LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Dick59
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2018 19:28

Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door Dick59 »

Op 21 mei jl. via deze site een fietsnavigatie besteld. Site ziet er goed uit, prima recensies en snelle levering word beloofd.
Ik wilde de Teasi one3extend hebben. Deze was op voorraad volgens de site. Na 3 dagen maar eens gebeld want er was nog niets geleverd, wel betaald uiteraard. Nee meneer die hebben we niet op voorraad; leveringsproblemen bij de fabrikant. Tja, waarom dan wel als zodanig op de site gezet? Wanneer die wel weer leverbaar was wist men niet. Toen heb ik aangegeven , geef mijn geld maar terug ik zoek wel elders. Na enkele mailtjes van hun dat mijngeld binnen 3 werkdagen op mijnRekening zou staan voelde ik toch een beetje nattigheid. Afgelopen vrijdag 1juni stond er nog niks bijgeschreven. Ik gebeld maar neemt niet op of verbreekt de verbinding.

Kortom, mensen kijk uit bij deze jongens, niet betrouwbaar en zeker niet vooruit betalen!!!

Ridder777

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik heb iets voor je....

Fiets navigatie shop
webshop-keurmerkThe Box Brands B.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 63049953
BTW nummer: NL855071291B01, bekijk hier onze algemene voorwaarden.
Fiets navigatie shop is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk, zodat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen.
Adres (geen winkel): Plompertstraat 42, 3087 BD Rotterdam
Fiets navigatie shop is per 01/01/2018 onderdeel van The Box Brands BV, ook Laroo Shop is een onderdeel van The Box Brands.

aam.25
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 14:02

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door aam.25 »

Ook wij hebben op 4-6-2018 een mio besteld en betaald maar niets ontvangen.
Al vele mailtjes verstuurd maar geen reactie, als we bellen is het nummer geblokt.

Net als Dick59 een reactie gehad dat ze niet leverbaar zijn. Verder krijg je volgens mij
een standaard antwoord op je mail.

Niet te vertrouwen deze site

wilma adema
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2018 14:07

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door wilma adema »

Ik heb op 13 mei een tease one 3 extend met assecoires besteld en betaald. Twee weken er na gebeld, hij werd niet geleverd. Gezegd dat ik het niet zo professioneel vond dat ik hierover niet werd geinformeerd. Het was nl bedoeld als verjaardagkado. Ik kreeg een grote mond waar laterr overigens excuses voor aangeboden werd. Week later weer gebeld, gemaild en verzocht het bedrag van 178 euro terug te boeken. Dit zou 3 -5 werkdagen duren. 1.5 week, 2 mails, 3 telefoontjes verder, maar geen geld terug en geen fietsnavigatie en dus geen kado..... Diep teleurgesteld in een website die betrouwbaar leek. In,iddels tel nr geblokt.

aam.25
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 14:02

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door aam.25 »

Ik heb kamer van koophandel gebeld. Het bedrijf fiets navigatie shop is opgeheven nu hebben ze een bedrijf dat heet bike brothers.
Ook als je hier naartoe belt geen gehoor. Van kvk heb ik 2 06 nummers ontvangen maar ook daar nog geen gehoor.
De man die ingeschreven staat bij kvk heet Hans Henkjan Baakman. Ik heb op de site van bike brothers een mail gestuurd maar nog geen reactie.
Heb gezegd dat ik aangifte ga doen van hun rare praktijken, zal ook Juridisch loket gaan bellen voor verdere stappen.

