Levenslang verbannen van Marktplaats

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Senso
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 mei 2018 17:52

Re: Levenslang verbannen van Marktplaats

Ongelezen bericht door Senso »

Schandalig. Dit soort bedrijven heeft een arrogantie waar de honden geen brood van lusten. En des te schrijnender als je bedenkt dat ze bijvoorbeeld - ook na herhaalde klachten - niets doen aan broodfokkers die zieke puppies op hun platform aanbieden. Het is eigenlijk zeer eigenaardig at dit soort bedrijven op geen enkele manier aan overheidscontrole onderhevig is.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Levenslang verbannen van Marktplaats

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Dus 5 accounts zogenaamd van familie, 320 5 sterren reviews. Dat klinkt als een professionele handelaar daar zou het weleens aan kunnen liggen.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Levenslang verbannen van Marktplaats

Ongelezen bericht door BL2 »

Justmeagain schreef:
14 mar 2021 23:25
Dus 5 accounts zogenaamd van familie
Die accounts zijn reuze handig om wat aan de prijs te doen. En ja, ik weet het, heel veel doen dat omdat het nog altijd zo is dat wat de gek er voor geeft.

Maar al zo oud als de weg naar Rome. Vroeger veel op verkoopavonden geweest, de grootste lol had je om mee te bieden op je eigen kavels...

wolkano
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mar 2021 21:22

Re: Levenslang verbannen van Marktplaats

Ongelezen bericht door wolkano »

UPDATE: 18-03-2021.....

Ander account uit het niets geblokkeerd.... krijg het volgende van Marktplaats te horen: Afbeelding

Terwijl ik al 3 maanden geen advertenties heb geplaatst op marktplaats. Er gaat toch iets fout. Ze willen het account niet deblokkeren . Account weer zonder reden geblokkeerd.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Levenslang verbannen van Marktplaats

Ongelezen bericht door D34M0N »

wolkano schreef:
18 mar 2021 15:16
UPDATE: 18-03-2021.....

Ander account uit het niets geblokkeerd.... krijg het volgende van Marktplaats te horen:
Klinkt alsof ze de gezamenlijke activiteiten van al jouw accounts tezamen verdacht vinden. Uit een eerder bericht van jou maak ik op dat je regelmatig met jouw andere accounts ging bieden op dingen die door 1 van jouw accounts werden aangeboden op marktplaats? Wellicht vonden ze dat verdacht.

Verder sluit ik me aan bij de tip die enkele anderen al was gegeven: bied jouw spullen aan op een ander verkoopplatform. Marktplaats is een private onderneming en heeft dus het recht om klanten te weigeren.
wolkano schreef:
08 mar 2021 21:20
Laatste stap is dus helaas een advocaat. Ik voel me erg machteloos en niet serieus genomen door de marktplaats klantenservice.
En wat zei de advocaat? Heeft die jou al verder kunnen helpen?

Richard-L
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2021 18:59

Re: Levenslang verbannen van Marktplaats

Ongelezen bericht door Richard-L »

Ik zou het programma 'BOOS' van BNN-VARA op YouTube benaderen als je niet verder komt. Komt Tim Hofman even langs.

M535i
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2022 02:19

Re: Levenslang verbannen van Marktplaats

Ongelezen bericht door M535i »

Ben je hier nog verder mee gekomen? Ik zit namelijk met het zelfde probleem!

Groeten,
M535i

Plaats reactie