LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting CAV, onderbewindstelling

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Do44
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2009 10:58

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Do44 »

Lady B mijn email adres is [email protected]

Het is niet alleen de CAV maar ook mijn consulent maar ik vertel het je graag.
Ik heb overigens op 14/09 een klacht ingediend waar ik nog steeds geen antwoord op heb. Maar misschien kunnen we een keer onder een bakkie hier verder over praten.

lady-B
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2009 14:53

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door lady-B »

...
Laatst gewijzigd door lady-B op 12 jan 2010 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Do44
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2009 10:58

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Do44 »

Mijn klacht tegen de gemeente Delft is gegrond verklaard. Hij heeft inderdaad veel zaken nagelaten waardoor ik verder in de problemen ben geraakt. Hij zou hier op aangesproken zijn/worden en ik heb een vette excuusbrief gekregen met het advies ook tegen de CAV een klacht in te dienen.

Heel flauw heeft ten tijde van de klacht de bewuste consulent mijn bij de schuldeisers afgemeld als zijnde dat ik mij niet aan de afspraak hou. Geeft niet ook dat gaan we rechttrekken.

michalok
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2010 17:16

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door michalok »

Ik heb ook mijn bewindvoering lopen bij het CAV.
Omdat ik door verlies van mijn woning, partner, en de schulden gemaakt door mijn ex partner op moet draaien ( huur niet betaald etc etc ) in crisis ben geraakt toentertijd heb ik bewindvoering aangevraagd.
Ook omdat ik langdurige klinische borderline behandeling ging doen leek dit me een zeer productieve stap om te nemen.
Ik rust met mijn schulden en mijn schuldeisers kregen wat ze toe komt.
Heb ook nooit moeilijk gedaan over mijn schulden, en werk met 150% motivatie mee.
Nu het punt aan is gekomen om weer te re-intregreren en niemand iets aan mijn eerste levensbehoefte wil doen ( Bed wasmachine gasstel koelkast strijkijzer etc etc).
Nu zegt het CAV de lening van de sociale dienst niet te willen betalen.
Wat is dit toch voor dom gedrag ?
Zo kan ik toch nooit fatsoenlijk aan het werk ?
Een werk gever ziet me als sloeber al aankomen...
wat mij betreft ga ik naar een andere bewindvoerder of neem zelf (met hulp) de touwtjes weer in handen !.
Wat kan ik hier tegen doen behalve naar de rechtbank gaan ?

Marr50
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2011 18:38

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Marr50 »

Do44 schreef:Mijn klacht tegen de gemeente Delft is gegrond verklaard. Hij heeft inderdaad veel zaken nagelaten waardoor ik verder in de problemen ben geraakt. Hij zou hier op aangesproken zijn/worden en ik heb een vette excuusbrief gekregen met het advies ook tegen de CAV een klacht in te dienen.

Heel flauw heeft ten tijde van de klacht de bewuste consulent mijn bij de schuldeisers afgemeld als zijnde dat ik mij niet aan de afspraak hou. Geeft niet ook dat gaan we rechttrekken.
Hallo,

Ook ik heb giga problemen met het CAV en mijn vraag aan jou was hoe heb je dit aangepakt?
Ik hoop dat je dit nog leest want je bericht is van 2009.

mvg Mar

Loudipou
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2011 14:45

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Loudipou »

Ik heb zelf echt onwijs veel gezeur gehad met het CAV. En nog steeds. Ze hebben echt heel veel schade gemaakt, en ik vind dat dit bedrijf haar deuren moet sluiten voor altijd.

Ik vind het belachelijk dat iedereen zo een bedrijf kan openen. Je hebt hier heel weinig papieren voor nodig terwijl dit juist zo belangrijk is. Ik zou graag willen dat dit soort achterlijke bedrijven eens goed bekeken worden door heel Nederland. Want er zit een complot achter, ze luisteren niet, ze doen maar wat, ze hebben geen idee. Ik vind dit schandalig.

Dit moet gewoon een keer in het nieuws komen.

Mocht iemand contact willen hebben met me> [email protected]

Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf, jij ook?