SietskeT
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2018 13:36

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door SietskeT »

Op 1 juni 2018 een kinderfiets voor mijn dochter besteld welke de volgende dag geleverd zou worden.
Op 5 juni 2018 gebeld naar het telefoonnummer aangegeven op de website (0850475541) en de medewerker die ik aan de telefoon had wist mij te vertellen dat ze wat achter liepen met orders en dat de fiets dezelfde dag of de dag erna zou worden verzonden.
Nadat ik op 8 juni 2018 nog steeds geen verzendbevestiging had ontvangen ben ik nogmaals geen bellen en de medewerker die ik toen aan de telefoon had vertelde mij dat de order was geannuleerd en dat het aankoopbedrag van 209,- euro woensdag 6 juni 2018 was teruggestort.
Ik vroeg hem hoe dit kon zonder dat ik er bericht van had ontvangen. Hij gaf aan het uit te zoeken en zou mij terugbellen.
Later de middag werd ik inderdaad teruggebeld met het volgende nummer: 0852732323. Ik kreeg dezelfde medewerker aan de telefoon en hij wist mij te vertellen dat de fiets niet meer leverbaar was en dat ik het aankoopbedrag binnen 3-5 werkdagen op mijn rekening kon verwachten.
Vandaag de dag heb ik nog steeds niets ontvangen en is Laroo shop op beide nummers niet meer te bereiken. Het telefoonnummer schijnt niet meer te werken.

Ik heb besloten ook aangifte te doen van deze wanpraktijken en raad iedereen af via deze website te bestellen!

BeaVB
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2018 00:13

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door BeaVB »

Ook mij hebben ze 150€ afhandig gemaakt. Besteld bij laroo.shop. Niets geleverd, telefoonnummer afgesloten en geen reactie v klantendienst. Dan maar via Facebook geprobeerd. Daar kreeg ik als antwoord dat er op 'geld terug' geen garantie is en dat ik maar iets anders moest kiezen. Ondertussen bijna een maand later nog steeds niets ontvangen en ook geld kwijt.

Ik ben een Belgische klant. Kunnen jullie mij via PB informeren welke stappen ik nu best zet?

Alvast bedankt. Ik word hier echt heel droevig van...

BeaVB
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2018 00:13

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door BeaVB »

Beste mensen... er zijn nog meer gedupeerden.
Ik heb volgende acties ondernomen:
- bij de kamer van koophandel een fraudedossier aanmaken: https://www.kvk.nl/advies-en-informatie/fraude/
- via consuwijzer.nl een melding doen
- aangifte doen bij de politie
- reageren met een recensie op de facebookpagina van Laroo.shop (fietsnavigatie - laroo - box brands --> allemaal dezelfde frauduleuze firma).
- via website keurmerk een recensie geven
- rechtsbijstand van uw betalingsfirma inschakelen (in mijn geval PayPal)

Deze website moet zo snel mogelijk van het internet gehaald worden!

fiets-navigatie-shop
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2018 14:12

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door fiets-navigatie-shop »

Helaas is de vorige eigenaar van www.fiets-navigatie-shop.nl failliet waardoor er enkele bestellingen niet geleverd zijn.
Echter heeft de webwinkel inmiddels al een nieuwe eigenaar en worden bestellingen keurig (uit voorraad) binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd.

Vragen over bestelling gedaan bij The Box Brands zullen via de curator moeten lopen. Meer informatie: https://www.faillissementsdossier.nl/nl ... s-b-v.aspx

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Gaat gewoon verder na faillissement?

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Theotrucker schreef:Gaat gewoon verder na faillissement?
Ja. Dat is vrij standaard. Een nieuwe eigenaar zal de boedel hebben overgekocht (of alleen de activa), en met de koopprijs is de curator betaald en zijn met een beetje mazzel de schuldeisers van de vorige eigenaar (deels) afbetaald.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als je met die naam verder gaat, heb je feitelijk een heel negatief internet geheugen overgenomen. Iedereen die op die naam googled bedenkt zich wel twee keer. Alhoewel ondanks waarschuwingen wordt toch overal besteld.

harryraaijmakers.ing
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2018 20:56

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door harryraaijmakers.ing »

Mij hebben ze 310€ afhandig gemaakt. Ook niets geleverd. Toen ik laats wilde bellen, bleek het telefoonnummer afgesloten. Klinkt bekend?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Na faillissement kun je alleen maar melden bij curator. Zie hierboven.

