LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Hier jouw mening over de tests, uitgevoerd door Radar.
Sandra huizinga
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2017 16:37

Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door Sandra huizinga »

Hallo,ik heb op 24 juli een samsung gear s2 besteld op Onedigitals.nl, maar nog steeds niet ontvangen.Ze reageren ook niet op mijn mails die ik ze stuur.Heeft iemand ervaring met deze website?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 aug 2017 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, hyperlink verwijderd

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Sandra huizinga schreef:Hallo,ik heb op 24 juli een samsung gear s2 besteld op Onedigitals.nl, maar nog steeds niet ontvangen.Ze reageren ook niet op mijn mails die ik ze stuur.Heeft iemand ervaring met deze website?
Google is your friend!
https://nl.trustpilot.com/review/onedigitals.co.uk
Op basis van de reviews daar zou ik er niet bestellen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door kweenie »

De bestelling zal uit Hongkong moeten komen. Als dit over zee gaat, dan zou daar bijna twee maanden overheen kunnen gaan. Dus eerst nog maar even afwachten...

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door newmikey »

Even snel kijken op de AV van deze shop doet het ergste vrezen:
Door de aankoop van een product via de site, klanten buiten Hong Kong machtigen ons om afspraken te maken voor de goedkeuring van de douane in hun naam voor de producten die zij hebben besteld.
Bij het bestellen van goederen voor overzeese leveringen u er rekening mee dat ze kunnen worden onderworpen aan invoerrechten en belastingen, die worden geheven zodra het pakket de opgegeven bestemming heeft bereikt. Eventuele extra kosten voor inklaring moet worden gedragen door u, tenzij een Import Handling Charge is inbegrepen in de prijs van de goederen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

newmikey schreef:Even snel kijken op de AV van deze shop doet het ergste vrezen:
Door de aankoop van een product via de site, klanten buiten Hong Kong machtigen ons om afspraken te maken voor de goedkeuring van de douane in hun naam voor de producten die zij hebben besteld.
Bij het bestellen van goederen voor overzeese leveringen u er rekening mee dat ze kunnen worden onderworpen aan invoerrechten en belastingen, die worden geheven zodra het pakket de opgegeven bestemming heeft bereikt. Eventuele extra kosten voor inklaring moet worden gedragen door u, tenzij een Import Handling Charge is inbegrepen in de prijs van de goederen.
En zo wordt goedkoop opeens duurkoop :)

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door hänschen klein »

U kunt wachten op de levering òf op een (nietszeggend) antwoord in het nederlands, in het duits of in het engels ... daarin maakt de webcare klaarblijkelijk géén verschil. Een voorbeeld van een nederlands antwoord op een klacht:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, is uw mening zeer op prijs!

We zijn erg jammer dat je moest om dergelijke overlast te ervaren!

Op dit moment zijn we nog steeds het controleren van uw zaak en proberen om de beste oplossing te vinden want het lijkt erop dat de accessoires zijn uit de doos ontbreekt u ons gestuurd.

We zullen naar de bodem van dit te krijgen en vind de beste oplossing.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons!

ONEdigitals Nederland

Urhop
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2017 20:24

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door Urhop »

Ik heb zelf op 1 november 2017 een Huawei Nexus 6p gekocht. Binnen de garantie ontstonden er problemen. Mail gestuurd: geen reactie opnieuw mail gestuurd pas na 4 weken een reactie. Aanmelding op RMA van klacht. Er wordt beloofd dat er binnen 2 werkdagen gereageerd wordt. Inmiddels ruim een week verder geen reactie!!!

Inmiddels zelf met het IMEI nr van telefoon op de Huawei site gekeken. Daar staat dat de garantie op 01-02-2017 verlopen is. Ik heb dus GEEN nieuw toestel gehad.

Heb vertrouwen verloren dat er nog een fatsoenlijke afhandeling volgt. Ik kan ook niets richting Huawei omdt daar de garantie al verlopen is!!

Ijzer71
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2018 17:12

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door Ijzer71 »

Koop hier niet, bestelling geannuleerd op hun voorstel, aankoopbedrag nooit teruggestort (200 e-mails verstuurt)

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ijzer71 schreef:Koop hier niet, bestelling geannuleerd op hun voorstel, aankoopbedrag nooit teruggestort (200 e-mails verstuurt)
200 e-mails? :shock: kansloos! Stop met mailen en dagvaardt ze gewoon. Of ga door met leven.

PeetMol
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2018 17:10

Re: Bestelling Onedigitals.nl niet ontvangen

Ongelezen bericht door PeetMol »

Heb bij One Digital een bestelling geplaatst 5 december 2017 voor een mobile telefoon Asus ZenFone 3 Ultra 64GB 4G LTE Glacier Zilver (ZU680KL) Simlock Vrij.
Zou 6 a 8 werkdagen geleverde worden heb na 10 dagen gereageerd hoe de statis was, kreeg 18 december het bericht dat er wegens drukte feest dagen er wat vertragingen waren en de levering onderweg was.
Op 29 december 2017 bericht gekregen dat helaas de mobile telefoon niet meer leverbaar was of ik er een andere mobile telefoon order voor wilde.
Zoals u nu pas aangeeft na goed drie weken dat mijn bestelde artikel niet meer leverbaar is zou ik mijn gehele bedrag zo spoedig mogelijk terug overgemaakt willen hebben.
De keuze van uw site zit geen mobile telefoon bij die overeenkomt met mijn bestelling als antwoord.
op 2 janauari 2018 Dank u wel dat u heeft One Digitals Nederland gekozen. Een kleine mededeling om u laten te weten dat uw bestelling (met verwijzing naar 504-3511) was geannuleerd.
Hartelijk dank voor uw bericht en mijn excuus voor het ongemak.

Hierbij bevestig ik dat uw order is geannuleerd. Uw restitutie zal binnen 48 werkuren worden uitgevoerd. Dit betekent dat u het geld op uw rekening zal ontvangen binnen 10 a 14 werkdagen.

Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Ik heb hierna nog 10 mails gestuurd voor teruggave helaas het standaard antwoord dat ze het verzoek doorzetten om de zaak in behandeling te nemen.

Het is nu 24 maart geen reacties of overmaken van €424.00 EUR op mijn bankrekening.
Heb deze zaak bij Centraal Beheer rechtsbijstand gemeld zij zouden dit gaan onderzoeken of er eventueel nog met deze internet firma tot een overeenkomst kunnen komen.

Dus ja geen betrouwbaar adres voor internet aankopen lijkt mij niet zo, het hoofdbedrijf zit in UK is ook voor centraal Beheer een moeilijkheid van aanschrijven.

Gesloten