Loudipou
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2011 14:45

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Loudipou »

Marr50 schreef:
Do44 schreef:Mijn klacht tegen de gemeente Delft is gegrond verklaard. Hij heeft inderdaad veel zaken nagelaten waardoor ik verder in de problemen ben geraakt. Hij zou hier op aangesproken zijn/worden en ik heb een vette excuusbrief gekregen met het advies ook tegen de CAV een klacht in te dienen.

Heel flauw heeft ten tijde van de klacht de bewuste consulent mijn bij de schuldeisers afgemeld als zijnde dat ik mij niet aan de afspraak hou. Geeft niet ook dat gaan we rechttrekken.
Hallo,

Ook ik heb giga problemen met het CAV en mijn vraag aan jou was hoe heb je dit aangepakt?
Ik hoop dat je dit nog leest want je bericht is van 2009.






Wat is jouw probleem precies? Ik ben het bedrijf meer dan zat!
Mijn email staat hieronder.

mvg Mar

haagie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2012 09:39

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door haagie »

ook wij hebben problemen met de stichting we worden er gek van steeds op nieuw afspraken niet na komen niet reageren op mails leefgeld niet storten en dan niet even op de hoogte brengen ervan dus elke keer opnieuw is het maar weer afwachten hoe of wat we hebben al een brief gestuurd naar de rechtbank met de vraag ofdat we een andere bewindvoerder kunnen krijgen een die wel reageerd op je mail en die je wel op hoogte ervan brengt we krijgen dan via onze gezindschoac te horen dt we waarschijnlijk een andere bewindvoerder krijgen maar even naar ons melden ho maar ik heb een gzin met driekinderen en die moet ik ook te eten geven de contact persoon die ik heb is er meer niet dan dat ze er wel is en als ik haar dan spreek weet ze van niks en gaat ze het wel uitzoeken afspraken maken met de schuleisers doen ze niet nee dat moeten wij doen terwijl wij dat niet mogen omdat wij onder beschermings bewind staan het is toch te triest voor wooren allemaal maar goed nu moeten wij als gezin een misstap maken an staan ze gelijk paraat maar van hun wordt er niets gezien ik snap niet dat er geen actie wordt ondernomen naar dit bedrijf want zoals ik het ziet ben ik niet de enige die hier problemen mee heeft
messchien zijn er nog meer mensen die er problemen mee hebben laten we dan is wat gaan ondernemen want dit kan zo niet langer we hebben dit gedaan om uit de problemen te komen maar zo komen we er steeds dieper in

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door ArneLH »

Is deze hele post 1 zin??

ErikD1
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2012 16:51

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door ErikD1 »

Ook ik heb klachten over stichting CAV. Ten eerste komen rekeningen vaak niet aan die ik naar ze opstuur. Vervolgens doen ze er ook nog vreselijk moeilijk over het betalen ervan ook al heb je genoeg saldo op je rekening staan. Nog een probleem is dat ik om de haverklap een andere contactpersoon heb en dat verandert steeds onverwachts zonder dat je het op tijd weet om er dan pas veel later achter te komen. Kortom die toko is gewoon echt een grote ramp. Ik overweeg nu om via de rechtbank een andere bewindvoerder te eisen en dus weg te gaan bij CAV. Weet iemand nog iets waar ik wel beter geholpen wordt?

Erik

ErikD1
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2012 16:51

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door ErikD1 »

Weet iemand nog iets waar ik wel beter geholpen wordt?
Ik heb denk ik iets gevonden, maar ik heb geen idee of die goed is? Is er soms iemand hier bekend met stichting Budget te Haarlem?

smurfjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2012 22:33

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door smurfjes »

GonnyK schreef:Iemand ook meegemaakt dat de mensen van stichting CAV érg boos worden en zich nóg verregaander schandalig gedragen als ze merken dat je je vrijheid van meningsuiting gebruikt om je mening over hun wanbeleid/wanbewind op forums als deze te ventileren???
IK wordt hiermee nu geconfronteerd...
Wordt vervolgd...

