LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Lieneke1
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2013 23:16

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Lieneke1 »

Mijn verhaal is exact hetzelfde als alle hierboven beschreven verhalen. Geen advocaat in Nederland te vinden met die naam, rechtbank weet van niets......
Goed balen, maar geen nood: lekker laten mailen, maar NOOIT betalen! Door dit soort dreig brieven (mails) hopen ze alsnog geld binnen te halen. Ik schreef ze dat ik de mail op het hun bekende mailadres niet meer gebruik en dat ik op incasso's alleen reageer als ze behoorlijk per brief komen.
Een maal heb ik inderdaad een brief van een incasso kantoor ontvangen. Ik heb direct gebeld. Keurige meneer aan de telefoon die het uit zou zoeken. Hij zou opnieuw contact met mij opnemen per telefoon of per brief als ik alsnog moest betalen.
Nooit meer iets gehoord van dit kantoor. (wat de meneer al voorspelde).
Dus voor eens en voor altijd: NIET betalen!

koewartje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 okt 2008 13:41

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door koewartje »

Ook hier bij mij het zelfde verhaal, is er niet een hacker die het ip-adres kan achterhalen, er moet toch ook een persoon geweest zijn die de bankrekening geopend heeft en zich daarvoor heeft moeten legitimeren, anders gewoon de e-mails blokkeren en niet meer reageren, in ieder geval bij de politie melding of aangifte doen.

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

Het is te hopen dat de politie eindelijk eens actie onderneemt! Laten ze per direct beslag leggen op alle tegoeden op het rekeningnummer van deze oplichters en de gedupeerden die wel betaald hebben schadeloos stellen.

Ik heb de ING bank een tijdje terug ook al een mail gestuurd dat het rekeningnummer gebruikt wordt voor fraude, nooit meer iets van gehoord....

wouter.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2013 12:42

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door wouter.nl »

Steinhardt advocaten Keizersgracht 830 bestaat niet.
De Keizersgracht gaat maar tot nr: 826.
Kijk hier maar op dit filmpje. http://youtu.be/uCcu56Xy5Gc
Kopieer deze link en plaat hem in de youtube browser.

RAGAlia
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2013 09:54

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door RAGAlia »

Beste mensen,
ik heb vandaag ook een oproep voor de rechtbank gekregen.
het begint echt op topsport te lijken. Als er van de 100 mails, 10 personen zijn die zwichten, dan hebben ze al gewonnen. DOE HET AUB NIET. lees alle fora waar op over dit bedrijf geklaagd wordt. er bestaat geen advocatenkantoor steinhardt. er is op die datum geen zitting bij de rechtbank.
laten we aub sterk blijven en hier gewoon geen gehoor meer geven.


OPROEP RECHTBANK


Amsterdam, 22 mei 2013


Geachte mevrouw Chandoe,

Ondanks eerdere dringende sommatie hebben wij tot op heden geen betaling van u ontvangen. In voormelde zaak is daarom, conform aankondiging, de dagvaarding thans opgesteld. In de bijlage vindt u een kopie van de dagvaarding opgesteld door Steinhardt Advocaten.

De dagvaarding wordt door de gerechtsdeurwaarder op donderdag 6 juni 2013 tussen 10:30 uur en 13:00 uur persoonlijk aan u betekend.

U wordt opgeroepen om op 18 juni 2013 in persoon of vertegenwoordigd door een advocaat te verschijnen voor de Rechtbank te Amsterdam.

Wenst u dit, met alle daaraan verbonden zeer hoge kosten, te vermijden, dan dient u er zorg voor te dragen dat VÓÓR WOENSDAG 5 JUNI OM 13:00 UUR het door u verschuldigd bedrag groot EUR 99,95 (incl. € 40 incassokosten) VOLLEDIG aan ons kantoor is voldaan middels een spoedoverboeking op onze bankrekening 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV onder vermelding van uw kenmerk KN1436132.

Onder reserve van alle rechten en actiën, tekenen wij,

Hoogachtend,
Juridische afdeling

Mr. F.J.M. van den Dodewaard
Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte

EH1987
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2013 08:38

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door EH1987 »

hoi,

hier hetzelfde verhaal. Ik heb een proefpakket besteld krijg een nazending en bedrag wordt afgeschreven. Ik e-mail met mijn klacht, krijg een mail dat ik retour mag sturen en dat ik dan niks hoef te betalen. Stuur retour, krijg een mail van dat incasso e-mail adres, maak bezwaar met ook een cc naar hun Klantenservice. Heb een mail waarin staat:

Mijn excuses.

