LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar komen mijn klachten vandaan?

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Mucha

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

amalia053 schreef:
Mucha schreef:Mijn huisarts was nog van de oude stempel. Geen medicijnen voorschrijven indien niet noodzakelijk.
Bij bloedarmoede moest ik een aantal dagen een stuk gebraden lever eten (gelukkig mijn favoriet stukje vlees) met een glas donker bier erbij.
Werkte uitstekend.
Kan het zijn dat ik bloedarmoede heb?
Op basis van jouw oog? Nee.

Ga naar een echte doktor en stop met jezelf zo gek maken om niets.
Dit klinkt echt alsof je een psychologische aandoening hebt, dus misschien eens bij de doktor informeren naar de geestelijke gezondheidszorg...

amalia053
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 mei 2017 15:45

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door amalia053 »

Julie4444 schreef:
amalia053 schreef:
Mucha schreef:Mijn huisarts was nog van de oude stempel. Geen medicijnen voorschrijven indien niet noodzakelijk.
Bij bloedarmoede moest ik een aantal dagen een stuk gebraden lever eten (gelukkig mijn favoriet stukje vlees) met een glas donker bier erbij.
Werkte uitstekend.
Kan het zijn dat ik bloedarmoede heb?
Op basis van jouw oog? Nee.

Ga naar een echte doktor en stop met jezelf zo gek maken om niets.
Dit klinkt echt alsof je een psychologische aandoening hebt, dus misschien eens bij de doktor informeren naar de geestelijke gezondheidszorg...
Ik ga morgen naar de huisarts!

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door BreejKC »

Bij uw huisarts was u toch 9 mei jl. al geweest? Wanneer is of wordt er dan bloed geprikt? Of gaat u morgen naar uw huisarts voor de uitslag van het bloedprikken. Overigens, a.d.h.v. de foto van uw oog: Dit is volstrekt normaal, niets mee aan de hand.

amalia053
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 mei 2017 15:45

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door amalia053 »

BreejKC schreef:Bij uw huisarts was u toch 9 mei jl. al geweest? Wanneer is of wordt er dan bloed geprikt? Of gaat u morgen naar uw huisarts voor de uitslag van het bloedprikken. Overigens, a.d.h.v. de foto van uw oog: Dit is volstrekt normaal, niets mee aan de hand.
Ze gaan morgen bloedprikken.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door kuklos »

Dit is niet meer serieus te nemen. Hoe vaak moet je iemand nog adviseren om naar een arts te gaan en niet op een consumentenforum medische vragen te stellen?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Volslagen geschuffeld, deze Amalia. Dus zielig. Of gewoon een trol die zich zit te bescheuren om iedereen die hier serieus op ingaat. Ik gok het tweede.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door ZaBo »

@Miepje,

Aan de ene kant begrijp ik uw veronderstelling, aan de andere kant weer niet

Het kan zijn de mensen de bevestiging in hun probleem zoeken en dat in "real life" niet krijgen en dan hier een lijntje uit gooien!!

Na dit topic gelezen heb, ga ik er echt vanuit dat er iets met TS aan de hand is (alleen op anders medisch vlak dan door haar gesteld)

P.s. Zit nu lekker in de zon dit te typen, op mijn mobie, hoop Amalia niet want de zon zou ook allerlei ziektes kunnen geven;-)

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door BL2 »

Die wenkbrauw vind ik er overigens niet echt verzorgt uitzien.
Daar zou je toch een wat aan moeten laten doen, net als je nagels, met een rouwrandje op de foto is niet zo mooi.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Waar komen mijn klachten vandaan?

Ongelezen bericht door Radar »

Wij sluiten dit topic aangezien het hier niet om consumentenkwesties gaat. Binnenkort gaat het ook offline.

Gesloten