LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

Hey,

Hier ben ik weer. En helaas nog steeds niets opgeschoten.

Wel een mail gestuurd naar dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], en die heeft hem nu in behandeling. Als ik wat van hem hoor dan zet ik dat gelijk in het forum. Positief of Negatief het komt hier te staan. Ik hoop toch snel een antwoord van dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] te krijgen. Mijn geduld begint toch wel een beetje op te raken en de rechtszaak komt wel erg dichtbij. De klantenservice doet verder ook niks voor mij, die blijft bij hun standpunt, wat ze altijd al doen.

Dus dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is mijn laatste kans en als hij mij niet kan helpen dan is er geen andere oplossing dan het voor te laten komen.

Groeten,

Vincent

Andy1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 feb 2010 17:20

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Andy1984 »

Nou mensen als we willen dat dit stopt met die oplichting waarom zouden we ons niet samen pakken en er tegen vechten want wij zijn echt niet de enige en zullen we ook niet blijven! echt erg te sneu voor woorden vind ik dit hier bij ons hebben ze zelfs een tape opgenomen en dingen erin verwerkt geplakt met de stem van mijn vriendin waarop zij zegt jah op bepaalde antwoorde je kunt dus heb beste niet meer je telefoon op pakken is toch wel erg he

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

Kreeg ze vandaag ook weer eens aan de lijn. Eerst een heel jubelverhaal over dat ik een speciaal voor mij geprepareerd pillenpakket kreeg en zo... Of ze even wat vragen mocht stellen. De eerste vraag: Drinkt u alcohol? Waarop ik zoiets had van 'wat gaat u dat aan'? Toen besloot ze maar meteen dat ik geen interesse had, want hoe kon ze anders een pakket speciaal voor mij bepalen? Toen ik zei dat dat toch niet gebeurde en iedereen hetzelfde pakket kreeg hing ze maar meteen op. Zelfs zonder de verplichte verwijzing naar het bel-me-niet register...

nammk
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 sep 2006 04:37

Re: Natuals

Ongelezen bericht door nammk »

Leo2008,
Als er onterecht geld van je rekening wordt gehaald, direct terug laten boeken(storneren). Dat kan tegenwoordig heel makkelijk met internetbankieren.

Cath1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 20:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cath1981 »

@ Klazina44

Waarom maakt u zich zo druk om mijn berichtjes, dat is helemaal nergens voor nodig? Ik lees wat andere mensen schrijven over [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] en daar maak ik mijn mening uit op, ik ken hem niet ofzo :? U gelooft zeker complottheorieen? Met zo'n instelling begrijp ik dat u niet geholpen wordt..

En als u nu eens even een aantal pagina's terug leest dan ziet u dat ik er pas achter kwam dat ik aan een abonnement vast zat toen er 1 keer 15,90 was afgeschreven, toen de brief gelezen en geannuleerd en mijn kwartaal(3 maanden) afgemaakt..
Bedankt voor uw aandacht..

maud75
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2010 14:23

Re: Natuals

Ongelezen bericht door maud75 »

Ik ben vorige week ook benaderd door deze toko...
Aangezien ik al een andere oplichtingspraktijk (puzzleboekjes die je maar niet op kunt zeggen :evil: )aan mn broek heb hangen... heb ik bij deze dame de hoorn op de haak gegooid.
Maar beware.... ZE GAAN STUG DOOR MET DEZE ONZIN

roosendaaler
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:02

Re: Natuals

Ongelezen bericht door roosendaaler »

beste mensen

iedereen die natuals bv directpay bv en webcasso bv wil aanklagen en op de hoogte wilt blijven van allerlei zaken hoe het gaat en werk wilt maken van deze oplichters meld je dan aan en geef je verhaal kort maar krachtig door zodat we sterk staan en mocht er een rechtzaak komen dat ik jullie kan bereiken om mijn bij te staan zodat jullie ook van hun praktijken kunnen afzijn

u kunt mijn mailen op...

[email protected]

Ik hou jullie van alles op de hoogte
want ik ben ook gedupeerde

hopelijk weet iemand hoe ik met de redactie van tros radar in contact kan komen want via mail en telefoon is het me nog niet gelukt
Mocht iemand contact hebben laat het me weten zodat ze ook met mijn contact kunnen opnemen en dat er eens aandacht aan besteed word

Ik wacht jullie berichtjes af met ze alle staan we sterk!

