LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slimfruit

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Riel004
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2017 17:21

Slimfruit

Ongelezen bericht door Riel004 »

Goedemiddag,

Ik heb vorig jaar ooit een proefpakket aangevraagd van Slim fruit. Heb dezelfde week aangegeven geen vervolgzending meer te willen ontvangen. Heb ik ook nooit gehad. Omdat ik het pakketje niet terug heb gestuurd kreeg ik zonder herinneringen te hebben ontvangen een aanmaning van Stichting Derden gelden, Of ik het bedrag van € 109,35 wil betalen. Na meerdere mailwisselingen met Slim fruit wat op niets uitkwam heb ik het bedrag op 4 november 2016 over gemaakt naar Stichting Derden gelden. Nu ontvang ik ineens via mail een herinnering van een factuur van juli 2016 of ik nog even € 68,00 over wilt maken naar Stichting Derden gelden. Ik word hier echt heel boos om. Ik heb geen zin in om dit traject weer te lopen wat op niets uitkomt. Wie kan mij hiermee helpen aub.

Vriendelijke groet,

C. van Riel

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Toets u in het zoekvenster hier, maar ook op elke willekeurige forum en bij google slimfruit in en u heeft de rest van het jaar genoeg te lezen. Met voorzichtige schatting denk ik dat deze vraag al 100 keer gesteld is met 100 keer het antwoord eronder.

Veel leesplezier.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door gemist »

Jeetje, ik dacht dat het om een soort wekelijks gebrachte fruitmand ging.
Het had wel wat duidelijker in het OT gemogen.

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

gemist schreef:Jeetje, ik dacht dat het om een soort wekelijks gebrachte fruitmand ging.
Het had wel wat duidelijker in het OT gemogen.
U wou zeggen dat u nog nooit van slimfruit gehoord? Dus ook weer een bevestiging dat al die topics, waarschuwingen en online melden dus geen zin heeft. Wees blij dat u er nog nooit van gehoord hebt. En 1 tip, nu ook meteen weer vergeten.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het zegt mij ook niks.

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Korte uitleg:
Slimfruit is een pilletje om af te vallen. Deze mag de eerste 14 dagen gratis voor € 7,50 uitgeprobeerd worden. Na deze 14 dagen zit je aan een abonnement vast van €68 per maand. Mocht het nu tegenvallen, stuurt u het gratis pakket van € 7,50 weer terug naar een adres waar het nooit aankomt. Het pilletje werkt zo goed dat niet alleen de persoon afvalt (van de stress), maar ook zijn portemonnee. En er zijn honderden, misschien wel duizenden mensen die niet verder gekeken hebben dan het woordje gratis en een pilletje hebben besteld waarvan niet eens te achterhalen is welke rotzooi er in zit. En achteraf komen klagen dat ze in de problemen zitten.
Deze informatie is overigens gratis van mij. De € 50 voor het gratis advies mogen jullie overmaken.

SBB#Heerenveen
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2017 22:05

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door SBB#Heerenveen »

Inderdaad wij hebben op 20 april ook een aanmaning gekregen, ter wijl we op 28 november 2016 al de factuur betaald hebben aan Stichting Derdengelden Incasso Service na de zoveelste aanmaning van Nederlandse Incassocentrale. Ik heb het idee dat we nog steeds bij de poot worden genomen.
Hoe moeten we dit aanpakken!

NB Ik ga eerst nog eens alle KvK gegevens natrekken, want krijg bij een eerste check het gevoel dat men met namen werkt van namen die lijken op echt incassobedrijven.

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

SBB#Heerenveen schreef:Inderdaad wij hebben op 20 april ook een aanmaning gekregen, ter wijl we op 28 november 2016 al de factuur betaald hebben aan Stichting Derdengelden Incasso Service na de zoveelste aanmaning van Nederlandse Incassocentrale. Ik heb het idee dat we nog steeds bij de poot worden genomen.
Hoe moeten we dit aanpakken!

NB Ik ga eerst nog eens alle KvK gegevens natrekken, want krijg bij een eerste check het gevoel dat men met namen werkt van namen die lijken op echt incassobedrijven.
Natuurlijk wordt u bij de poot genomen. Maar ja, dat wilt u schijnbaar ook. Heel simpel, als er geen getekende overeenkomst is hoeft u niets te betalen.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Slimfruit

Ongelezen bericht door gemist »

Ik dacht dat anno 2017 iedereen wel wist dat afvallen niet met pilletjes kan. Heel bijzonder dat dit soort producten nog succesvol aan de man gebracht kunnen worden...

Gesloten