We hebben uw pakket aangetekend terugontvangen. U kunt de eerder verzonden mail als niet ontvangen beschouwen. U hoeft de openstaande rekening niet te betalen. Tevens bent u afgemeld voor alle verdere vervolgzendingen.

Maar ze blijven mij stalken met mails over gerechtelijke procedures en nu volgens hun een oproep voor de rechtbank. Gelukkig heb ik bij een incassobureau gewerkt en weet ik dat je nooit naar één aanmaning per e-mail een oproep voor de rechtbrank krijgt maar toch zit je in de stress!! En ik weet dat dit de komende tijd niet op gaat houden.... Ik heb nu een klacht ingediend bij:
http://www.consuwijzer.nl
Is van de autoriteit consument en markt van de overheid. Misschien kunnen zij ons helpen? Met zn alleen klacht over dit bedrijf indienen?????

EH1987
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2013 08:38

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door EH1987 »

RAGAlia schreef:Beste mensen,
ik heb vandaag ook een oproep voor de rechtbank gekregen.
het begint echt op topsport te lijken. Als er van de 100 mails, 10 personen zijn die zwichten, dan hebben ze al gewonnen. DOE HET AUB NIET. lees alle fora waar op over dit bedrijf geklaagd wordt. er bestaat geen advocatenkantoor steinhardt. er is op die datum geen zitting bij de rechtbank.
laten we aub sterk blijven en hier gewoon geen gehoor meer geven.


OPROEP RECHTBANK


Amsterdam, 22 mei 2013


Geachte mevrouw Chandoe,

Ondanks eerdere dringende sommatie hebben wij tot op heden geen betaling van u ontvangen. In voormelde zaak is daarom, conform aankondiging, de dagvaarding thans opgesteld. In de bijlage vindt u een kopie van de dagvaarding opgesteld door Steinhardt Advocaten.

De dagvaarding wordt door de gerechtsdeurwaarder op donderdag 6 juni 2013 tussen 10:30 uur en 13:00 uur persoonlijk aan u betekend.

U wordt opgeroepen om op 18 juni 2013 in persoon of vertegenwoordigd door een advocaat te verschijnen voor de Rechtbank te Amsterdam.

Wenst u dit, met alle daaraan verbonden zeer hoge kosten, te vermijden, dan dient u er zorg voor te dragen dat VÓÓR WOENSDAG 5 JUNI OM 13:00 UUR het door u verschuldigd bedrag groot EUR 99,95 (incl. € 40 incassokosten) VOLLEDIG aan ons kantoor is voldaan middels een spoedoverboeking op onze bankrekening 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV onder vermelding van uw kenmerk KN1436132.

Onder reserve van alle rechten en actiën, tekenen wij,

Hoogachtend,
Juridische afdeling

Mr. F.J.M. van den Dodewaard
Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte

Lijkt wel enorm veel op die van mij :)
Zou het een massa zitting zijn?????

OPROEP RECHTBANK


Amsterdam, 22 mei 2013


Geachte mevrouw Hoogezand,

Ondanks eerdere dringende sommatie hebben wij tot op heden geen betaling van u ontvangen. In voormelde zaak is daarom, conform aankondiging, de dagvaarding thans opgesteld. In de bijlage vindt u een kopie van de dagvaarding opgesteld door Steinhardt Advocaten.

De dagvaarding wordt door de gerechtsdeurwaarder op donderdag 6 juni 2013 tussen 10:30 uur en 13:00 uur persoonlijk aan u betekend.

U wordt opgeroepen om op 18 juni 2013 in persoon of vertegenwoordigd door een advocaat te verschijnen voor de Rechtbank te Amsterdam.

Wenst u dit, met alle daaraan verbonden zeer hoge kosten, te vermijden, dan dient u er zorg voor te dragen dat VÓÓR WOENSDAG 5 JUNI OM 13:00 UUR het door u verschuldigd bedrag groot EUR 99,95 (incl. € 40 incassokosten) VOLLEDIG aan ons kantoor is voldaan middels een spoedoverboeking op onze bankrekening 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV onder vermelding van uw kenmerk KN1434392.