Ik zit zelf ook bij budgetbeheer en kom door hun nalatigheid steeds dieper in de problemen.Ik durf niet meer veel te zeggen want mijn contactpersoon vindt mij nu al "geen prettig" dossier en wil misschien mijn leefgeld omlaag gaan brengen.
CAV doet weinig tot niets, en wat ze al doen, doen ze niet goed of te laat.
Ik heb nu verschillende achterstanden.Gelukkig heb ik mensen die (nog) kunnen helpen maar dit lijkt mij niet de bedoeling van budgetbeheer, vooral als er voldoende geld op mijn beheerrekening staat.
De lijst van klachten is groot, ik ben het zat en ga bij ze weg.
Ik kom alleen maar in de problemen door deze PRUTSERS.

inkie59
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2012 15:11

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door inkie59 »

Ook ik ben via de gemeente Delft bij cav terecht gekomen, de ellende stapelt zich op, deurwaarders komen weer aan de deur, stuur net weer een stapel ellende door, maar ga ook nog maar even zelf langsbrengen want volgens mij ontvangen ze inderdaad niet.........
Moedeloos ben ik, en nu al 2 jaar pfffff

Ing

pauldamen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2012 18:37

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door pauldamen »

ik zit in de wettelijke schuld sanering waar laats mijn bewindvoerder van sociaal.nl mijn vrij te laten bedrag opnieuw had berekend en dat kwam bijna 75 euro hoger uit dan eerst , dus ik blij naar mijn aanspreekpersoon bij de firma cav om te zorgen dat ik ook dat bedrag per maand zou krijgen maar die reageerde met een mail dat het bedrag dat zij had berekend ook zo zal blijven en daar was de kous mee af .
of het haar uit maakt hoeveel ik krijg en hoeveel de schuldeisers krijgen en daarbij is denk ik de bewindvoerder toch een macht hoger .
ik mis ook elke keer geld dat er wel had moeten zijn bijvoorbeeld
loon is geschat op 1200 euro maar is gemiddeld 1238 nog wat waar blijft het restant ik zie het niet op mijn rekening bij 2000 mensen en je hebt speculatie geld van 76000 euro per maand toch een slimme handel toch of niet

claire 321
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2012 12:24

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door claire 321 »

Wij vallen al 2,5jaar onder het cav.
Wij hebben al 2x met de Kerst dagen+Oud en Nieuw.
Nog Nooit Geen Rode cent gezien.
We hebben de 21ste dec vorige jaar gebelt naar het cav.
Dat onze leeft geld niet op onze rekening staat.
Hun antwoord is wij bellen u morgen terug.
Mooi niet.
Ik belde naar het cav toen kregen wij tehoren wij zijn geloten.
Van 23 dec-tot 5jan.
Wij belde op 5 jan 2012 naar Anneloes stroband van het cav Amsterdam.
Zij was niet aan wezig.
WE hebben onze verhaal aan een colega vertelt en zij zou het uitzoeken.
Wij kregen ons leeft geld pas op 15 de jan 2012.
Leuk he Met de feest dagen zonder geld.
En zo gaat het maar door.

GEORGEDEGROOT
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2012 11:38

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door GEORGEDEGROOT »

Breek mij het gelaat niet open. Ze hebben tot 2 keer aan toe per ongeluk mijn bankrekening opgeheven.
De ene x heb ik 4 weken op een nieuw pasje moeten wachten en de 2e x 5 weken. Dit alles onder het mom van een versnelde spoedaanvraag. Ik kon door mijn verleden bij niemand terecht bij wie ik mijn leefgeld kon laten storten. Ook hebben veel kenissen van mij een uitkering en die denken er niet aan om leefgeld van een ander op hun rekening te laten storten. Ik kan zo nog zeker een half uur door typen, en het is echt serieus met geen pen te beschrijven.
Mijn behandelaarster is [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en die spant helemaal de kroon.
Ik ben kostganger en huur een kamer en heb een uitkering. Volgens de norm heb ik complete kwijtschelding op watergeld en de gecombineerde aanslag. Ik had 2 jaar vakantie geld gespaard en gemakshalve word gewoon de aanslag en het watergeld betaald. Omdat even een rekeningetje betalen sneller gaat dan een kwijtschelding indienen, is mijn geld aan het sneufelen.
Ik krijg zere vingers van het typen en hoofdpijn van de ellende dus ik stop nu even.
Maar ik houd graag het hele land op de hoogte van de voortzetting.

Bazooka
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2012 15:34

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Bazooka »

Let op mensen. Er is zoiets als de BPBI. Maar heb niet te veel hoop...

