LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NotarissenVergelijker incasseert je gegevens, maar doet niks

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Lucille_Ball
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 aug 2013 22:36

NotarissenVergelijker incasseert je gegevens, maar doet niks

Ongelezen bericht door Lucille_Ball »

Op zoek naar een notaris in de regio voor het opmaken van een testament, kwam ik de site www.NotarissenVergelijker.nl tegen. Als je je gegevens invoert krijg je via hen reacties van notarissen, met prijsopgaven. Niet dus.
Na twee dagen kreeg ik een 'status van mijn aanvraag': Afgelopen maandag heeft u een aanvraag gedaan via notarissenvergelijker.nl. Ons team is direct voor u aan de slag gegaan om de beste aanbieders in uw regio te selecteren. Helaas hebben we tot op heden nog geen geschikte match gevonden. Dat is erg knap, bijna alle notarissen maken testamenten op.
Intussen hebben ze wel mijn NAW-gegevens maar je krijgt flauwekul in retour.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: NotarissenVergelijker incasseert je gegevens, maar doet niks

Ongelezen bericht door henk51 »

Probeer de goedkoopste notaris eens ik kreeg 6 notarissen in mijn regio


groeten Henk

Erthanax
Berichten: 9659
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: NotarissenVergelijker incasseert je gegevens, maar doet niks

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zoekt u ook op "beste notaris"?

U kunt ook vragen aan familie of vrienden over welke notaris zij tevreden zijn. En u kunt ook gewoon een paar kantoren bellen om te vragen wat een testament ongeveer kost.

Een goede notaris stelt vragen over uw situatie en uw wensen. Dan blijkt dat "nou een gewoon testament op langstlevende" nooit eenzelfde standaardtestament oplevert.

Lady1234
Berichten: 27069
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: NotarissenVergelijker incasseert je gegevens, maar doet niks

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u verstrekt toch zelf uw gegevens? En Lucille Ball heeft geen testament meer nodig.

U had ook op de site Goedkoopstenotaris.nl zelf kunnen kijken wat een testament bij u in de buurt kost.

Gesloten