Blanche
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 dec 2009 15:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Blanche »

Hallo Roosendaler,

Goed dat je het aanvecht!
Via een initiatief van enkele medegedupeerden worden de krachten momenteel al gebundeld.
Ik raad je aan om jouw verhaal ook naar [email protected]te mailen. Zodat de informatie van gedupeerden zo centraal mogelijk ligt. Voor als het tot een rechtszaak komt.
Bij mij is het in het stadium van 2e keer ingebrekestelling vanuit Webcasso.
Ik denk dat ik op mijn beurt bij Natuals maar een vordering leg, voor het niet- rechtmatig innen van een betaling voor het proefpakket dat ik nooit ontvangen heb. (helaas kon ik dat bedrag niet meer storneren bij de bank, was meer dan maand geleden toen ik erachter kwam).
Succes!

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

Blanche, als het goed is kun je onterechte betalingen via incasso tot een jaar later terugroepen. Vraag het even goed na bij je bank en laat je niet met een kluitje in het riet sturen!

Anthonyfinan
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2010 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Anthonyfinan »

Beste mensen,
Het kan echt helpen om contact op te nemen met de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Ik ben in ieder geval zeer snel door hem geholpen (lees onderstaand mijn reactie van 9 januari getitel KLACHT OPGELOST maar eens)en alles was binnen enkele dagen helemaal opgelost. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Anthonyfinan schreef:Beste allemaal,
Vandaag ben Ik teruggebeld door de directeur van Natuals BV, de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] (een hele aardige meneer), n.a.v. een mailbericht dat ik verstuurd had naar hem. Al bij de eerste paar zinnen dat er door hem gesproken werd had ik de indruk dat hij niet die zgn. oplichter e/o bedrieger zou zijn dat vaak op deze forum als ook elders beweerd wordt.

Ik wil even het een en ander toelichten aan iedereen die in één of een andere wijze in contact is gekomen met Natuals BV. Als u oprecht kunt zeggen dat u niets heeft ontvangen, maar dat er wel geld is geïncasseerd, dan lijkt het me terecht dat u met Natuals BV in contact probeert te komen. Helaas heeft deze aardige meneer ook uitgelegd dat er mensen zijn die de boel willens en wetens proberen te dwarsbomen door simpelweg te beweren dat ze niets hebben ontvangen hoewel ze wel een pakket hadden ontvangen. Dat is níet eerlijk!

Doordat er meerdere zijn geweest die willen liegen om een ander kapot te maken, verpest je het ook voor anderen, want hoe moeten ze bij Natuals BV dan weten wie wel en wie niet de waarheid spreekt. Een simpel voorbeeld van zo’n iemand kun je beluisteren door te klikken op de volgende link.

http://kassa.vara.nl/radio/afspeelpagin ... an/speel/1

Dus nogmaals, heb je een klacht, wees eerlijk en het beste is om zelfs vriendelijk te blijven. Vloeken, tieren en schreeuwen, lost 9 van 10 keer niets op. Het spoort juist aan tot meer haat en nijd door andere lezers.

Om terug te komen op het begin van mijn verhaal. Ik ben dus gebeld door de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Hij legde uit dat Natuals BV de afgelopen jaren bezig is geweest met het bouwen aan een klantenkring. Daar zijn er vele tevreden klanten bij en natuurlijk, zoals dat ook bij andere bedrijven het geval kan zijn, zijn er af en toe ook minder tevreden klanten.

Ik vroeg ook aan de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] naar de reacties van Natuals BV op de mailberichten naar het algemene mailadres van Natuals BV, want dat heb ik persoonlijk ervaren in de mailcontacten, dat de keren dat er gereageerd werd op mijn mailberichten er niet echt op mijn klacht in was gegaan. Men hield gewoon vast aan hun eigen standpunt, dit vaak tot ergernis en ontevredenheid van potentiële klanten. De heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] legde uit dat de werkers getraind worden om zoveel mogelijk gestandaardiseerde oplossingen te mailen. Wat dat betreft kan naar mijn mening wel iets daaraan verbeterd worden, maar goed… nogmaals, ook de medewerkers lopen tegen hetgeen ik reeds schreef in alinea 3. Aan de andere kant gaf de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ook eerlijk toe dat er weleens fouten worden gemaakt. Dat vond ik heel eerlijk van hem om dat toe te geven, want waar worden immers geen fouten gemaakt. Waar gewerkt wordt, worden ook fouten gemaakt.

