Lynk&Co beperkte functionaliteit

Andere onderwerpen over auto en vervoer
mbenschop
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2012 12:04

Lynk&Co beperkte functionaliteit

Ongelezen bericht door mbenschop »

Ik betaal €500 per maand voor het gebruik van een auto: de Lynk&Co 01. Dit is een soort abonnement/membership, waar het volgende onderdeel van is (deze tekst is van hun website):

----
In je abonnement
Je maandelijks membership heeft alles wat je nodig hebt voor probleemloze mobiliteit en wordt per maand verlengd.

Auto in perfecte staat
Autodelen en connectiviteit
Onderhoud, verzekering en wegenbelasting
---
Nu is mijn vraag: de auto is prima alleen werkt Autodelen niet. Dus eigenlijk levert Lynk&Co niet alle functies die onderdeel zijn van het abonnement waar ik €500 per maand voor betaal. Mag ik dan ook eisen dat ik minder betaal? of de betaling tegen houden?

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Lynk&Co beperkte functionaliteit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat precies aan het delen werkt niet? Werkt heel de app niet of kunnen andere niet uw auto “huren”? Betaling tegenhouden zal niet gaan lukken, u maakt immers gebruik van de auto. En de prijs verminderen zal alleen lukken als u kan aantonen dat u die inkomsten misgelopen bent omdat de app niet zou werken.

Maareuh, hoe bijzonder is die auto dat u daar €500,- per maand voor over hebt? Daar kan je een behoorlijke auto van rijden in een normale lease bij een bekender bedrijf.

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Lynk&Co beperkte functionaliteit

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Autodelen werkt natuurlijk niet als er te weinig van die dingen rond rijden. Dat kan iedere simpele ziel bedenken. En het idee is leuk, dat een auto maar 4% van de dag in gebruik is, maar die 4% is wel grotendeels op hetzelfde moment. Dan moet alsnog iedereen zijn eigen auto hebben.

Gesloten