LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door ronald g »

@Kleve, schijnt dat je op zoek bent naar ene Oskam, deze persoon zal dat niet zijn. Een vermeend oplichter die een topic start? dacht het niet. Waarschijnlijker is dat we het hier een topicstarter hebben met een grote fantasie en een boel vrije tijd, enkel niet in het weekend want dan reageert hij/zij niet.

Kleve
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2010 08:52

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door Kleve »

Dag Ronald G,

Dank voor je bericht.

De fantasie komt overeen en ook het niet reageren in het weekend. Ik zoek naar overeenkomsten, hoe klein dan maar ook. Oplichters kennen vele hoedanigheden, en vaak gebruiken ze daar slachtofferrollen voor om zichzelf te bevestigen in hun benarde positie en zich te ontheffen van de verplichting niet meer op te lichten.

Dank voor je bericht en ik kijk rustig naar de ontwikkelingen.

Groet.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door Chocomelk »

vogels schreef:
maar ga van de goedheid uit van een mens
Met goedheid komen mensen in de problemen niet ver, wel met goede hulp! En daarvoor moet je niet bij troublemaker zijn.
Sorry maar waarom moet ik er maar vanuit gaan dat Troublemaker geen goede hulp zou kunnen geven !?

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door SJZ »

Sorry maar waarom moet ik er maar vanuit gaan dat Troublemaker geen goede hulp zou kunnen geven !?
Lees nou maar eens alle postings van troubleshooter, en je ziet dat de fantasie er vanaf druipt van al die berichten waarin hij bezig is allerlei mensen te helpen. En als je het niet snapt dan is er met jou iets dermate mis dat niemand het je uit kan leggen.

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door aquino »

Heerlijk toch zo'n juridisch figuur met al zijn taalfouten...ik lig constant in een
deuk om zijn adviezen. En het mooie is hij reageert niet op kritiek :lol:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door trebelski »

Chocomelk schreef: Sorry maar waarom moet ik er maar vanuit gaan dat Troublemaker geen goede hulp zou kunnen geven !?
Natuurlijk mag jij ervan uitgaan dat Troublemaker goede adviezen geeft, de rest mag net zo goed zeggen dat dit niet zo is en ook ik ben van mening dat Troublemaker erg veel foute adviezen geeft en dat aan mensen die soms toch al kwetsbaar zijn.
Troublemaker schreef....
Geachte belanghebbende.
Ik heb uitvoerig kennis genomen van uw verhaal, aan de antwoorden door derden gegeven ga ik ongezien voorbij,
Dit soort arrogante opmerkingen maken de zaak er ook niet beter op.Dus de adviezen van ieder ander niet lezen en er toch over oordelen is gewoon stupide en dom. Dat Troublemaker niet reageert op de op of aanmerkingen van de rest komt door de oogkleppen, slechts recht vooruit kijken is bij dit soort figurene een optie. Ik zeg niet dat al zijn adviezen fout zijn maar voor een jurist ( zo noemt Troublemaker zichzelf tenslotte) geeft hij in ieder geval teveel foute adviezen om dan nog maar niets te zeggen over het abominabel Nederlands taalgebruik.
Echter kan ik er net als aquino soms smakelijk om lachen en dat is ook wat waard. :wink:

Van het verhaal van TS kan ik echt weinig maken. Je word toch niet zomaar zonder deugdelijk bewijs veroordeeld te betalen en dat terwijl het hier ook om een groot bedrag gaat, maar liefst €90.000.- Het verhaal komt mij niet geheel betrouwbaar over of er worden zaken niet juist verwoord/verzwegen.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Dit heeft niet met arrogantie van doen maar met het overeind houden van de objectiviteit dan wel de geloofwaardigheid. Ik wordt geacht de vragen serieus te nemen en objectief te blijven, Dat kan ik niet wanneer verhalen van derden daarin worden mee gewogen.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door troubleshooter »

vogels schreef:
waarom moet ik er maar vanuit gaan dat Troublemaker geen goede hulp zou kunnen geven !?
Gezien de kwaliteit van zijn antwoorden, daar klopt doorgaans geen bal van.
Dat er taal of spellingsfouten in de tekst voor komen is het gevolg van gebrekkige toesenborden welke per omgaande vervangen worden, mijn excuses daarvoor.
Over mijn kwaliteiten bent u niet de persoon welke daarover enige oordeel kan geven waaraan enige waarde verbonden kan worden.

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door wolcon »

Dit heeft niet met arrogantie van doen maar met het overeind houden van de objectiviteit dan wel de geloofwaardigheid. Ik wordt geacht de vragen serieus te nemen en objectief te blijven, Dat kan ik niet wanneer verhalen van derden daarin worden mee gewogen.
Ik word ook geacht etc :lol:

MAXIEM

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Ik heb dit draadje aandachtig gelezen en mijn sterke vermoeden is, dat het hele verhaal van de topicstarter fake is.