Wat Direct Pay betreft. Als ik het goed had begrepen staat Direct Pay los van de klantenadministratie van Natuals BV. Zij zien in hun debiteurenbestand dat een rekening nog open staat en reageren daarop, zoals dat in vrijwel elk bedrijf gaat, door een herinnering of een aanmaning te versturen.

Ik heb zelf bij het bedrijf waar ik thans werk, het overzicht over zo’n 35.000 leden. Elk kwartaal hebben we een mailing naar iedereen. TNT Post, onze verzendmaatschappij, geeft de garantie dat er 98% van de poststukken ook daadwerkelijk (op tijd)aankomt. Dat betekent dat van de 35.000 leden er 2%, dat is zo’n 700 leden, helaas niet de garantie gegeven kan worden door TNT Post dat hetgeen verstuurd is ook daadwerkelijk (op tijd)aankomt. LET WEL OP, hoe groter je klantenbestand, hoe meer mensen binnen die 2% vallen. Natuals BV heeft, als ik het goed begreep, zo’n 100.000 klanten. Met een garantie van 98%, betekent het dus dat 2000 adressen gemist zullen/kunnen worden door de verzendmaatschappij.

Tevens is het zo bij ons dat mensen ook nog eens een adreswijziging of afzegging kunnen doen terwijl de mailing net de deur uit is. Tja, in zo’n situatie valt er logischerwijs weer een poststuk op hun mat thuis. In zulk een geval sta ik of mijn collega‘s hun vriendelijk te woord om uit te leggen wat er gebeurt is en wat we eraan gaan doen. En dát is nou precies wat er gebeurd is met mij door de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Hij gaf mij de garantie dat hij het zou oplossen. Ik ben daarom ook zéér tevreden over het telefoongesprek met de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en wens hem en zijn medewerkers ALL THE BEST.

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

Hey,


Ik krijg deze week weer een telefoontje van dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en dan hoop ik met hem tot een oplossing te komen. Ik laat eind deze week weten wat er uit het telefoongesprek is gekomen. Ik denk dat er wel te praten valt met dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en ik hoop dat hij begrip heeft voor mijn situatie.


Groeten,

Vincent

roosendaaler
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:02

Re: Natuals

Ongelezen bericht door roosendaaler »

Zo dacht nu eindelijk dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] slim was en eieren voor ze geld koos maar we hebben vandaag weer een brief ontvangen van webcasso Yippie daar zat ik inderdaad op te wachten
het betreft nu aankondiging rechtsmaatregelen hahahahahaha
Nou ik vind dat ik lang moet wachten tot het zover is
want dan kan ik iedereen die zich heeft aangemeld bij [email protected] het bericht sturen dat er een rechtzitting komt en we met ze alle erheen kunnen gaan
En dan hoop ik dat meneer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] er ook is wat zal hij raar opkijken als hij hoort wat ik over hem te weten ben gekomen denk dat de rechter met grote ogen zal kijken en zeker als iedereen die een mail gestuurd heeft erbij is dan kunnen ze gerust bij de rechtbank maken dat ze plaats hebben want zijn genoeg mensen mochten er nog meer mensen gedupeerd zijn reageer dan
en ga gezellig mee
En hoor maar wat er gezegt gaat worden als alles mee zit en zover mijn advocaat het inschat zal meneer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] binnen korte termijn een leuk hotel hebben waar hij paar keer per dag mag luchten
dus mensen laat je niet kisten ik heb meer bewijs meer dan dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] denkt hij komt zijn afspraken niet na heb hem gemailt en hoorde niets meer
maar goed ik wacht de grote dag nu af

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte !

u kunt zich altijd nog aanmelden op [email protected]

