LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

@ Marer. Marjolein Bouwman had eierstokkanker

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

In Nederland zijn er ongeveer 600 ziektegevallen per jaar. 200 tot 250 doden per jaar.

Waar het mij omgaat is het roeptoeteren van het groepje Welzijn kankerpatiënten. Selectief plakken en knippen van Tulliofan en Claessen op het blog. betr. natriumbicarbonaat. Natriumbicarbonaat gebruikt door de criminele kwakzalver Tullio Simoncini, een meneer die uit zijn amtb is gezet als dokter (twee doden in Italië). Meneer Simoncini heeft Marjolein Bouwman "behandeld" met bica voor kanker, hetgeen natuurlijk niets uitmaakte. Mevr. Bouwman is op 25-jarige leeftijd overleden aan niet behandelde kanker. Het groepje Welzijn promoot willens en wetens een criminele kwakzalver met een onzinnige theorie.
En is nu opeens tegen het HPV vaccin omdat het niet bewezen is en gevaarlijk kan zijn.
Hoe is dat mogelijk?
Een kwakzalver geloven met een niet bewezen onzinnige theorie. (Eén mevrouw in een kliniek in Bilthoven is ook overleden na behandeling van meneer Simoncini met injecties in haar borst met bica). En nu te hoop lopen tegen een behandeling die niet bewezen zou zijn. En maar selectief knippen en plakken. Zelfs rechtse sites zoals van het stormfront worden niet geschuwd.
En maar roeptoeteren en voorop willen lopen met bangmakerij. Als je aanhanger bent van inspuitingen met natriumbicarbonaat wat zelfs kanker kan aanwakkeren, wat kan je dan vertellen over het HPV vaccin? Niets, onzin en stemmingmakerij.

http://www.cnn.com/2008/HEALTH/conditio ... rss_health

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

@Marer.Het gaat hier over Cervarix niet over Gardasil.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door kiz »

In Nederland zijn er ongeveer 600 ziektegevallen per jaar. 200 tot 250 doden per jaar.
Dat zegt nog weinig over hoe groot het risico is als je je niet laat inenten. Hoe groot dat risico is staat hieronder voorgerekend:
Je kunt het HPV oplopen na seksueel contact. Daarbij is huid op huid-contact al voldoende. Dat betekent niet dat het virus er voor zorgt dat je daadwerkelijke baarmoederhalskanker krijgt. Maar liefst 80% van de vrouwen krijgt ooit in haar leven een HPV-infectie en in bijna alle gevallen geneest het vanzelf. Bij de 10% van de vrouwen waarbij het niet vanzelf geneest, krijgt 2 % baarmoederhalskanker. Dat betekent dat van de 10.000 mensen die het HPV virus krijgen, er 4 baarmoederhalskanker ontwikkelen.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=26 ... ackPid]=85 bron: Tros Radar
4 gevallen op 10.000 vrouwen, dat is een risico van 0,0004%.
Dus je stelling
roeptoeteren en voorop willen lopen met bangmakerij
mag je ook op jezelf van toepassing verklaring als je zegt
Alle niet gevaccineerde meisjes mogen dus net als Marjolein Bouwman het risico lopen op baarmoederhalskanker?
Het gaat hier niet om het al dan niet door het alternatieve circuit behandelen van al ontdekte kanker, het gaat hier om het preventief vaccineren met een middel waar slechts 6 jaar studie naar is verricht, waar de risico's op langere termijn nog geheel onbekend van zijn, dat op basis van een hele hoop aannames gegeven wordt aan een doelgroep die niet getest is (de testresultaten van een andere doelgroep zijn "vertaald" naar de groep die nu wordt ingeënt). En dat alles omdat de meiden een risico lopen van maar liefst 0,0004% op het ontwikkelen van door HPV getriggerde baarmoederhalskanker (en zelfs de stelling dat HPV de absolute trigger is voor het ontstaan van baarmoederhalskanker is nog niet onomstotelijk bewezen).