Maxiem.

jcbakker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2010 17:40

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door jcbakker »

musicfan47 schreef:In 2007 zijn we gevlucht uit Nederland na zeer ernstige bedreigingen zowel per telefoon, per post en via internet. Een ziekelijke hetze was tegen mij begonnen en deze houd maar niet op (...) Daarnaast ondervinden wij nog wekelijks dreigtelefoontjes
Gezien het feit dat de bedreigingen al drie jaar plaatsvinden zonder dat er feitelijk wat gebeurt, zou ik mij er niet al te veel van aantrekken. Blaffende honden bijten ook hier blijkbaar niet!

Als u de Nederlandse nationaliteit bezit, kunt u zich zo weer in Nederland vestigen. U heeft dan wel een adres nodig, dus u zult zich waarschijnlijk bij familie of kennissen moeten inschrijven. U schaft dan bij uw gemeente een ID-kaart aan, waardoor u meteen geen paspoort meer nodig heeft.

Ik adviseer u dan ook om snel terug te keren naar Nederland (desnoods liftend, zoals iemand suggereerde, met bijvoorbeeld een terugkerende vakantieganger aan wie u uw situatie voorlegt). Ik weet het, het is lastig, maar misschien dat u eerst kunt gaan en dat uw vrouw en kinderen later volgen?
musicfan47 schreef:Ik ben al onschuldig veroordeeld omdat eiseres een zeer geslepen advocaat in de arm heeft genomen
Alle advocaten zijn geslepen :D , dat is hun beroep nu eenmaal. Het gaat erom of eiseres al dan niet gelijk heeft.

Nogmaals, keer terug naar Nederland en bind de strijd aan met uw tegenstanders. Als u kunt aantonen dat u onvrijwillig en door anderen moedwillig berooid bent geraakt, zou ik in Nederland bij Justitie aangifte doen tegen "onbekende(?) derden". Misschien is er dan toch wel een gehaaide advocaat te vinden die uw zaak op een "no cure, no pay"- basis wil behandelen.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door troubleshooter »

MAXIEM schreef:@@@

Ik heb dit draadje aandachtig gelezen en mijn sterke vermoeden is, dat het hele verhaal van de topicstarter fake is.

Maxiem.
Vanwaar uw vermoeden Maxiem?

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door Pavlova »

MAXIEM schreef:@@@

Ik heb dit draadje aandachtig gelezen en mijn sterke vermoeden is, dat het hele verhaal van de topicstarter fake is.

Maxiem.
Ik denk niet dat het een 'fake' verhaal is. Wel denk ik dat TS niet de gehele waarheid vertelt, of op zijn minst een vertekend/vertroebeld beeld heeft van wat waar is en wat niet.
Jammer, want het wordt zo moeilijk om een goed advies te kunnen geven.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Nee niet het gehele verhaal, dat heb ik per mail gelezen maar of het juist is??
Ik heb er een adres uit spanje bij of dat klopt??
Ik zal het moeten controleren, de mensen zitten zonder alles wat men nodig heeft als het waar is, dat kan natuurlijk niet.
Maar ik spreek mijn twijfels uit al geeft ik vanwege de mogelijkheid dat het waar is hen het voordeel van de twijfel.

lazy-lois
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 aug 2010 01:26

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door lazy-lois »

Zijn internet werkt niet meer schreef hij, waarom dan nog reageren op dit topic.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

omdat we niets beters te doen hebben wellicht? :lol:

Ik heb ook mijn twijfels over het verhaal van TS, je komt niet zomaar aan zo een grote schuld. Hij zit volgens zijn zeggen zonder telefoon, maar krijgt wel dreig telefoontjes, hij zit zonder internet, maar post hier wel.
Kijk uit al vorens je zelf kosten maakt en ik kan er volledig naast zitten en dan ben ik de eerste die het toegeeft, maar dit stinkt.

Dit lijkt op het verhaal van mijn ex, ik schrijf me niet in en zo hoef ik mijn wegenbelasting niet te betalen en mijn schulden ook niet!
Uit de tijd van de LPF, had ik meneer de Jong, die gevlucht was uit NL, en ik was heel goed van vertrouwen, dus van mij mocht hij zich inschrijven, ik had beter moeten weten, want je vlucht niet zomaar voor schulden en ze stonden bij mij aan de deur! Hit and run en praat ik nog niet over de rest van de openstaande schulden!
Ik kan geen begrip meer opbrengen voor oplichters!