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Weten jullie dat je de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] rijk belt? Door die 09 nummers te bellen, want daarvan gaat een gedeelte naar zijn rekening, dus stop met bellen, stop met mailen en reageer niet op die aanmaningen , want ik las in één van jullie verhalen dat de heer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] liefst telefonisch de zaak wil oplossen. Pas op , want ook hier moet je weer goed op je woorden letten. Ik heb heel veel verhalen in dit forum , inclusief die van mij, aan webcasso laten lezen, nadat ik voor de derde maal een aanmaning had gekregen van € 96,87. Webcasso zou hiermee contact opnemen met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Ik zei dat dit onnodig was, want het haalt toch niets uit. Maar na deze mail uitwisseling heb ik sinds oktober 2009 niets meer vernomen. Ik heb ook webcasso gewezen op het burgelijk wetboek, waaraan zij zich hebben te houden.
Ook webcasso heeft een 0900 nummer, wat ik onbegrijpelijk vind, want ieder bedrijf heeft een abonneenummer van de KPN. Zo kan ik ook rijk worden als ik mijn sportvereniging wil spekken. Maar wees niet naïef door te geloven, dat [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] zo'n aardige man is(en zijn vader die ook hierin meewerkt), want anders had niemand met deze problemen te maken gehad.
Maar ja, van mij heeft hij geen bankrekening kunnen ontfutselen en ook geen jawoord. het ligt bij mij dus een beetje anders en sta ik sterker. Maar ik blijf de zaak volgen hoop dat het uiteindelijk toch bij de Tros op tv wordt behandeld.

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

Hallo iedereen,


Is er nog iets bekend over [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Hij heeft er moeite mee om zijn afspraken na te komen, hij zou mij nog een mail sturen, maar krijg niks te horen. Beetje jammer dat er mensen zijn die hun afspraken niet na komen. Zijn er nog dingen veranderd bij jullie.??

Zijn er al zaken opgelost of erger geworden??

Groeten,

Vince

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Beste Vince76,

Er blijkt niets te zijn veranderd, als ik al die verhalen lees. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is nog steeds bezig met oneerlijk handel drijven. Hij overtreedt een wet waarin staat dat onduidelijk aangeven met wie men te maken heeft, onduidelijk aangeven waar het om gaat en zijn algemene voorwaarden zijn onredelijk bezwarend, want er staan meer voordelen voor Natuals in, dan voor de consument.
Mensen reageer niet op die aanmaningen, blokkeer je rekening voor deze oplichters en je zal zien dat het ophoudt. Dan kan [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] één van zijn dure wagens verkopen en niet meer in een maatpak rondlopen. Op de website van linkedIn kan je meer van hem te weten komen. Neem geen risico als er gebeld wordt voor een verkooppraatje, geef nóóit je bankrekening , want je ziet het waar je mee geconfronteerd wordt. Voorbeeld: een vlotte prater van ámnesty international' belde mij en vroeg tot slot mijn bankrekening! NEE zei ik , ik kijk wel eerst op de website van jullie. Volgens hem stonden er zoveel vragen op , dat de meeste mensen afhaakte. Dus ik kijk op die site en er was bijna geen vraag te zien . Dus dit was ook zo'n instinker. Succes allemaal en tot ziens bij Radar?
Ton

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

Hallo,

Wij zijn ook mooi beetgenomen door Natuals!

Mijn vriendin had ze een pak weg 4 a 5 weken geleden aan de telefoon (als het niet langer geleden was).
Er werd aangeboden een proefzending zonder verplichtingen en een eenmalige verzendkosten van 6,95 euro
Mijn vriendin had helaas hiermee ingestemd.

Nu na zoveel weken na het telefoontje een klein pakketje in de brievenbus.
Hierin een brief en een zakje met Multi Vitamine.
In de brief stond dat de kosten 15,90 euro waren en dat bleek al afgeschreven te zijn. Er staat ook duidelijk in dat het gaat om een vervolg zending terwijl wij eerst een Proefpakket zouden ontvangen. Deze hebben wij niet ontvangen. Echter na vandaag eens te kijken op internetbankieren zag ik dat er op 25-06-2010 wel 6,90 euro was afgeschreven. Dus wel geld incasseren maar niets toesturen.
Tevens vreemd was dat de brief getekend was op 22-07-2010 en ik pas op 03-08-2010 het pakketje in de bus kreeg.