Onder reserve van alle rechten en actiën, tekenen wij,

Hoogachtend,
Juridische afdeling

Mr. F.J.M. van den Dodewaard
Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte

Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

@EH1987....denk wel dat het een massale oproep is ja...heb namelijk hetzelfde ontvangen!

Gisteren naar het juridisch loket geweest. Navraag gedaan bij de Ned. verg. van advocaten. Dhr. Steinhardt bestaat niet als advocaat...althans...niet in Nederland. Het advies vanuit het j. loket was: per mail terug schrijven dat je de rechtzaak vol vertrouwen te gemoed ziet! En het juridisch loket gaat er ook werk van maken. Ook adviseerde zij mij nogmaals het ook bij Radar te melden....Dus bij deze Rader...ook ik moet voor de rechter verschijnen...aldus een mail...whahahahaha
Maar ondertussen is het wel een hoop gedoe om er werk van te maken...kost veel tijd dit soort ongein...zonde..kan het beter gebruiken!

Amsterdam, 22 mei 2013


Geachte mevrouw Van M,

Ondanks eerdere dringende sommatie hebben wij tot op heden geen betaling van u ontvangen. In voormelde zaak is daarom, conform aankondiging, de dagvaarding thans opgesteld. In de bijlage vindt u een kopie van de dagvaarding opgesteld door Steinhardt Advocaten.

De dagvaarding wordt door de gerechtsdeurwaarder op donderdag 6 juni 2013 tussen 10:30 uur en 13:00 uur persoonlijk aan u betekend.

U wordt opgeroepen om op 18 juni 2013 in persoon of vertegenwoordigd door een advocaat te verschijnen voor de Rechtbank te Amsterdam.

Wenst u dit, met alle daaraan verbonden zeer hoge kosten, te vermijden, dan dient u er zorg voor te dragen dat VÓÓR WOENSDAG 5 JUNI OM 13:00 UUR het door u verschuldigd bedrag groot EUR 99,95 (incl. € 40 incassokosten) VOLLEDIG aan ons kantoor is voldaan middels een spoedoverboeking op onze bankrekening 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV onder vermelding van uw kenmerk KN1434223.

Onder reserve van alle rechten en actiën, tekenen wij,

Hoogachtend,
Juridische afdeling

Mr. F.J.M. van den Dodewaard
Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte

hans.mathijsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2013 13:54

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door hans.mathijsen »

@Redactie: lijkt mij een idee eens op te snorren op wiens naam de rekening staat die wordt gemeld in de dagvaarding; volgens mij is het een postbank rekeningnummer en daarvan waren - in ieder geval vroeger - de namen van de rekeninghouders openbaar toegankelijk.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cvproductions »

Missis70 schreef:Dhr. Steinhardt bestaat niet als advocaat
Steinhardt Pesick & Cohen
Categorie: Advocaten [Bewerken]
380 N Old Woodward Ave Ste 120
Birmingham, MI 48009
(248) 646-0888
http://www.steinhardtpesickandcohe

Hier spreken ze zeker geen goed Nederlands, dus snappen ze er niets van!
Wat is die vent bij Rochelle
EH1987 schreef:Mr. F.J.M. van den Dodewaard
toch een oetl*l!!

Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

@cv productions: wel goed overnemen aub! Ik heb dat adres namelijk ook gelezen. En er stond bij mij: 'Navraag gedaan bij de Ned. verg. van advocaten. Dhr. Steinhardt bestaat niet als advocaat...althans...niet in Nederland.
cvproductions schreef:
Missis70 schreef:Dhr. Steinhardt bestaat niet als advocaat
Steinhardt Pesick & Cohen
Categorie: Advocaten [Bewerken]
380 N Old Woodward Ave Ste 120
Birmingham, MI 48009
(248) 646-0888
http://www.steinhardtpesickandcohe

Hier spreken ze zeker geen goed Nederlands, dus snappen ze er niets van!
Wat is die vent bij Rochelle
EH1987 schreef:Mr. F.J.M. van den Dodewaard
toch een oetl*l!!

