MediaMarkt betaalt (nog) niet terug
Geplaatst: 04 mei 2020 17:31
Beste allemaal,
Op 10 april had ik een product besteld van €349,95. Ik kwam er na een halfuur achter dat het elders een stuk goedkoper was, dus heb ik de bestelling geannuleerd. Dit is telefonisch gebeurd en heb via de mail een bevestiging gehad. Tot dusver is dat prima gegaan.
Ik wacht echter nog steeds op mijn geld. Omdat het een groot bedrag betreft, wilde ik het snel terug hebben. Op de website staat 5-7 werkdagen. Prima. Omdat ik het nog niet heb ontvangen, heb ik ze elke week 1x gebeld. Telkens krijg ik een standaardmail en/of standaardantwoord dat het binnen 5-7 werkdagen komt. Via Facebook messenger precies hetzelfde verhaal. Een standaard antwoord met telkens een andere naam eronder.
Ik vraag me af of ik nou ongeduldig ben of dat dit niet normaal is. Ik lees soms dat je je geld binnen 14 dagen moet krijgen en andere websites zeggen 30 dagen. Wat is het nu en wat kan ik het beste doen?
Alvast bedankt.
Groet, Tasniem
Op 10 april had ik een product besteld van €349,95. Ik kwam er na een halfuur achter dat het elders een stuk goedkoper was, dus heb ik de bestelling geannuleerd. Dit is telefonisch gebeurd en heb via de mail een bevestiging gehad. Tot dusver is dat prima gegaan.
Ik wacht echter nog steeds op mijn geld. Omdat het een groot bedrag betreft, wilde ik het snel terug hebben. Op de website staat 5-7 werkdagen. Prima. Omdat ik het nog niet heb ontvangen, heb ik ze elke week 1x gebeld. Telkens krijg ik een standaardmail en/of standaardantwoord dat het binnen 5-7 werkdagen komt. Via Facebook messenger precies hetzelfde verhaal. Een standaard antwoord met telkens een andere naam eronder.
Ik vraag me af of ik nou ongeduldig ben of dat dit niet normaal is. Ik lees soms dat je je geld binnen 14 dagen moet krijgen en andere websites zeggen 30 dagen. Wat is het nu en wat kan ik het beste doen?
Alvast bedankt.
Groet, Tasniem