Dit is wat ze van zichzelf zeggen: "De Branchevereniging voor Professionele Bewindvoerders en Inkomensbeheerders behartigt de belangen van professionele bewindvoerders en inkomensbeheerders. Ook toetst ze de kwaliteit van haar leden [JA,JA! ZOALS HET CAV DUS]. Dat gebeurt onder meer door de jaarlijks te houden audits."

LOL,"jaarlijks audits houden", dat stelt geen ene f... voor. Even mooie sier maken, alles er netjes uit laten zien, wat steekproeven, en vervolgens doorgaan met fouten maken. Ze kunnen beter - door een extern bureau - tevredenheidsonderzoeken laten doen onder hun clienten, daar zou pas goed uitkomen wat er allemaal mis is. Of dat we de Zorgpolitie op ze af kunnen sturen, vermomd als client (mystery guest).

Om te beginnen zouden ze van hun medewerkers een foto op de website moeten plaatsen. Zoals Stichting Budget zo aardig doet. Op HUN website zie je een stel helder kijkende vrouwen op de foto staan. Ben beniewd wat er bij het CAV op de foto zou komen te staan... :shock:

Luister verder: "Onze vereniging is in 2004 opgericht met als doel 'het kaf van het koren te scheiden.' WAT ZEGT U?!? IN 2004 opgericht OM HET KAF VAN HET KOREN TE SCHEIDEN?!???

Deze post begon in 2007. Daarna, jaar na jaar na jaar, bleven de klachten over het CAV binnenstromen. WAT HEEFT DE BPBI VANAF 2004 DAN IN 'S HEMELSNAAM UITGEVOERD?!? Jaarlijkse audits die nergens op slaan zeker? En de klachten hier zijn nog maar het topje van de ijsberg, want niet iedereen heeft een pc of heeft dit forum kunnen vinden of heeft de puf zijn verhaal te schrijven...

Mensen, ga naar de website bpbi.nl. Daar kun je een bericht naar ze sturen. Of je belt ze voor de klachtenprocedure, 0180 - 33 32 80. Of je mailt ze rechtstreeks via [email protected].

Het CAV Amsterdam is nota bene een gecertificeerd lid van de BPBI !! (Dan vraag je je toch af wat zo'n certificaat voorstelt, nietwaar?!)

Klik links boven op Over BPBI, dan zie je Klachtencommissie staan. Dit schrijven ze:
"Al onze leden hebben een eigen klachtenprocedure. Ook de BPBI heeft een eigen klachtencommissie. Deze klachtencommissie ... behandelt klachten over leden." MAARRRRR.... "Voordat u bij ons een klacht kunt indienen tegen een van onze eigen leden [zoals het CAV], moet u eerst de klachtenprocedure van dat lid doorlopen hebben." DA'S NOU VERVELEND, want als het CAV normale procedures (waar je een klacht over hebt - ik weet er alles van) al niet volgt, hoe kun je dan verwachten dat ze de klachtenprocedure WEL goed afhandelen?!? :roll:

Als je wilt kijken wie er nog meer lid is van de BPBI, klik je bovenaan op Leden, dan komt de zin: "Zoekt u een aangesloten bewindvoerder of inkomensbeheerder bij u in de buurt? Klik hier " Als je daar klikt zie je een landkaartje van NL, dan klik je bijvoorbeeld op het woord Noord Holland.

Maar, zoals gezegd, heb niet te veel hoop, vertrouw niet op een "certificaat" van de BPBI. Want als dat wat voorstelde, had het CAV er niet een gekregen. Ik kan er over meepraten, helaas.

't Beste advies is waarschijnlijk: Verander van bewindvoerder - ook al is 't een hele klus - want dat de bewindvoerder verandert is onwaarschijnlijk.