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Geheel mee eens. ik ook niet.
Ik ga er verder ook niet op in.

musicfan47
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:43

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door musicfan47 »

Ik heb bewust een tijd niet meer op het forum gekeken. Ik vind het meer dan erg dat mijn verhaal niet geloofd wordt en dat troubleshooter nu ook al in twijfel wordt getrokken vind ik nog erger.
Wie kan ik nu nog geloven? Ik heb alleen in okt. nog internet thuis en daarna moet ik er voor naar een internetcafé maar dit laatste is vanwege de kosten en mijn gezondheid ONMOGELIJK.
Ik heb er spijt van hier hulp gezocht te hebben maar toch zeg ik dank je wel voor de oprechte adviezen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door Chocomelk »

musicfan47 schreef:Ik heb bewust een tijd niet meer op het forum gekeken. Ik vind het meer dan erg dat mijn verhaal niet geloofd wordt en dat troubleshooter nu ook al in twijfel wordt getrokken vind ik nog erger.
Wie kan ik nu nog geloven? Ik heb alleen in okt. nog internet thuis en daarna moet ik er voor naar een internetcafé maar dit laatste is vanwege de kosten en mijn gezondheid ONMOGELIJK.
Ik heb er spijt van hier hulp gezocht te hebben maar toch zeg ik dank je wel voor de oprechte adviezen.
Je hebt er altijd mensen bijzitten die alles in twijfel trekken, niets van aantrekken hoor.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: gevlucht uit Nederland en nu totaal kapot

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

musicfan47 schreef:In 2007 zijn we gevlucht uit Nederland na zeer ernstige bedreigingen zowel per telefoon, per post en via internet. Een ziekelijke hetze was tegen mij begonnen en deze houd maar niet op ben nu zelfs veroordeeld tot het betalen van 90.000 euro (officieel weet ik niet) heb dit via via te horen gekregen.
Kunt u ons aub. helpen?
Wij zijn ONSCHULDIG veroordeeld en op dit moment is door de laatste 2 beslagleggingen het leven ons werkelijk onmogelijk gemaakt. Daarnaast ondervinden nog wekelijks dreigtelefoontjes we weten van wie maar wat heeft het voor een zin om dit kenbaar te maken?
Door volledige beslaglegging op mijn uwv uitkering komen we binnen één maand letterlijk op straat te staan aangezien er geen enkele inkomsten meer zijn. Seizoenswerk is voor mijn vrouw onmogelijk te vinden en de enige kans om de winter door te komen was de kleine erfenis van oom G. K te Almelo. Dit mag de Nederlandse staat toch niet laten gebeuren? Bovendien verloopt mijn paspoort over 2 maanden en ik MOET aan het uwv jaarlijks een geldige kopie van mijn paspoort ivm. de uitkering laten zien als ik dit niet kan vervalt de gehele uitkering dus daarmee ook de inkomsten van het beslag voor de eiseres te Almere maar nog erger ook mijn ziektekostenverzekering die nu via het uwv loopt en als ik mijn medicijnen niet meer krijg wordt dit LETTERLIJK mijn dood.
Ik ben al onschuldig veroordeeld omdat eiseres een zeer geslepen advocaat in de arm heeft genomen ik kan niets bewijzen want mijn gehele inboedel is gestolen maar ik kan het niet langer aanzien dat mijn kinderen zonder eten naar school moeten.
Er is geen Nederlandse advocaat te vinden die voor mijn rechten op wil komen puur omdat de naam Oscar Hammerstein dan valt.
Ook het verhaal dat mijn adresgegevens er niet zijn is van A tot Z gelogen want het uwv is meerdere malen ter controle bij ons thuis geweest. Er is zo´n gemeen spelletje met ons gespeeld waar het gehele gezin nu de dupe van is geworden. AUB. HELP ONS
Met vriendelijke groet
A K
T te Spanje

Er vanuit gaande dat uw verhaal waar is, dan bevindt u zich
in een zeer moeilijke positie en blijkbaar is niemand in staat
u de juiste richting uit te sturen.
Dat komt ook waarschijnlijk, omdat het hele verhaal niet
geheel bekend is.
Als ik in uw positie zou verkeren, zou ik
met mijn verhaal naar De Telegraaf stappen/mailen en
vragen of zij aandacht willen schenken aan uw story en dat u op
de rand van de afgrond staat.
U weet het gewoon niet meer en het lijkt me sterk, als
De Telegraaf aan zo'n diep triest verhaal geen aandacht
zou willen schenken.
Op de site van De Telegraaf kunt u klikken op "Tips"
en uw verhaal doen. Misschien kunnen/willen zij u helpen.
Denk er eens over na. :idea:

Eind vorig jaar hebben ze nog een alleenstaande moeder "Helena1906"
geholpen door haar verhaal te publiceren. Wie weet?

Gesloten