LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] streek vervoer staking

Andere onderwerpen over auto en vervoer
VolksWagen 2017
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2018 14:13

streek vervoer staking

Ongelezen bericht door VolksWagen 2017 »

2 dagen staken alleen trein en bussen ik vindt dat alles plat moet en denk dan ook aan de aow ers met een klein pensioentje laten ze het maar eens weten in Den Haag oh dat kunnen ze niet meer herinneren waarook

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door kweenie »

En wat is dan "het" wat je ze in Den Haag wilt laten weten? Als dat een net zo onduidelijke boodschap is als dit topic, dan zal een actie weinig effectief zijn.

NeoDutchio
Berichten: 12312
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

VolksWagen 2017 schreef:2 dagen staken alleen trein en bussen ik vindt dat alles plat moet en denk dan ook aan de aow ers met een klein pensioentje laten ze het maar eens weten in Den Haag oh dat kunnen ze niet meer herinneren waarook
Wat heeft de staking van het het streekvervoer te maken met ouderen die een klein pensioentje hebben? Ga dan klagen bij het pensioenfonds dat ze u niet tijdig gewaarschuwd hebben dat u te weinig geld heeft ingelegd. Pensioenen gaan buiten Den Haag om.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door kokka »

VolksWagen 2017 schreef:2 dagen staken alleen trein en bussen ik vindt dat alles plat moet en denk dan ook aan de aow ers met een klein pensioentje laten ze het maar eens weten in Den Haag oh dat kunnen ze niet meer herinneren waarook
Ik vind dat alle aow-ers ook moeten staken :D

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door Brahms »

Verder, ter info, staken niet alle treinvervoerders, de NS blijft gewoon rijden, net als het lokale busvervoer in de grote steden.
Ook trams en metro rijden normaal.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door renewouters »

Voor mensen die aow met een klein pensioentje hebben kunnen de volgende dingen van toepassing zijn:

- die hebben nooit een hoog inkomen gehad waardoor het logisch js dat het pensioen ook niet hoog is
- hebben een slechte pensioenregeling gehad (of pensioenbreuk) en hadden Ich dat tijdens hun werkzame leven mketen realiseren toen er nog mogelijkheden waren om dat te corrigeren

Nu klagen heeft geen zin.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door scontra »

VolksWagen 2017 schreef:2 dagen staken alleen trein en bussen ik vindt dat alles plat moet en denk dan ook aan de aow ers met een klein pensioentje laten ze het maar eens weten in Den Haag oh dat kunnen ze niet meer herinneren waarook
Hallo Volkswagen 2017,

Welk een complete onzin is dit :!: Waarom zou alles plat moeten :?:
Alleen bij de streekvervoerders is er een probleem over het salaris en arbeidsomstandigheden en daarvoor gaan de medewerkers staken.

Wat dit te maken heeft met zielige gepensioneerden gaat mijn "Drees" petje te boven.

"kevertje 1937" .

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door scontra »

NeoDutchio schreef:
VolksWagen 2017 schreef:2 dagen staken alleen trein en bussen ik vindt dat alles plat moet en denk dan ook aan de aow ers met een klein pensioentje laten ze het maar eens weten in Den Haag oh dat kunnen ze niet meer herinneren waarook
Wat heeft de staking van het het streekvervoer te maken met ouderen die een klein pensioentje hebben? Ga dan klagen bij het pensioenfonds dat ze u niet tijdig gewaarschuwd hebben dat u te weinig geld heeft ingelegd. Pensioenen gaan buiten Den Haag om.
Dat klopt niet helemaal aangezien Overheid bepaald hoe groot de dekkingsraad moet zijn en aan dat percentage verandert ook een pensioenfonds helemaal niets.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: streek vervoer staking

Ongelezen bericht door Lowieze »

" ik vindt dat alles plat moet en denk dan ook aan de aow ers met een klein pensioentje"

TS, ik ben het met je eens hoor, maandag en dinsdag moet echt alles plat, ook de AOW'ers met een klein pensioentje :D

Gesloten