Bloem50
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2013 00:35

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Bloem50 »

Ja,het is een grof schandaal dat de CAV "voor een schijntje" iedereen die zelf schulden maakt,uit de str*nt helpt zeg.............Ik zelf ben al geruime tijd ziek en zij doen werkelijk alles om me te helpen(o.a. met mijn woning,die "aangepast" moet worden)Ik snap mensen hier werkelijk waar niet!!Even "je zinnetje" niet krijgen,wil niet automatisch zeggen dat zij alles fout doen?!? Ik zou niet graag "in hun schoenen staan"
met al dat ''gedram'' van clieenten de hele dag,en dan gaat het ook nog eens nergens over!Jullie moesten je doodschamen dat je zo'n instantie af zitten te kammen(om het maar even "netjes" te zeggen)want hier klopt werkelijk geen ene moer van!!Dankzij hun heb ik een "zorgenvrij" leven,zij regelen alles tot in de puntjes,en zorgen altijd voor tijdige betaling!En ja,je hebt een "gezamelijke" rekening(voor ieder gezin 1)en wel via de ABN-AMRO(Voorheen Fortis)kan me dus absoluut niet voorstellen dat er clieenten zijn met een giro-rekening,want het leefgeld word voor alle clieenten via de ABN-AMRO geregeld!!Als je het niet eens ben,met een onderbewindstelling,ga je het toch weer zelf doen,even kijken hoe snel je dan weer in de puree zit!Iedereen zit daar met de reden:''schulden" en die zijn niet ontstaan door het tijdig betalen van rekeningen etc.dus geef de CAV van jullie eigen disfunctionele gedrag daarin,niet de schuld,dat is wel zo kinderachtig.........ga geen stichtingen zoals het CAV(in dit geval)aankijken op iets wat door eigen toedoen is veroorzaakt!!!Zij verdienen overigens helemaal ''geen bakken met geld"(zou maar eens kijken naar de maandelijkse bijdrage,en je dan afvragen of het je nou werkelijk waard is,zelf alles te moeten regelen,en wat dat je oplevert!!)Dankzij hun heb ik een dak boven mijn hoofd en eten,en een garantie dat alles word betaald,ik ga niet mee in dingen die mensen maar ''roepen'' omdat zij zelf hun zin niet krijgen,en bovendien is dit geheel onterecht........

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door puma73 »

Wat betaald dat nu zo'n positief berichtje te schrijven over deze wazige figuren???

Je bent werkelijk de enige die positief schrijft.

Bloem50
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2013 00:35

Re: Stichting CAV, onderbewindstelling

Ongelezen bericht door Bloem50 »