Onsnenske
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2013 12:41

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Onsnenske »

Amsterdam, 27 mei 2013 Geachte mevrouw , Op 22 mei 2013 heeft u van ons een e-mail ontvangen met een oproep om op 18 juni 2013 voor de Rechtbank te verschijnen. Onder druk van het Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt zijn wij genoodzaakt alle handelsactiviteiten per direct te staken. U kunt de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen. U hoeft NIET te verschijnen voor de Rechtbank op 18 juni 2013 en u hoeft NIETS TE BETALEN. Indien u al betaald heeft krijgt u uw betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw bankrekening indien u uw klantnummer als kenmerk heeft vermeld. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. U heeft geen enkele verplichtingen meer aan ons en u zal door ons niet meer worden benaderd. Mijn excuses voor alle ontstane ongemakken. Hoogachtend,Henk-Jan StormsDirecteurLaboratoires Rochelle BV

Ze zien er dus vanaf.....nog meer mensen dit gehad
Zo zie je dus maar aanhouder wint

Tinyvdberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2013 12:12

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Tinyvdberg »

:D :D

INTREKKING OPROEP RECHTBANK

Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt
BEDANKT !!!!!

dank zij jullie is nu alle ellende achter de rug...

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cvproductions »

Tinyvdberg schreef:dank zij jullie is nu alle ellende achter de rug...
en kan Mr. F.J.M. van den Dodewaard een ander baantje gaan zoeken.

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

Intrekking oproep? De rechtbank heeft nooit een oproep verstuurd stelletje oplichters!!!

Mag hopen dat die lui toch aanpakt worden door het Openbaar Ministerie en een forse boete/straf opgelegd krijgen!

Ik hoop dat de mensen die toch betaald hebben hun geld terug krijgen maar heb daar weinig vertrouwen in... Een schadevergoeding voor de stress die we er allemaal door gehad hebben lijkt me ook wel op z'n plaats.

Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

Ik heb deze ook gehad! Met dank en alle lof voor Tros Radar!!!!!!!!!!!!!11 En natuurlijk ook het Ministerie, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt!
INTREKKING OPROEP RECHTBANK


Amsterdam, 27 mei 2013


Geachte mevrouw Van M,

Op 22 mei 2013 heeft u van ons een e-mail ontvangen met een oproep om op 18 juni 2013 voor de Rechtbank te verschijnen.

Onder druk van het Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt zijn wij genoodzaakt alle handelsactiviteiten per direct te staken. U kunt de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen. U hoeft NIET te verschijnen voor de Rechtbank op 18 juni 2013 en u hoeft NIETS TE BETALEN. Indien u al betaald heeft krijgt u uw betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw bankrekening indien u uw klantnummer als kenmerk heeft vermeld.

Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. U heeft geen enkele verplichtingen meer aan ons en u zal door ons niet meer worden benaderd.

Mijn excuses voor alle ontstane ongemakken.

Hoogachtend,
Henk-Jan Storms

Directeur
Laboratoires Rochelle BV
Onsnenske schreef:Amsterdam, 27 mei 2013 Geachte mevrouw , Op 22 mei 2013 heeft u van ons een e-mail ontvangen met een oproep om op 18 juni 2013 voor de Rechtbank te verschijnen. Onder druk van het Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt zijn wij genoodzaakt alle handelsactiviteiten per direct te staken. U kunt de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen. U hoeft NIET te verschijnen voor de Rechtbank op 18 juni 2013 en u hoeft NIETS TE BETALEN. Indien u al betaald heeft krijgt u uw betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw bankrekening indien u uw klantnummer als kenmerk heeft vermeld. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. U heeft geen enkele verplichtingen meer aan ons en u zal door ons niet meer worden benaderd. Mijn excuses voor alle ontstane ongemakken. Hoogachtend,Henk-Jan StormsDirecteurLaboratoires Rochelle BV

Ze zien er dus vanaf.....nog meer mensen dit gehad
Zo zie je dus maar aanhouder wint

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door vroem »

wat niet wegneemt dat m.i. nader onderzoek en wellicht strafrechtelijke vervolging op zijn plaats zou zijn... gezien wat er gedaan is en op welke manier er ingezet is door dit ""bedrijf"" is met de armen over elkaar achterover gaan zitten wel al te gemakkelijk...

Gesloten