LetoSr71NL
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2018 21:19

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door LetoSr71NL »

Gisteren een bestelling geplaatst, maar niets meer vernomen over de verzending ervan.
En door op internet via via kom ik ineens deze thread tegen.
Nu begrijp ik waarom ik geen bericht meer krijg over verzending.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat bestellen op Fiets navigatie shop nog steeds kan en ik dus nu waarschijnlijk naar mijn geld kan fluiten, terwijl deze shop al lang failliet is verklaard?

[Ongefundeerde opmerking verwijderd door moderatie]

Wat wordt geadviseerd om te doen?
Moet ik aangifte doen bij de politie?
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jul 2018 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde opmerking verwijderd door moderatie

LetoSr71NL
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2018 21:19

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door LetoSr71NL »

Welnu.. emotie is een mooi bezit! Maar soms onverstandig er op te varen, uiteraard in dit geval was geduld en communicatie beter geweest.
De spontane commotie die er dan ontstaat gevoed door berichten die hier te vinden zijn en iets niet per mail ontvangen, maakte mij te snel een oordeel vellen.

Ik heb vandaag het correcte product mogen ontvangen en zelfs ook in de goede kleur.
Hierna mijn aangifte ingetrokken bij de politie en nu schrijf ik hier een bericht.

Er is uitleg gegeven door de nieuwe eigenaar Autheric, gehuisvest in Zwijndrecht, dat zij niets meer te maken hebben met de vorige eigenaren.
En leveren alles direct uit voorraad.

Een dikke pluspunt voor hun begrip, geduld en afhandeling, ondanks dat ik als klant lichtelijk met paniek heb gereageerd op deze omstandigheden.
Mijn fout, geef ik grif toe.

Wil ik voorstellen dat diegene die hierboven berichten hebben achter gelaten over hun niet ontvangen producten, alsnog te laten weten dat zij deze producten wel hebben ontvangen, of in ieder geval vertellen dat het verder goed is afgehandeld.
Anders blijft het een vertekend beeld geven, zie in mijn geval.

Voor nu.. hulde aan Autheric!

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

LetoSr71NL schreef:Gisteren een bestelling geplaatst, maar niets meer vernomen over de verzending ervan.
En door op internet via via kom ik ineens deze thread tegen.
Nu begrijp ik waarom ik geen bericht meer krijg over verzending.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat bestellen op Fiets navigatie shop nog steeds kan en ik dus nu waarschijnlijk naar mijn geld kan fluiten, terwijl deze shop al lang failliet is verklaard?

[Ongefundeerde opmerking verwijderd door moderatie]

Wat wordt geadviseerd om te doen?
Moet ik aangifte doen bij de politie?
Waarvan heeft u aangifte gedaan? En zoals u al had kunnen lezen is er een nieuwe eigenaar die een doorstart gemaakt heeft. U heeft het over emotie, maar u roept dingen die niet waar zijn en niet gecontroleerd zijn.

Erthanax
Berichten: 9685
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Fiets-navigatie-shop.nl: geen geld terug, geen contact meer

Ongelezen bericht door Erthanax »

LetoSr71NL schreef:Welnu.. emotie is een mooi bezit! Maar soms onverstandig er op te varen, uiteraard in dit geval was geduld en communicatie beter geweest.
(...)
Ik heb vandaag het correcte product mogen ontvangen en zelfs ook in de goede kleur.
(...)
Een dikke pluspunt voor hun begrip, geduld en afhandeling, ondanks dat ik als klant lichtelijk met paniek heb gereageerd op deze omstandigheden.
Mijn fout, geef ik grif toe.
(...)
Voor nu.. hulde aan Autheric!
Keurig. Het siert u dat u publiekelijk de hand in eigen boezem steekt. Lang niet iedereen kan dat opbrengen.

Gesloten