Abonnement bij sportschool Fit for Free vroegtijdig opzeggen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: Abonnement bij sportschool Fit for Free vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door Sannietje »

Dan zit er niets anders op dan het abonnementsgeld niet meer te betalen. Dan ontvang je binnen 2 weken zeer waarschijnlijk vanzelf wel bericht.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Abonnement bij sportschool Fit for Free vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door WZZ »

Mijn eigen ervaringen met FFF zijn als volgt:
-Men reageert op e-mails in eerste aanleg hooguit met een ontvangstbevestiging
-Inhoudelijk wordt er ook wel gereageerd, maar daar kunnen best 1 of 2 maanden overheen gaan, maar daarna worden de zaken meestal wel goed geregeld
-Maar het is wel van belang dat je het probleem helemaal uitkauwt in je mail, anders wordt niet begrepen wat er aan de hand is en krijg je een antwoord waar je niets aan hebt. Bij voorkeur ook vermelden wat de oplossing is. Dat niet wordt begrepen waarom het gaat gebeurt al snel, want het niveau van de medewerkers bij de backoffice is niet denderend
-Soms helpt het om in de onderwerp regel SPOED te zetten
-Langsgaan bij een vestiging levert meestal niets op, men moet voor alles contact met kantoor opnemen. Het is natuurlijk wel zo dat zij wel telefonisch contact hebben met kantoor, zelf lukt je dat niet omdat er simpelweg geen telefoonnummer beschikbaar is
-U zou eventueel het bedrag kunnen storneren.

Kennelijk is de backoffice van FFF erg slecht bezet.

Nickai
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 sep 2021 12:49

Re: Abonnement bij sportschool Fit for Free vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door Nickai »

WZZ schreef:
22 sep 2021 16:10
Mijn eigen ervaringen met FFF zijn als volgt:
-Men reageert op e-mails in eerste aanleg hooguit met een ontvangstbevestiging
-Inhoudelijk wordt er ook wel gereageerd, maar daar kunnen best 1 of 2 maanden overheen gaan, maar daarna worden de zaken meestal wel goed geregeld
-Maar het is wel van belang dat je het probleem helemaal uitkauwt in je mail, anders wordt niet begrepen wat er aan de hand is en krijg je een antwoord waar je niets aan hebt. Bij voorkeur ook vermelden wat de oplossing is. Dat niet wordt begrepen waarom het gaat gebeurt al snel, want het niveau van de medewerkers bij de backoffice is niet denderend
-Soms helpt het om in de onderwerp regel SPOED te zetten
-Langsgaan bij een vestiging levert meestal niets op, men moet voor alles contact met kantoor opnemen. Het is natuurlijk wel zo dat zij wel telefonisch contact hebben met kantoor, zelf lukt je dat niet omdat er simpelweg geen telefoonnummer beschikbaar is
-U zou eventueel het bedrag kunnen storneren.

Kennelijk is de backoffice van FFF erg slecht bezet.
Bedankt voor deze tips. Het probleem heb ik heel uitgebreid beschreven met de oplossing maar inderdaad nog geen reactie, zelfs een ontvangstbevestiging kan er niet vanaf. ‘Spoed’ in het onderwerp zetten ga ik ook proberen

Gesloten