LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangemeld bij CAK, vanwege achterstand bij ZilverenKruis

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
sandrazwegers01
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2017 15:33

Aangemeld bij CAK, vanwege achterstand bij ZilverenKruis

Ongelezen bericht door sandrazwegers01 »

Geachte medewerkers van Radar.

Mijn vriend heeft al een enige tijd problemen met zilverenkruis,hij is nu aangemeld bij het cak omdat hij een achterstand zou hebben,maar hij heeft een bewindvoeder gehad en zij is ontslagen en hij regelt al vanaf juli 2015 alles zelf en dat gaat heel goed hij betaald zijn zorgverzekering netjes op tijd,maar nu zeggen ze dat hij een achterstand heeft van 165 euro van de periode 2009 tot 2011

maar hij weet zeker dat alles is betaald,dit bedrag was doorgestuurd naar syncasso maar is gesloten maar zilverenkruis zegt da het open staat maar hij heeft gevraagd wat er allemaal is betaald van 2007 tot nu maar zilverenkruis werkt niet mee hij heeft recht op die informatie hun weten ook dat het is betaald maar toch hebben ze hem aangemeld bij het cak en hij heeft altijd netjes betaald,

volgens de regels moet je minimaal 6maanden achterstand hebben maar dat heeft hij niet,volgens een medewerker van zilverenkruis moet hij eerst een betalingsregeling treffen dan krijgt pas de overzichten dat is een bedreiging,het klopt gewoon daar niet hij wordt van het kastje naar de muur gestuurd we worden er zowat gek van

zilverenkruis heeft hem aangemeld bij het cak om die 165 euro en nu wordt er ruim 143 euro ingehouden van zijn loon plus hij komt bijna niet rond alles wat zilverenkruis heeft doorgestuurd naar syncasso is betaald heeft hij zelf overgemaakt en nu komen ze hiermee,ook heeft ie regelmatig contact gehad en gevraagd om het uit te zoeken dan zeggen we gaan het uitzoeken maar niks en u wordt spoedig terug gebeld maar pas ruim 2weken later en tussendoor komt er nog een bericht van de deurwaarder dat hij zijn betalingen niet was na gekomen hij zou eerst terugebeld worden en daarna pas een betalingsregeling worden getroffen maar niet,ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen want dit gaat zo niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 aug 2017 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, alinea's toegevoegd

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aangemeld bij CAK, vanwege achterstand bij ZilverenKruis

Ongelezen bericht door Moneyman »

sandrazwegers01 schreef:Geachte medewerkers van Radar.

Mijn vriend heeft al een enige tijd problemen met zilverenkruis,hij is nu aangemeld bij het cak omdat hij een achterstand zou hebben,maar hij heeft een bewindvoeder gehad en zij is ontslagen en hij regelt al vanaf juli 2015 alles zelf en dat gaat heel goed hij betaald zijn zorgverzekering netjes op tijd,maar nu zeggen ze dat hij een achterstand heeft van 165 euro van de periode 2009 tot 2011

maar hij weet zeker dat alles is betaald,dit bedrag was doorgestuurd naar syncasso maar is gesloten maar zilverenkruis zegt da het open staat maar hij heeft gevraagd wat er allemaal is betaald van 2007 tot nu maar zilverenkruis werkt niet mee hij heeft recht op die informatie hun weten ook dat het is betaald maar toch hebben ze hem aangemeld bij het cak en hij heeft altijd netjes betaald,

volgens de regels moet je minimaal 6maanden achterstand hebben maar dat heeft hij niet,volgens een medewerker van zilverenkruis moet hij eerst een betalingsregeling treffen dan krijgt pas de overzichten dat is een bedreiging,het klopt gewoon daar niet hij wordt van het kastje naar de muur gestuurd we worden er zowat gek van

zilverenkruis heeft hem aangemeld bij het cak om die 165 euro en nu wordt er ruim 143 euro ingehouden van zijn loon plus hij komt bijna niet rond alles wat zilverenkruis heeft doorgestuurd naar syncasso is betaald heeft hij zelf overgemaakt en nu komen ze hiermee,ook heeft ie regelmatig contact gehad en gevraagd om het uit te zoeken dan zeggen we gaan het uitzoeken maar niks en u wordt spoedig terug gebeld maar pas ruim 2weken later en tussendoor komt er nog een bericht van de deurwaarder dat hij zijn betalingen niet was na gekomen hij zou eerst terugebeld worden en daarna pas een betalingsregeling worden getroffen maar niet,ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen want dit gaat zo niet.
Je zegt dat alles betaald is, maar Syncasso zegt van niet. Laat hen de vordering specificeren en vergelijk dat met je eigen betalingen.

Gesloten