LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reclame op je eigen auto

Andere onderwerpen over auto en vervoer
immdrost
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012 11:33

reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door immdrost »

Ik ben op zoek een bedrijf dat mij wil betalen om rond te rijden met reclame van dat bedrijf op mijn eigen auto. Ik ben diverse sites tegengekomen op internet maar voor sommige moet je inschrijfgeld betalen en voor enkelen niet. juist die sites die inschrijfgeld vragen beloven 'gouden bergen' wat de opbrengsten betreft. Ik vertrouw het allemaal niet zo erg. Vandaar mijn vraag: heeft er iemand ervaring met een bedrijf dat bemiddeld tussen de consument en de bedrijven die reclame willen maken op consumentenauto`s? En hoeveel levert het nu echt op? Is het de moeite waard? Kan ik ook bepaalde reclames weigeren? Ik weiger bijvoorbeeld met reclame rond te rijden van bedrijven waar ik zelf echt niet achter sta. bijvoorbeeld de nederlandse energiemaatschappij of de mac donalds o.i.d. Ik kom op internet weinig tot geen ervaringen tegen van mensen die betaald krijgen voor het rondrijden met reclame op hun auto.

MAXIEM

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door MAXIEM »

immdrost

Advies: niet/nooit aan beginnen. Het kost uiteidndelijk meer dan dat het opbrengt.

Iemand met een ruime ervaring op dit gebied.

immdrost
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012 11:33

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door immdrost »

beste maxim, kunt daar iets meer uitleg over geven?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door dhc »

Betalen voor gratis reclame van een ander op je auto? Boter op je hoofd?

Geloof nou maar dat dit je niets oplevert, ze beloven van alles, maar...komt niets van terecht!

immdrost
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012 11:33

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door immdrost »

Het is natuurlijk de bedoeling dat het bedrijf van wie de reclame is mij betaald omdat ik hun sticker op mijn auto plak. Dus... iemand ervaring daarmee? Dus echt een verhaal en niet gewoon 'dat is stom' ofzoiets. Iemand een onderbouwde mening?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door Chocomelk »

immdrost schreef:Het is natuurlijk de bedoeling dat het bedrijf van wie de reclame is mij betaald omdat ik hun sticker op mijn auto plak. Dus... iemand ervaring daarmee? Dus echt een verhaal en niet gewoon 'dat is stom' ofzoiets. Iemand een onderbouwde mening?
Waarom wil je met reclame rond gaan rijden ?
Plus je bent zelf toch wel zo slim om te denken dat je niet eerst iets gaat betalen om ook nog met een grote sticker te mogen rondrijden op je auto ?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door dhc »

immdrost schreef:Het is natuurlijk de bedoeling dat het bedrijf van wie de reclame is mij betaald omdat ik hun sticker op mijn auto plak. Dus... iemand ervaring daarmee? Dus echt een verhaal en niet gewoon 'dat is stom' ofzoiets. Iemand een onderbouwde mening?
Waarom geloof je ons niet? Of denk je dat dit forum barst van gasten die (ook) boter op hun hoofd hebben of dat we hier sinds gister rondlopen?
Goed, ga jij maar betalen om met reclame van een ander rond te rijden, is dat logisch?
Ik zie trouwens nooit tweedehands autootjes rondrijden met reclame erop,. Zou een mooie bijverdienste kunnen zijn maar ik kom ze niet tegen.
Nee dus, ergo conclusio: zaakje stinkt, niet doen dus....

immdrost
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012 11:33

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door immdrost »

pfff, het wat niet mijn bedoeling om jullie te beledigen ofzo. Zoals ik al heb gezegd zijn er ook sites waar je geen inschrijfgeld o.i.d. hoeft te betalen. Is er hier ook iemand die betaald heeft gekregen voor het rondrijden met reclame op zijn/haar auto. Ik zie het tegenwoordig steeds vaker dus lijkt het mij dat daar iets te halen valt. Zelfs bij het rtl4 programma 'uitstel van executie' heeft de budgetcoach tegen mensen gezegd dat het een eenvoudige manier is om een paar tientjes extra te verdienen per maand.
En nee, ik heb geen boter op mijn hoofd! Daarom stel ik deze vraag eerst op een forum voordat ik klakkeloos zo`n verplichting aanga! Ik vind het niet eerlijk dat ik daar op aangevallen word.
Is er hier misschien iemand die daar zelf ervaring mee heeft, mij kan vertellen of het de moeite waard is, wat de voor en nadelen zijn, en welke bedrijven betrouwbaar zijn? Alvast bedankt!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Oh ik val je helemaal niet aan, vervelend voor je dat je dat
zo ervaren hebt dat was niet de bedoeling.

Ik heb geen idee waar je voor zoiets moet zijn en wat het je oplevert, ken
ook niemand die met reclame rond rijd op zijn/hun/haar auto.

Succes met verder zoeken en hoop voor je dat zich iemand hier meld die je
er meer over kan vertellen.


Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Daarmee is de vraag van TS niet voldaan want ook op die site staat
niet op wat het oplevert.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door henk51 »

mafvogeltje schreef:

http://www.reclameopeenauto.nl/aanmelde ... ulier.html


Daarmee is de vraag van TS niet voldaan want ook op die site staat
niet op wat het oplevert.
van de site even doorklikken:
Opbrengsten:

U wilt met een reclameboodschap op uw auto rondrijden.
De vergoedingen hiervoor liggen tussen de € 30 en € 250 per maand.

Deze vergoeding is afhankelijk van een tweetal factoren:

De plaats van de advertentie op uw auto.
Het aantal advertenties op uw auto.

U blijft zelf altijd in de keuze om een reclame te weigeren, dit geldt ook voor de plek en het aantal advertenties op uw auto.

gr Henk

mafvogeltje
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

@chocomelk
Daarmee is de vraag van TS niet voldaan want ook op die site staat
niet op wat het oplevert.
Even verder kijken dan je neusje lang is :lol:

immdrost
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012 11:33

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door immdrost »

Die website had ik zelf nog niet gevonden, bedankt! Het is trouwens vlakbij, ik zag bij contact staan dat het bedrijf in alkmaar zit.
Maar nu blijft mijn vraag: zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? die dus zelf met reclame op hun auto hebben rondgereden.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: reclame op je eigen auto

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Voor een paar tientjes per maand (in het meest gunstige geval) lakschade risico lopen waardoor je auto veel minder waar wordt (of onnodige reparatiekosten voordat je de auto kunt verkopen?

Inschrijfgeld betalen om geld te "mogen" gaan verdienen is sowieso natuurlijk raar. Je betaalt toch ook niet voor een sollicitatiegesprek?

Maar goed, als je echt gelooft in de gouden bergen: gewoon inschrijfgeld betalen en binnen lopen. Be my guest. Maar later niet hier komen zeuren dat je bent opgelicht.

Gesloten