Gevaarlijke slaapapneu-apparaten Philips: nog steeds geen oplossing

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
marnix

Re: Gevaarlijke slaapapneu-apparaten Philips: nog steeds geen oplossing

Ongelezen bericht door marnix »

Johnny.1958 schreef:
19 jan 2022 18:51
Hoi met John uit Maastricht.
Ik heb sinds 2017 ook een apparaat van Philips via visivol door het slaapcentrum in hornerheide.
daar is toen via twee slaap nachten uit gekomen dat ik behoorlijke slaap abneu heb van 108 stops per uur. ja dat is inderdaad veel.
daar naast ben ik ook vanaf half februari tot half maart 2021 opgenomen in het ziekenhuis Maastricht met long covid. Ben daarnaast ook COPD patiënt en heb ook ernstige astma waarvoor ik mij zelf moet spuiten thuis.
ik durf nu ook niet meer het abneu apparaat niet meer gebruiken, omdat op de laatste longfoto,s iets gezien is wat er niet hoort en op 14 februari 2022 een CT scan moet laten maken en op 21 februari 2022 bij de longarts moet komen. weet nu niet wat er is en of het eventueel van de corona is of van het abneu apparaat of weet ik veel. ik heb mijn abneu apparaat nodig maar durf het gewoon niet.
Mvg John Reneerkens
U komt van 108 stops per uur, das fors!
met al uw klachten zou ik zeker niet stoppen nu met het apparaat,
Hier in Nederland is nog geen bewezen geval van de in Amerika zo opgeklopte gevolgen.
Bel anders uw longarts even op en vraag het, vier weken wachten zou mij te lang duren.

Karin Ingrid Postma

Re: Gevaarlijke slaapapneu-apparaten Philips: nog steeds geen oplossing

Ongelezen bericht door Karin Ingrid Postma »

Op het forum van de Apneuvereniging is een heel topic gewijd aan de terugroepactie van Philips slaapapneu apparaten. Daar kun je misschien wel een goede oplossing vinden?

Plaats reactie