Ik hierop Natuals geschreven dat ik dit maar een vreemde gang van zaken doen vind. Tevens wilde ik dat het bedrag werd terug gestort en ik uit het systeem verwijderd werd. Ook heb ik aangegeven dat ik met de inlog codes die in de brief stond niet kon inloggen op hun site. Ik moest namelijk op de site inloggen om vervolgzendingen te stoppen.
Bovenstaande gelijk gedaan op dezelfde dag als ik het pakketje ontvangen had.
Reactie die ik terug kreeg van Natuals:

"Geachte mevrouw .........,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

In de brief die u samen met de proefzending heeft ontvangen staat duidelijk aangegeven dat Natuals, indien er niet tijdig (uiterlijk voor 17/07/2010) is geannuleerd, automatisch een vervolgzending verzendt.

Aangezien wij tot op heden uw annulering niet hebben ontvangen, hebben wij u een kwartaalzending (goed voor 3 maanden) toegestuurd. De kosten van deze zending (3x €15,90) incasseren wij achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen. Voor vragen over betalingen/aanmaningen kunt u contact opnemen met DirectPay, tel. 0900-333 22 00 (keuze 1, gevolgd door 1) of [email protected].

Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,

Klantenservice Natuals

[email protected]"

Ze hebben het over de datum 17-07-2010 zoals in de brief moest staan. Daarin staat echter de datum 22-07-2010 en ik kreeg dit pakket pas op 03-08-2010
Vreemd dat per direct opeens nu een vervolg zending gaan toesturen nadat ik opeens ging klagen/zij iets van mij te horen kregen.

Naar mijn idee sturen ze het proefpakket bewust niet toe. En later zeggen, ja u had toen de tijd moeten opzeggen toen u het proefpakket ontvangen had, dat stond ook in de brief die u hierbij ontving.

Ik ga in iedergeval niets meer betalen en morgen vroeg vorder ik bij de bank de 15,90 euro terug.

Een groot oplichters bedrijf is Natuals!!!

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

Het blijft dus maar gewoon door gaan daar, Ik zal als ik u was ook gelijk aangifte doen bij de politie. Maar betaal niks en bewaar alle mails die je krijgt en die je verstuurd. Niet bellen maar mailen. Zij zullen gaan dreigen met incasso buro maar dat moet je kunnen winnen. Het motto van Natuals is ook: terugsturen is geen reden om de kosten niet te betalen.

Natuals heeft dus weer iemand opgelicht.

RADAR: Doe hier nu is iets mee,


Vincent

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

Ik ben in iedergeval vanochtend naar de bank gegaan en heb de 6,90 euro voor de proefpakket (die ik niet ontvangen heb) en de 15,90 euro voor de vervolgverzending (waar ik niet om gevraagt heb) terug gevorderd.

Ben nu benieuwd wie er reageerd hierop en wat ik te horen krijg.

Ik heb hier nog wel de vervolgzending liggen.
Zou ik deze aangetekend moeten terug sturen en een kopie van de brief maken ?

Hebben jullie ook aangifte gedaan bij de politie ?


Wij hebben net ook nog een nieuwe email van Natual ontvangen:

"Geachte mevrouw ........,

Op uw verzoek hebben wij uw vervolgzendingen Personal Multi (en eventuele aanvullende producten) stopgezet. Uw gegevens worden bewaard in ons systeem. Mocht u in de toekomst weer gebruik willen maken van de producten van Natuals, dan volstaat een bericht naar onze Klantenservice. Het e-mail adres is [email protected].

Indien uw laatst ontvangen zending een kwartaalpakket (goed voor 3 maanden) is geweest, wijzen wij u erop dat Natuals deze achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen incasseert. Het retour zenden van uw Natuals zending(en) ontslaat u niet van uw betalingsverplichting.

Tevens verzoeken wij u vriendelijk deze bevestiging goed te bewaren. Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,

Klantenservice Natuals"

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

Dan hebben ze toch weer `1 x €6.90 en 3 x €15.90 aan jullie verdiend.
En als je niet betaald dan komen ze wel de incasso vorderen. Maar niet op reageren, wel per mail naar direct pay klagen, maar niet betalen.

Zoals ze al zeggen, retour sturen maakt niet, je moet toch betalen,

Ik heb zelf geen aangifte gedaan...Nog niet.

Groeten,.

Vincent

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

Ik heb [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] een mailtje gestuurd maar daar word niet op gereageerd.

De 6,90 en 15,90 euro heb ik terug gevorderd bij de bank.

Zal Direct pay ook nog een mail sturen.

Gesloten