Telefoon kapot door Specsavers-medewerker, bedrijf handelt het niet netjes af
Geplaatst: 12 nov 2019 13:15
Hallo allemaal,
Ik heb een groot probleem met Specsavers, waar ik zelf niet meer uitkom. Misschien heeft een van jullie tips.
Een lang verhaal kort: een medewerkster van Specsavers Utrecht Overvecht heeft mijn telefoon laten vallen toen ik daar was voor een lenzencontrole, op 4 augustus 2019.
Ik heb toen voor 150 euro een nieuw Apple-scherm gekocht, nadat ik met de Consumentenbond overlegd had dat ik recht had op het product zoals het was voor de schade.
De manager van Specsavers Utrecht Overvecht heeft bij een volgend bezoek beloofd dat hij het zou regelen en dat ik mijn geld terug zou krijgen. In september ben ik voor werk tijdelijk naar Londen verhuisd, en ik kan dus niet langsgaan.
De manager laat niets meer van zich horen. Ik heb in de afgelopen tijd zes keer gebeld, en zes keer is mij beloofd dat hij terug zou bellen. Hij had me ook zijn persoonlijke nummer gegeven, maar dat bleek niet te werken. Vervolgens heb ik een klacht ingediend bij Specsavers Nederland, maar ook daar heb ik niets meer van gehoord totdat ik zelf weer contact op heb genomen. Zij gaven toen aan dat ze niks voor me kunnen doen en dat ik het met de manager zelf op moet lossen.
Ik begrijp er niets van, want het lijkt mij dat Specsavers gewoon een AVB-verzekering heeft voor zulk soort zaken. Ik weet niet meer wat ik moet doen, maar
1) voel mij onjuist behandeld door het hele bedrijf
2) wil gewoon mijn geld terug.
Wat te doen??
Groeten,
Tessa
Ik heb een groot probleem met Specsavers, waar ik zelf niet meer uitkom. Misschien heeft een van jullie tips.
Een lang verhaal kort: een medewerkster van Specsavers Utrecht Overvecht heeft mijn telefoon laten vallen toen ik daar was voor een lenzencontrole, op 4 augustus 2019.
Ik heb toen voor 150 euro een nieuw Apple-scherm gekocht, nadat ik met de Consumentenbond overlegd had dat ik recht had op het product zoals het was voor de schade.
De manager van Specsavers Utrecht Overvecht heeft bij een volgend bezoek beloofd dat hij het zou regelen en dat ik mijn geld terug zou krijgen. In september ben ik voor werk tijdelijk naar Londen verhuisd, en ik kan dus niet langsgaan.
De manager laat niets meer van zich horen. Ik heb in de afgelopen tijd zes keer gebeld, en zes keer is mij beloofd dat hij terug zou bellen. Hij had me ook zijn persoonlijke nummer gegeven, maar dat bleek niet te werken. Vervolgens heb ik een klacht ingediend bij Specsavers Nederland, maar ook daar heb ik niets meer van gehoord totdat ik zelf weer contact op heb genomen. Zij gaven toen aan dat ze niks voor me kunnen doen en dat ik het met de manager zelf op moet lossen.
Ik begrijp er niets van, want het lijkt mij dat Specsavers gewoon een AVB-verzekering heeft voor zulk soort zaken. Ik weet niet meer wat ik moet doen, maar
1) voel mij onjuist behandeld door het hele bedrijf
2) wil gewoon mijn geld terug.
Wat te doen??
Groeten,
Tessa