen. Nogmaals, uw werkgever moet zich nu tonen als de vertegenwoordiger van het bedrijf.
Een personeelslid zelf een escalerend conflict op laten lossen is niet de juiste weg. Dring erop aan.

U had niet de intentie om een fout te maken en bent een mens. Fouten kunnen gemaakt worden, hoe vervelend ook voor een klant. Het is aan uw werkgever om dat nu op te lossen. Goed dat u niets uit eigen zak gaat betalen.

Ga in gesprek met uw werkgever. En probeer die relatie goed te houden, van beide kanten, want problemen tussen u en uw werkgever kunnen in dit geval zo maar uit de hand lopen.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

bedankt voor het advies klaasjan. Ik waardeer het heel erg.

stofzuigertje

Re: opgelost

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jammer, ik opening zag ik Café ruzie....
Nu blijkt later pas Gegevens Overzetten...
Als je nieuwe computer of harde schijf hebt word het normaal goed overgezet.
Of het jou schuld is word moeilijk bewijsbaar.

Ook bij Smart Phone is overzetten een service maar als op de oude alles nog staat is nogmaals doen ook mogelijk.
Service van overzetten, leuk maar je kunt nooit garantie geven dat dit altijd foutloos gaat, je probeerde dat wel...

Als ex werkgever had ik het beleid dat als klanten boos werken we elke garantie of service weigerden en kreeg hij verbod om nog langer zaken te doen!
Mijn ervaring is dat je na een boze klant ook bij de volgende wegens spanning eerder fouten maakte.
Gewoon Excuus en proberen op te lossen en als ze boos worden, gewoon de deur uitzetten en die klanten loop ik graag mis!

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

.
Laatst gewijzigd door Icasheb op 20 jun 2018 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

U kunt beter even een nieuw topic hierover openen. Anders wordt het een warboel.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

Klaas Jan schreef:U kunt beter even een nieuw topic hierover openen. Anders wordt het een warboel.
U heeft gelijk. Zal ik doen.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Icasheb »

Gisteren gebeld met de klant. Was kort gesprek van paar minuten. Verder niks extra’s geboden en is helemaal opgelost. :) deze mag gesloten worden.

stofzuigertje

Re: opgelost

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Icasheb schreef:Bedankt voor het reageren stofzuiger. Op de oude telefoon staat niks (was een ouderwetse gsm), wat raar is want ik had gekopieerd. Maar goed het is gebeurd. Is nog nooit eerder fout gegaan, want ik ben juist erg zorgvuldig in mijn werk.

Andere vraag. In het kader van de nieuwe avg wet sinds 26 mei, mogen we nog wel gegevens overzetten?

Overzetten telefoonboek valt buiten de nieuwe wet.

Ook andere dingen overzetten van zijn telefoon mag.
En alleen bij inruil, als je deze als Refurbished wilt verkopen moeten alle gegevens eerst gewist worden.

Het overzetten nummer is makkelijkste eerst alles op Simkaart zetten, dan in nieuwe telefoon doen en dan van Sim naar geheugen zodat Whats App en zo deze ook gelijk heeft.
Dit gaat meestal foutloos maar bij een oude telefoon, het kan in dat oude toestel zitten en deze overzet service is geen plicht of garantie.

De wet is dus alleen voor als je een gebruikte met gegevens zou verkopen, en dat mag niet.

Gesloten