LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Andere onderwerpen over auto en vervoer
volvootje
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2018 11:52

Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door volvootje »

Een paar weken geleden heb ik een auto-onderdeel (buitenspiegel) besteld bij auto-onderdelen24.nl. De prijzen zijn gunstig en op de website belooft men dat artikelen binnen 48 uur worden geleverd. Maar na een week had ik nog steeds geen spiegel en kon dus met mijn auto ook niet rijden. Ik heb gebeld en kreeg een engelstalig callcentre aan de lijn die alleen maar standaardantwoorden geven. Bovendien zou het artikel diezelfde dag nog worden verzonden, maar dat bleek toch niet het geval te zijn. Na ruim 10 dagen kwam de spiegel. Inmiddels had ik ergens anders een spiegel besteld, zodat ik weer kon rijden. De levering van auto-onderdelen24.nl heb ik op hun advies geweigerd, dat zou het snelst gaan qua afwikkeling van mijn retourbetaling. Ik zit nu in een moeizaam proces om mijn geld terug te krijgen. Ik word via de mail (telefonisch zijn ze inmiddels niet meer te bereiken, er is enkel nog een mailadres waarop je kunt reageren) met allerlei smoesjes afgescheept. Ik heb de levering op 16 maart geweigerd bij DPD. Nu krijg ik steeds te horen dat de order nog niet retour is ontvangen van DPD. Nu inmiddels via track-and-trace dat wel bekend is, krijg ik te horen dat de order nog onderhevig is aan een 'investigation'. Wanneer ze gaan betalen kunnen ze nog steeds niet aangeven. Hele slechte service en ze doen absoluut niet wat ze beloven.

stofzuigertje

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien de porto kosten zou ik niet online een spiegeltje bestellen....

Bij andere bestel ik meestal boven de €200,- voor complete buurt en zo......
Geen probleem, meestal binnen 1 week en 1 spiegel, die haal ik plaatselijke automaterialen handel wel... Brezan is iets duurder maar ook daar is voor kleine dingen binnen 2 dagen en bij verkeerde weigeren en je betaal voor bestelde nooit vooruit.

Deze site gebruikte ik maar 1x en ging goed, elders goedkoper en daarom weinig ervaring.

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Nevyn »

Het is in ons voordeel u de beste service te garanderen. Daarom is persoonlijke service een algemene zaak voor E & S Pkwteile GmН. Neem contact met ons op per telefoon of e-mail om onze klantenservice u te laten helpen met al uw vragen en opmerkingen.

Directeur: Robert Dryk
Locatie: Partex Global GmbH
Marzahner Str. 21
13053 Berlijn
Duitsland

BTW-nummer (VAT ID): DE312254450
Geregistreerd: HRB 186168 B, rechtbank van Berlin-Charlottenburg

Dus geen Nederlandse ondernemer

stofzuigertje

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

En laat mijn leverancier op loopafstand ook in Berlijn zitten.... zou het 1 firma zijn met verschillende namen en prijzen?

atlas1302

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Klopt, mijn pakket kwam ook uit Duitsland via auto -onderdelen24.nl. Vind ik niet erg die Duitse degelijkheid is nog steeds super betrouwbaar, en zeuren niet over BTW terug gaaf buiten EU.

Goede en snelle Duitse DHL erachter en mijn pakket van 4 schokbrekers en 2 veren zijn alweer binnen, kan niks negatief verzinnen helaas.

glompie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 okt 2009 13:15
Locatie: Eindhoven City
Contacteer:

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door glompie »

10 domeinen hebben ze iig. al om Google mee te vervuilen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
motor-doctor.nl

Directeur: Max Wegner
Locatie: Wemax Group GmbH & Co.KG
Französische Straße 12
10117 Berlijn
Duitsland
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
besteonderdelen.nl

Wemax Group GmbH & Co.KG
Französische Straße 12
10117 Berlijn
Duitsland
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
auto-onderdelenexpert.nl

Directeur: Vitalij Kungel
Locatie: Partio GmbH & Co. KG
Gontardstraße 11
10178 Berlin
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
auto-onderdelen24.nl

Directeur: Robert Dryk
Locatie: Partex Global GmbH
Marzahner Str. 21
13053 Berlijn
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
autodoc.nl
autodoc.be

Directeur: Alexej Erdle
Locatie: Autodoc GmbH
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
auto-onderdelenshop.be

Directeur: Vitalij Kungel
Locatie: Partio GmbH & Co. KG
Gontardstraße 11
10178 Berlin
--------------------------------------------------------
reservedelenstore.nl

Partio GmbH & Co. KG
Gontardstraße 11
10178 Berlin
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
onderdelenstore24.nl

Autodoc GmbH
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
topautoonderdelen.nl

Directeur: Alexej Erdle
Locatie: Autodoc GmbH
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlijn
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

petertje123
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2014 04:19

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door petertje123 »