Ik vind het risico van 0,0004% dat mijn dochter loopt als zij niet wordt ingeënt te verdedigen boven het rücksichtlos inenten met een middel dat nog "gemonitord" moet worden op de langere termijn.

xng
Berichten: 87
Lid geworden op: 02 mar 2008 13:20

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door xng »

Voor wie nog geen twijfels heeft over dit vaccin kan misschien het Elsevier-artikel van farma-lieveling Rozendaal lezen die vaders probeert over te halen hun dochters te laten enten door de Oostenrijkse Fritzl op te voeren.
http://www.elsevier.nl/web/10225598/Nie ... -start.htm

Kan een mens nog lager gaan..........

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

Het is goed om alle voor en tegens af te wegen. En kijken waar voor u de weegschaal doorslaat. Maar al die indianenverhalen op internet? Heel veel daarvan kunnen zo onder de noemer "Broodje aap verhalen" geplaatst worden.
En als de weegschaal doorslaat naar "niet doen" dan maar hopen dat het virus geen kanker veroorzaakt. Of dat er over zoveel jaar een goede genezing mogelijk is. Of uw dochter niet met een vingertje gaat wijzen, toen had ik gevaccineerd kunnen worden.
Ik had, als ik nu terug kijk, gaag een prik gehad tegen "mijn" kanker. Want de behandeling van deze ziekte is geen makkelijke en alleen al het bericht "u heeft kanker" slaat in als een bom. Ik heb zelf oudere dochters maar ik had die vaccinatie zeker aan mijn dochters voorgelegd met een "JA". Al is het maar een kleine kans dat je als vrouw die ziekte krijgt dan is er één al één te veel.

xng
Berichten: 87
Lid geworden op: 02 mar 2008 13:20

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door xng »

@ Marer

dat je kritiek uit een bepaalde en beperkte windrichting komt is duidelijk. Als je daadwerkelijk alle info mbt het HPV-vaccin zou hebben doorgenomen zou je niet zo verdwaasd en klakkeloos 'ja' tegen iets dergelijks kunnen zeggen.
Lees de bezwaren en vragen die bij de NVOG bestaan maar eens door:
http://www.nvog-documenten.nl/index.php ... Parent=117

Als je daadwerkelijk een strijd voert tegen kwakzalverij, neem er dan ook volksverlakkerij in mee.

xng
Berichten: 87
Lid geworden op: 02 mar 2008 13:20

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door xng »

Bemerk dat om de een of andere duistere reden de link van het NVOG niet blijkt te werken.
Voor degenen die deze info willen lezen: ga naar NVGO site en zoek onder 'Standpunten' het item 'Preventieve HPV vaccinatie' om dan vervolgens onder "Zijn er bezwaren en beperkingen?" te lezen dat er heel wat onbeantwoorde vragen mbt deze vaccinatie bestaan.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

Als ik medicijnen haal via de apotheek, dan krijg ik er altijd een bijsluiter bij.
Die zijn tegenwoordig zo geschreven dat iedereen ze kan begrijpen.

Er bestaat ook een bijsluiter van Cervarix, maar dié krijgen de meisjes die uitgenodigd worden voor de vaccinatie er niet bij.Nee ze krijgen een interpretatie van het RIVM en die komt niet overeen met de bijsluiter. Kijk zelf maar:

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDF ... -PI-nl.pdf

Ja dan krijg je protesten

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Ik was zelf 18 jaar toen bij mij de cellen werden ontdekt die kunnen uitgroeien tot kanker in de baarmoederhals omdat ik regelmatig een uitstrijkje liet doen door de huisarts. Deze zijn toen weg gehaald, en ik heb nooit meer problemen gehad.

Ik was pas vanaf mijn 16e sexueel actief. Als het zo is dat het virus zich pas na minimaal 10 jaar openbaart in de vorm van kanker vraag ik mij af waar ik dat dan had moeten oplopen.

