LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen De Budgetteer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
steffangrofsmid
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 dec 2009 22:53

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door steffangrofsmid »

let op ga nooit bij de budgeteer het enige wat er betaald word is die 60euro in de maand aan hun wij hebben er negatieve ervaring mee ze betalen niks je komt alleen maar meer in de problemen een voorbeeld is xxxx uit xxxx werkt ook bij de budgetteer niks betalen alleen hun zelf dus zet alles maar snel stop en doe aangifte als ze niks betalen en vorder je geld terug want als je toch graag van je geld af wilt mag je ons die 60 euro per maand ook wel doen want je gooit ze nu toch weg en mooi praten kunnen ze wel van de budgetteer laten ze maar eens een keer met resultaten komen

[Bericht aangepast door Moderator (persoonsgegevens verwijderd)]

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door FHV »

Jeffrey, als er sprake is van bewindvoering, dan heeft de kantonrechter toezicht. Je zou je kunnen wenden tot de rechtbank.

Walter Reupkes
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 feb 2010 14:27

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Walter Reupkes »

Beste mensen,

Ik ben ook op zoek naar gedupeerde die nare ervaringen hebben mee gemaakt met butged beheer.
Ik zit zelf in butged beheer en kan je vertellen dat het geldpiraten zijn kijk naar mijn topics Omega Beheer en Schuld Hulp verlening.
Mocht je bij Omega beheer zitten mail mij dan op [email protected] ik ben met andere gedupeerde een rechtzaak gestaart tegen deze bewindvoering en wellicht kunnen we de zaken vananderen ook daarin steunen want wat elke butged beheer zecht is bull **** allemaal mooie praatjes ze beloven je alles maar als puntje bij paaltje komt ben je geen reet waard en is er geen geld.

J091081
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2009 14:17

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door J091081 »

Beste mensen,


We zijn inmiddels een aantal jaar verder en het is de grootste fout geweest om mijn financien uit handen te geven. Mijn schulden waren enorm opgelopen en er zaten meer dan 18 schuldeiser aan het eind achter mijn broek aan, waaronder ook de hypotheekbank. Jammer genoeg kan je nergens aankloppen vanwegen een beleggingshypotheek, want tja daar komt zoveel geld uit (NOT).
Ik heb eind 2010 besloten niet meer in zee te gaan met Budgetteer haaglanden, tsipor en Dhr. Adriaanse. Mijn schulden waren hierdoor onoverzichtelijk en ik was een hoop geld kwijt aan deze organisatie terwijl ik absoluut niet geholpen ben. Inmiddels heb ik zelf alles op een rij gezet en gelukkig met behulp van mijn vriendin alles kunnen inlossen. De ellende is voorbij tot op zekere hoogte. Ik raad alle mensen aan om eerst bij de gemeente te informeren en anders een familielid te vragen om te ondersteunen.

mvg. Jeffrey

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Mousy »

Kijk eens tros opgelicht terug http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240255
Over bedrijf docters , in dit geval gaat het om bedrijfjes die alles kwijt zijn. Kijk dus uit wie u vertrouwd om uw finacien te regelen.

bigone92
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2012 15:45

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door bigone92 »

Wij zijn 2 jaren bij pcn de bugeteer borger geweest.
In het begin goed bereikbaar en zeer vriendelijk, later een uur per dag spreekuur
echter begonnen we al snel erachter te komen dat somige dingen niet werden betaald.
hierdoor zijn we gaan vragen naar overzichten maar die blijven uit dan krijg je een inlog systeem waar ze inzetten wat hun uitkomt. Inmiddels zijn wij nu bij deze club weg :? hollee maar wel met een lading rekeningen die zij niet hebben betaald. ( p.s. zichzelf betalen ze wel op tijd )

advies begin hier nooit aan

Climb
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2014 02:23

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Climb »

Ik heb mij in 2008 ook aangemeld voor budgetbeheer en schuldenregeling, ik kreeg dhr. [Naam verwijderd door de Moderator] uit toegewezen als mijn vrijwillig bewindvoerder.

Deze man is na een aantal jaren zich gaan afscheidden van de budgetteer (de christelijk club) en daar is de ellende verder gegaan hij heeft sinds 2 jaar helemaal niet of nauwelijks deurwaarders/incasso bureau gebeld of aangeschreven, met ingezonden post is niks gedaan.

en ik heb deze man in juni van dit jaar de wacht aangezegd en maak geen gebruik meer van zijn diensten.

Ik heb of krijg mijn schulden papieren niet retour hij reageerd niet meer op mailtjes etc.

ik ben met 12000 euro gekomen en zal er zoals het er nu uitziet geschat met 30000 euro uitkomen

En bedankt hoor
Laatst gewijzigd door Radar op 14 apr 2015 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Made7288
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2014 12:32

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Made7288 »

Goedemiddag,

Zijn er nog mensen in dit jaar van 2014 die bij "De Budgetteer" zitten en het ook niet vertrouwen??

:-)

Climb
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2014 02:23

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Climb »

Inmiddels zit ik bij een andere bewindvoering die wordt aangesteld via de rechter.

Van die meneer heb ik niks meer vernomen alleen mijn huidige bewindvoerster kreeg een schamel envelopje met een aantal papieren de rest nog steeds niet terug.

Het gaat hier om Budget en schuldhulpverlening Noord Holland uit Egmond Binnen deze meneer heeft ook een administratie kantoor Winter genaamd, dus zou je zeggen dat moet toch goed zijn, nou doe het niet en ga er niet mee in zee je komt met nog meer schulden bij deze man weg en je mist ook nog eens een heleboel, waaronder je documenten en geld dat je nooit meer terug ziet.

Deze man zou dit werk nooit meer mogen doen Pas Op voor deze man en zijn schuldhulp bedrijfje Budget en schuldhulpverlening Noord Holland.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 apr 2015 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Gesloten