Slecht bedrijf ,
Ik kreeg van hun een mail dat als ik die dag veren zou bestellen voor mijn auto ze 109 euro zouden kosten .
In de avond kreeg ik nog een mail van hun dat ik nog twee en half uur de tijd had om ze te bestellen voor 109 euro .
Wilde toen meteen bestellen maar eenmaal aangekomen in het winkelwagentje was het ineens 135 euro .
Ik heb hier meteen een mail over gestuurd naar hun dat dat niet klopte met hun aanbieding .
Kreeg de volgende dag bericht van hun dat de prijzen wel eens veranderen bij hun .
Toen ik zij dat hun ze mij zelf tot twee keer aanboden voor 109 euro en ik ruim binnen de door hun gestelde tijd wilde bestellen wilden ze nog niet in zien dat dit niet normaal is .
Toen ik vertelde dat ik het niet eens was met hoe hun dit maar zo van tafel vegen ging het gesprek ineens over in het Engels en vertelden ze mij in het Engels dat ze geen Nederlands begrepen .
Heb het een beetje in het Engels uitgelegd hoe het is gegaan maar wederom vinden ze het heel normaal om mensen een aanbieding te doen met een tijdslimiet en zich daar dan zelf niet aan te houden .
Het is een onbetrouwbaar bedrijf die onder verschillende namen opereert vanuit Berlijn .

Nu weer verschillende malen contact gehad met hun (in verschillende talen weer )maar ze blijven het normaal vinden om de sjoemelen met hun aanbiedingen . Kreeg een mail van hun dat ik over de kwestie gebeld zou worden door hun als ik mijn telefoonnummer zou doorgeven . heb dit gedaan en werd voor in de middag gebeld door iemand die helemaal nergens van af wist en de kwestie helemaal niet kent . Toen ik zij dat ik dat vreemd vond dat als je over deze kwestie met mij wil praten dat je dan nergens van af weet en de hele zaak niet kent was het gesprek afgelopen en hingen ze op . Later kreeg ik weer een mail dat ze toch een paar keer hadden gezegd dat de prijzen soms veranderen . Echt een waardeloos slecht bedrijf die de mensen voor de gek houden met aanbiedingen waar ze zich niet aan houden . Op hun site staat ook wel dat ze met geen een geschillencommissie mee werken aan oplossingen voor hun schimmige praktijken . Zou een ieder afraden om met deze mensen zaken te doen ,echt een super slecht bedrijf die de mensen voor de gek houd
Laatst gewijzigd door petertje123 op 07 nov 2018 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is allang bekend ook als autodoc.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Zelf nooit problemen gehad met deze website. Moest laatst een nieuwe voorlampkap kopen (Volvo 960) aangezien deze gewoon foetsie was. Dus de gehele voorlamp besteld á 2x (andere was ook wel dof), voor 11 euro totaal dacht ik. Was ook zo binnen.

Elvåkra
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2019 21:01

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Elvåkra »

Ik woon in Zweden. Heb 2 weken geleden onderdelen besteld bij reservdelar24.se (autodoc) Bleek een binnenscherm van een spatbord niet te passen.
Het onderdelen nummer van het binnenscherm klopte wel met wat ik had besteld, maar het scherm zag er totaal anders uit als op de foto van de site. Ge-chat en gemaild met reservdelar. Nogmaals mijn kenteken doorgegeven (had ik ook gedaan met het bestellen) waarna mij werd verteld dat zij dit scherm niet hebben.
Had ook een "säkert köp" (zekere koop afgesloten voor 6 euro), waarvan ik dacht dat het garantie gaf tot het terugsturen van het onderdeel. Dat klopte, alleen wel op eigen kosten.
Dat terugsturen vanuit Zweden naar Duitsland kost dus 2x zoveel als het binnenscherm. Dus dat ging em niet worden.
Is dus de laatste keer dat ik wat bij autodoc bestel. Dan maar het dubbele of meer voor een origineel onderdeel.
Voel me wel behoorlijk genaaid.
Dus voor degene die wat bij autodoc wil bestellen. Je krijgt niet altijd wat je op de foto ziet.

markmm99
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 mar 2019 17:08

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door markmm99 »

Onderdelen van mijn fiat ducato bestel ik altijd bij https://www.winparts.nl/ Ik heb nog nooit problemen gehad bij de website en mijn producten altijd snel geleverd gekregen. De prijzen en kwaliteit is ook prima

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Winparts?

Prima en voordelige dak dragers maar niet altijd goedkoopste.

Het beste is om meerdere te kijken, niet elke website heeft alle onderdelen of is met sommige dingen erg duur.

Verder heb ik even op achter remmen gekeken en alle 5 vaak door mijn gebruikte geven nog steeds Schijfremmen aan terwijl er met dat kenteken toch echt al 17 jaren lang trommels achter zitten!

Ook de aandrijf assen, rechts perfect, maar links 38 mm tekort en niet leverbaar, moet echt los revisie set kopen of alle 5 aanbieders terug sturen!

Ook de porto kosten en grens gratis leveren verschilde dus ook dat kan bepalen waar ik koop.