Dus, moeders, dochters én vaders, zorg er voor dat je dochter elk half jaar een uittrijkje laat doen bij de huisart, want als je er op tijd bij bent is innenting niet nodig ( aangezien ze nog steeds niet zeker weten óf je nu wel óf niet ná de inenting het risico loopt op baarmoederhalskanker ). Bovendien zijn er andere ziektes die je d.m.v een uitstrijkje in de smiezen kan houden.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

In een TV uitzending werd gezegd dat er geen meldingen waren van bijwerkingen lees dit dan maar eens op de link:
http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com/
ENGELAND (Cervarix)!!
MEER DAN 1300, al dan niet heftige, meldingen van bijwerkingen: http://www.dailymail.co.uk/health/artic ... ccine.html HOEZO geen meldingen uit Engeland??

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

beste Meno, ik verwijs naar een link die zo heet met heel veel info over HPV en andere info.

Ik heb het middel wat jij bedoelt niet in de discussie gebruikt alleen de link die zo heet.

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

Wacht maar tot Tullio fan nog meer van haar stokpaardjes gaat berijden. Bij voorbaat kansloos? Natriumbicarbonaat, DCA debacle. Dan gooit het groepje en aanhangers zonder ook maar enige kennis van zaken er het knip-en plakwerk tegen aan. Broodjes aap verhaal.
Welzijn kankerpatiënten? Het voorkomen en/of eventueel genezen van kanker? Het groepje leken weet er alles van. En als je er toch niets van weet ..... doe je alsof.
De ene goeroe is nog niet geweest of de andere komt al.
Zoveel mogelijk bangmakerij omdat dat in het straatje van groepje welzijn te pas komt.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

Dat je gek bent van natriumbicarbonaat weten we nu zo langzamergand wel Tullio fan , maar laat dat a.j.b buiten deze discussie.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door overname »

Marer was jij besmet met een van die virussen waartegen het vaccin werkt?Volgens mij krijgen de meeste patienten niet te horen wat de oorzaak is van hun ziekte.

Centraal wanbeheer
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 feb 2009 22:25

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Centraal wanbeheer »

@marer:

U noemt mij niet redelijk omdat ik bepaalde mensen iets ergs toewens. Welnu, die mensen die ik dat toewens spelen met de levens van heel veel gezonde mensen, volgens totaal foutieve criteria.

U hebt dat blijkbaar niet begrepen, aangezien ik u hiervoor ergens zie tikken dat één dode, één te veel is, waarmee u impliceert, ook op basis van de rest van uw betogen, dat men coute que coute alles moet doen om dat ene leven te redden. U heeft daarmee totaal niet begrepen wat het probleem is.

Ik ga ook geen poging meer doen in uw geval. Mijn voorgaande betogen zijn wat dat betreft ruim voldoende.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Zit er kakkerlakkengif in het vaccin?
In kakkerlakkengif zit de stof natriumboraat. Deze stof zit in veel producten, maar niet in het HPV-vaccin dat in Cervarix®, het vaccin dat in het Rijksvaccinatieprogramma zit. In Gardasil®, het andere HPV-vaccin dat op de markt is, zit wel de stof natriumboraat. De hoeveelheid die in het vaccin zit is verwaarloosbaar en niet schadelijk voor mensen.
3 prikken en men weet niet hoe vaak herhaling nodig is. Hoeveel van die troep kan een mens hebben?

Maar ik heb ook begrepen dat er aluminium in zit dat krijg je ook drie keer. Hoeveel kan je daarvan hebben? En als je dan om de zeg 5 jaar ook nog herhalingsprikken krijgt dan heb je een aardige gofbom in lijf lijkt mij?

Een beetje gif is niet eg hé? Daar stel je je kind toch niet aan bloot?
Het ene gezondheidsprobleem inruilen voor een ander?

Wanneer begon men met inenten? Zou er een relatie zijn kanker en vaccinaties? Wie weet of dat ooit is onderzocht? Waar zou je zoiets kunnen vinden?


overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door overname »

Bedankt! Veel informatie! Er staat dat er bij het uitstrijkje ook een HPV test gedaan kan worden. Waarom doen ze dat dan niet bij de meisjes die al sex hebben gehad?

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Overname.


Tjah, dat is inderdaad een goede vraag, want ze detecteren wel vreemde cellen. Als er een bacterie aanwezig is moet dat eigenlijk nóg gemakkelijker te zien zien.

Gesloten