Deze mensen,die zogenaamd ''geld afpakken'' zijn voor mij,en vele anderen een ''grote steun'' op zowel financieel gebied,als toch ook ''meekijkend&meedenken'' in lastige situaties,als je je eigen geld niet kan beheren,en je komt daardoor in de problemen,staan deze mensen voor je klaar!en ja,er word soms gewisseld van contact-personen,maar kijk ook even naar bijv:geen ''contractverlenging'' en daardoor weg
moeten,ook als Bewindvoerder krijg je daarmee te maken.En de wisseling van bankfiliaal is van te voren goed aangegeven middels een brief van de Stichting.Als ik al kijk naar alle ''toeslagen'' en huursubsidie etc die ik dankzij hun krijg,vind ik zo'n valse beschuldiging toch wel heel ver gaan!Ik heb momenteel 6 bewindvoerders,maar ik weet(na 10 jaar)dat zij altijd 'noteren' wat er in een telefoongesprek gezegd is,voor de andere collega's even handig,zodat zij weten waar het om ging(en dus kan iemand anders ten alle tijden ''mijn vraag'' beantwoorden)Jammer genoeg heb ik dit niet eerder gezien,dat er zo vreselijk word ''afgegeven'' op deze Stichting.
Even voor Adri Terwan » 03 maart 2008 19:51(helaas kon ik je niet zeggen dat je geen twijfels hoeft te hebben over deze Stichting,dus je loopt door dit negativisme een kans mis,op zeer goede financieele steun,en begeleiding vanuit de CAV)waar mensen werken worden fouten gemaakt,maar ik weet dat er
heel wat mensen/gezinnen het dankzij een onderbewindstelling redden en hun huis behouden.Ik vind de maandelijkse bijdragen voor de CAV heel schappelijk,en beslist niet onterecht,als je kijkt wat zij allemaal regelen aan declaraties,aanvraag (zorg+huur)toeslagen en het regelen van betalingen!ook als ik de mist inga staan ze alsnog voor me klaar,en herstellen zij(zeer domme)fouten die IK maak!Met de huidige regelgeving mag je blij zijn als je nog ''in het traject zit'' van Bewindvoering,niet iedereen komt er automatisch meer voor in aanmerking.(Ik ken erg schrijnende gevallen van alleenstaande moeders die hun hus kwijtraken doordat ze geen ''toegangsmogelijkheden'' meer hebben voor de WSNP of onderbewindstelling)Ik ben blij dat ik wel 'onder bewind sta'' en zij hebben mij(en velen met mij)nooit geld afhandig gemaakt of in eigen zak gestoken!Ja je 'draagt' je inkomsten over aan hun,en zij regelen dus alles voor je,voor mij is dat al heel fijn en ik heb dankzij hun geen last van deurwaarders of wat dan ook(en heb gewoon TV,Telefoon,Internet,zelfs een mobiel.....)Maar bovenal ''een dak boven mijn hoofd'' en een goed en rustig leven,omdat ik de zorgen niet heb van maandelijks de financieen ook nog eens allemaal moeten regelen,naast het chronisch ziekzijn!Vind het echt heel erg dat er mensen proberen de Stichting "zwart maken'' en dat er niets staat over goede ervaringen met hun als Bewindvoerders,daarom doe ik het nu!Ik ben het ook niet altijd eens met uitgaven,maar ik weet wel dat zij alles moeten verantwoorden(jaarlijks)aan de rechter en heb dus ook inzage in de uitgaven en inkomsten ieder jaar,dit word opgestuurd en kan dit dan ondertekend terug sturen.Ik benoem nu enkele dingen omdat er altijd ''2 kanten'' zitten aan een verhaal,maar de manier waarop de werkwijze van de CAV hier uit zijn verband word getrokken,vind ik uitermate storend.de CAV is 1 van de grootste ''Bewindinstellingen'' in Nederland,en de zelfstandige en ''kleinere'' instanties,maken wel heel veel fouten,en ''glippers'' heb ik gehoord,maar waar mensen werken worden fouten gemaakt,en dus zeg ik nu:als je je financieen overdraagt aan een bewindvoerder,heb je inderdaad te maken met minder inzicht,maar geld ''achterover drukken'' vind ik dan toch wel heel ver gaan,in de opmerkingen die geplaatst zijn.Ik werk bijv. door ziekte niet,maar het inkomen van mij en mijn ''wederhelft'' is voldoende om van rond te komen en krijg gewoon ieder jaar ''vakantiegeld'' en kan toch best vaak een beroep doen op de bewindvoering voor extra's.Ik hoop dat er ook mensen zijn,die netals ik goede ervaringen hebben met de Stichting en dat ook eens willen benoemen........Wat ik helemaal niet vind ''kunnen'' is even een verhaal van iemand moeten aanhoren over ''het inelkaar slaan'' van Bewindvoerders(ook CAV)dus nogmaals:ik zou niet graag in hun schoenen willen staan,of het werk doen wat zij doen,dit is werkelijk godsgeklaagd.In goed overleg is er best veel mogelijk,maar met grote ''bekken'' en ''je handen laten wapperen'' om je zin door te drijven vind ik absoluut geen manier van doen,en ook is het jammer dat je geen ''positieve feedback'' leest hier,en dat er alleen maar word geklaagd en afgegeven op de CAV.Neem de touwtjes(zogezegd)dan weer in eigen handen,maar ga niet de tijd van andere clieenten&hun kostbare tijd zitten ''verpesten'' door te voortdurend te klagen over futuliteiten,ga het dan zelf weer doen,en ''verspil'' je tijd dan niet langer als dit echt zo storend is en je benadeeld,op wat voor manier dan ook.........er zullen best problemen voorkomen en ''fouten'' worden gemaakt,maar het heeft ook geen zin om bij een Stichting te blijven als het je zo tegenstaat,dan kun je beter wat anders zoeken,zodat de CAV tijd over houd voor mensen die hun hulp wel op prijs stellen,en er wel wat aan hebben.................Nogmaals:ik ben blij met de ''geboden'' hulp,al 10 jaar en ga verder in de wetenschap dat ik ''schuldenvrij'' ben en blijf en dat is me al heel wat waard........Jammer genoeg deelt niet iedereen deze mening,maar ik blijf bij dit standpunt!

Gesloten