Verder zijn bij de grote 5 online bij geen van alle rubbers los te koop voor fusee of stuur kogels.
Die kosten bij plaatselijke normaal niet goedkope Brezan €1,38 dus ook daar kom ik wel eens!
Ik ga echt geen auto uitlijnen als een nieuwe rubber hoesje voldoende is.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door gosewijn »

Heb gasveren bij ze besteld en na 5 dagen ontvangen . Totaal zijn ze 4 keer overgeladen volgens T T . Heb gebeld voor bepaald type ,antwoord gewoon in het nederlands. Niks mis met dat bedrijf .

simon272
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 nov 2008 20:46

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door simon272 »

L.S.

Op 11-04 -2019 remblokken besteld,betaald en moeten wachten tot vandaag (16-04)..!!
24 staat kennelijk voor 24 dagen aan hun vervoeder ligt het niet , die bezorgt snel en met een ongekend precies trackingsysteem;mijn complimenten DPD!!
Gisteren gebeurde er iets op tracking , de zending was op 12-04 aangemeld en vervolgens tot gister oorverdovend stil..!!
Eenmaal in handen van DPD werd er gelijk gecommuniceerd dat er vandaag bezorgd zou worden ; chauffeur was onderweg en had nog 8 adressen die aangegeven staan dan was ik aan de beurt , perfect op tijd,beter tracking systeem heb ik nog nooit eerder meegemaakt..!
Waarom er van 12-04 tot en met 15-04 niets gebeurde blijft een groot raadsel en maakt dat ik nooit meer bestel bij autodoc.24 tenzij ik tijd zat heb wat nu niet het geval was..
Ook de belachelijk hoge verzendkosten bijna 10 euro + had ik nog een kleine 3 euro bijbetaald voor safe-bezorgen maken dat ik autodoc voortaan negeer.
Had gister nog gemaild met autodoc24 en vroeg waar mijn remblokken bleven : ene [Tekst verwijderd] verzekerde dat ik ze binnen 3/4 (!!) dagen tegemoet kon zien..!!
Hij vroeg ook nog of ik nog andere'klachten'had..!!
Wat 'n[Tekst verwijderd] zijn dit stel [Tekst verwijderd] , eens maar nooit weer.!
Als je snel onderdelen nodig hebt is autodoc.24 allesbehalve de oplossing!!

groet Simon
Laatst gewijzigd door Radar op 16 apr 2019 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen, grof taalgebruik

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik lees nergens dat het binnen 24 uur geleverd wordt.
Mits voorradig wordt het binnen 1 a 2 dagen verzonden . Dus wat is het probleem , u hebt niet goed de leveringsvoorwaarden gelezen .
En transportkosten, u had het ook zelf kunnen halen in Berlijn .

erik.de-wit
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2019 15:45

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door erik.de-wit »

Ik wordt er gek van. Je hebt tientallen Duitse bedrijven die aanbieden volgens mij ook allemaal onder de paraplu van autodoc. Ik bestel altijd bij my-parts.nl voordeel is dat een Nederlandse bedrijf is, ze hebben goedkope onderdelen net zoals die Duitse sites.

paulkwee
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2019 11:59

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door paulkwee »

Ik heb wederom ook een slechte ervaring met Autodoc.nl (zelfde bedrijf) ;

Ik ontving de verkeerde remschijven voor mijn auto waardoor die na 2 maanden al krom begonnen te trekken. De schijven heb ik besteld op basis van hun filter en mijn ingevulde kenteken. Ik ben namelijk geen auto expert en vertrouwde daarom op hun website. Achteraf dit bij hun gemeld, maar ze wilde absoluut geen service lenen en dat het bestellen mijn verantwoorde is. Ze vertelde dat hun site alleen 100% te vertrouwen is als je op chassisnummer zoekt, maar dit kan helemaal bij hen! Later kreeg ik nog een mailtje waarin iemand vertelde welke schijven wel voor mijn auto bedoeld zouden zijn en die waren niet eens de goede grote, echt bizar dat zo een grote webshop zo amateuristisch handelt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door berndv »

paulkwee schreef:
10 sep 2019 11:07
Ik heb wederom ook een slechte ervaring met Autodoc.nl (zelfde bedrijf) ;
Nee hoor, ander bedrijf.

kvk van auto-onderdelen24: HRB 186168 B
kvk van autodoc: HRB 114045 B

verschillende adressen, verschillende directeuren. Enige overeenkomst is dat beide bedrijven in Berlijn gevestigd zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De Peugeot 107 Toyota Aygo en Citroën C1 zijn 3 merken uit ..... en zo is dit ook ...
ander adres of inschrijving is nog steeds zelfde eigenaar, andere namen en prijzen.. even zoeken welke deze keer voordelig is.

Vaak zijn goedkope onderdelen duurdere porto kosten...

snorre
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2008 14:22

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door snorre »

Probeert U zich eens af te melden van de nieuwsbrief op hun site , dat lukt voor geen meter.

Nergens een link voor afmelden nieuwsbrief.

Dus dit bedrijf werkt niet 100%

Aan melden lukt wel en nieuwsbrieven sturen om de 2 dagen dat lukt ze wel.
Daar sta ik niet op te wachten.

Ik doe geen zaken meer met auto_onderdelen24.nl

Gesloten