LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] houkes emmen

Hier jouw mening over de tests, uitgevoerd door Radar.
zelda
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2013 21:37

houkes emmen

Ongelezen bericht door zelda »

hallo
ik zit al een aantal jaren bij houkes te emmen
ik weet echt niet wat ik over deze kantoor moet zegen
je zit bij een bewind je mag zelf geen schulden maken maar zij dus heelaas wel je word zo met de dag verast aan deurwaarders betalings achter standen stuur je de papieren op ergens in 2020 ofzo word dit eens behandeld maar je krijgt wel op lopende kosten ze zijn al zo dat me vakantie geld er bij kwijt ben
en de rest wat over blijft in beslag word genomen je moet heelaas wel een jaar hard werken om je vakantie geld op te bouwen ik heb zelf een slechte in druk op houkes te emmen en ze hebben hun praatje overal al voor klaar als je iets hebt ik zie de bericht zo staan van meerdere persoonen die ook veele gedonder hebben met deze kantoor ben nu een jaar schuld vrij heelaas zit ik er dus weer in en vind het erg dat een bewind dit zo aan pakt ter wel ik geen beslag kan hebben dan ben ik veder van huis ik heb medelijden met een gezin die ook bij houkes zitten ze zitten er niet mee als je in moelijke tijden zit
en hun rekening op vuren rood staat en dat je het week geld soms of wel niet krijgt heb veel mee gemaakt maar dit slaat op alles :( :( :( en heb je een behoordelijke spaar rekening staan daar kan nog geen 10 euro van af word je gewoon kijhard gezegt staat geen geld
ik weet het heelaas niet meer :? :?

mustafa11b
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2014 10:10

Re: houkes emmen

Ongelezen bericht door mustafa11b »

wij zitten ook bij houwkes te emmen tot nu toe nog geen last maar met het spaargeld werd ons ook gezegd er staat niks maar wij zitten er al twee jaar bij ik weet ook niet wat ik hier moet over zeggen

Rene-B
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2016 11:50

Re: houkes emmen

Ongelezen bericht door Rene-B »

Wij zitten er nu ruim een jaar bij en moet zeggen dat wij wel goed zijn geholpen.
Het ging niet altijd even soepel omdat ze in sommige zaken wel eens laks zijn met reageren..maar door de regel is het best goed verlopen.
We hopen over enkele weken afscheid van ze te kunnen nemen want al onze zaken zijn inmiddels zo goed als opgelost..
En we houden er ook een leuk spaarcentje aan over.

Gesloten