LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien heeft broer die I-pad wel gegeven?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door Moneyman »

BL2 schreef:
29 nov 2018 16:06
Miepje1 schreef:
29 nov 2018 13:25
Jammer dat ze dus heel veel geld moest uitgeven voor een tablet waarop ze alleen e-mail leest en schrijft en af een toe een foto mee maakt...
Dus je broer koopt een tablet voor je moeder zonder enig overleg en brengt het toch wel forse bedrag zonder blikken of blozen bij haar in rekening.
Terwijl dat natuurlijk ook kan met een Tablet van onder de 100 euro.
Ik zeg, bijzonder!
Er is met moeder overlegd. Dat zuslief andere ideeen heeft, is niet relevant toch? Juist voor ouderen wordt hele vaak voor de iPad gekozen, juis vanwege de intiuitieve bediening. Niet zo gek dus.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door moederslink »

Miepje1 schreef:
29 nov 2018 13:25
Mijn moeder van toen 83 wilde ook een tablet, waarop mijn broer haar gelijk een iPad aansmeerde. Ze heeft niet eens een smartphone... Maar goed, kwamen wij langs, mochten wij haar uitleggen hoe het ding werkt. Wij hebben Android en Windows... maar 'seen one seen them all' dus wij hielpen haar op weg. En besloten gelijk zelf dus nooit zo aangevreten fruit ding te kopen. Maar dat is een andere discussie. Het grappige/droevige was dus wel dat mijn moeder geen idee had van verschillende systemen. Jammer dat ze dus heel veel geld moest uitgeven voor een tablet waarop ze alleen e-mail leest en schrijft en af een toe een foto mee maakt...
Gaan we nu dan maar door met het verhaal van Miepje1 die dit topic ff ' kaapte ' :lol: ?
Of....
Luklee07 schreef:
27 nov 2018 16:08
Mijn vriendin van 87 kocht 14 dagen geleden een Samsung tablet. Deze is te ingewikkeld voor haar en wil hem ruilen voor een ipad. Kan dit zonder bijbetalen?
Luklee07 was de poster maar die zien we niet meer reageren....en ik vroeg me immers al af of we dit topic wel serieus moeten nemen ; deze Luklee07 is zegge en schrijven 8 min online geweest. :roll:

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Goed punt, Moederslink ;)

Het antwoord op de vraag van TS is natuurlijk "Nee, je kunt niet ruilen, tenzij de verkoper uiterst coulant is".

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door moederslink »

En zonder bijbetalen lukt al helemaal niet gezien het prijsverschil tussen een Samsung tablet en een Ipad.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik kaapte niks. Ik reageerde op het 'ingewikkeld zijn' van een Android-tablet.
Mijn broer is fan van aangevreten fruit en mijn moeder heeft genoeg geld.
Goed zo?

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door pedro714 »

Dacht je nu echt dat een i.pad makkelijker is in gebruik dan een android tablet. Nou echt niet. Het omgekeerde kom ik vaak tegen. Mensen die een i.pad gekocht hebben en dolgraag eenvoudiger willen oftewel een android tablet.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door Lowieze »

We gaan een beetje aan de vraag van TS voorbij: kan een tablet zonder bijbetalen omgeruild worden.
Dat de één beter met een iPad kan omgaan dan de ander is voor TS niet echt van belang.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Te ingewikkelde tablet ruilen na 14 dagen, kan dat?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het antwoord ligt bij de verkoper.

Gesloten