LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
ruzica
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:08

Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door ruzica »

Wie heeft er ervaring met Ervaring met ENERGETIX
Laatst gewijzigd door ruzica op 18 mar 2010 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Energetix is geen therapie. Het is een variant op de biostabil. Ander bedrijf, andere producten, zelfde werkzaamheid.

ruzica
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:08

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door ruzica »

Mijn vraag was heeft er iemand ervaring mee?
Laatst gewijzigd door ruzica op 18 mar 2010 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door jor »

ruzica schreef:Mijn vraag was heeft er iemand ervaring mee?
oftewel helpt het wat er over gezegd wordt?
Het hangt er helemaal vanaf hoe goedgelovig je bent, ben je het type dat ook bv een Biostabiel het einde vind misschien is dit dan ook wat voor jou. Hier staan wat reacties over Energetix al is dat icm MLM.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 57&t=47412
Veel leesplezier.

Nog wat over magneetjes http://www.skepsis.nl/nikken.html

hcroij
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2010 13:11

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door hcroij »

Pff,

Ik geloof absoluut niet in dat spul . . . echter . .

Enige jaren geleden een behoorlijk hartinfarct gehad, resultaat. . .
Altijd moe, koude handen en voeten etc. . .

Niet het bekende "Oude mannen dutje" maar vanaf 18.00-22.00u slapen op de bank om daarna naar bed te gaan.
Ik heb een armbandje cadeau gekregen van mijn dochter met het verhaal . . Pa dat is leuk voor je. Niet wetende wat ik om had . .

Vreemd . . . geen dutjes meer 's avonds, geen koude handen of voeten meer . .

Of ik er nu in geloof of niet . . Ik doe hem niet meer af.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Heerlijk toch, die testimonials. Nul bewijs, maar dat hoeft ook niet. Als je er maar in gelooft.

eerlijke handel
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2010 14:49

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door eerlijke handel »

Energetix is weer een manier om eerlijke mensen geld uit hun zak te kloppen. In deze tijd van crisis moet men zich schamen om dergelijke artikelen aan de man te brengen en mensen verder uit te melken. Placebo effect werkt maar dat doet het ook met een kastanje in je rechter broekzak. Dit kost niets.

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Ericman »

sneeuwen schreef:De reguliere geneeskunst staat hier gelukkig achter
Nonsens. http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4582282.stm
en wist je dat in Duitsland bij 40% van de apotheken deze magneetsieraden verkocht worden
Apotheken verkopen ook homeopathische middelen (ook niet medisch erkend) en chemische cosmetica. Niet alles wat in de apotheek verkocht wordt is een geneesmiddel en het is zeker geen bewijs dat iets werkzaam is.
Alleen de masseurs willen hier niet aan, daar deze in hun broodwinning een bedreiging zien.
Bron?

sneeuwen
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2009 12:01

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door sneeuwen »

eerlijke handel schreef:Energetix is weer een manier om eerlijke mensen geld uit hun zak te kloppen. In deze tijd van crisis moet men zich schamen om dergelijke artikelen aan de man te brengen en mensen verder uit te melken. Placebo effect werkt maar dat doet het ook met een kastanje in je rechter broekzak. Dit kost niets.
Geachte heer, mevrouw;

Vraag; hebt U soms slechte ervaringen met Energetix ?
Want waar basseerd U zich op om deze uitspraak te doen.
Nogmaals; gelukkig staat de medische (reguliere) wetenschap hier nu VOLLEDIG achter. In D liggen ze in 40% van de apotheken.
Heeft U ooit de balanstest onderggan ? Nee niet de HOLOGRAM armbanden !!
Vraagt U aub eens info bij Sjaak Janssen te Afferden (L). Die kan U alles uitleggen wat betrekking heeft met Energetix.
Die man is medisch onderlegd !!!
Vraag anders even

angel1978
Berichten: 10896
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door angel1978 »

gelukkig staat de medische (reguliere) wetenschap hier nu VOLLEDIG achter.
Kom maar met de links naar de medische onderbouwing !
In D liggen ze in 40% van de apotheken.
We zitten hier niet in Duitsland.. Overigens zegt het verkopen van spullen in een apotheek niets over de medische onderbouwing. Nogmaals, graag een onderbouwing van de beweringen !

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Ericman »

Sjaak Janssen te Afferden?
sneeuwen schreef:Die man is medisch onderlegd !!!
Natuurlijk joh. "Spiritueel therapeut". Welke stroming in de reguliere medische wetenschap is dat precies?
hebt U soms slechte ervaringen met Energetix ?
Hoezo? Je hoeft met een kwakzalverproduct toch geen slechte ervaringen te hebben om door de gezondheidsclaims heen te prikken? Of wou je soms beweren dat gebrek aan slechte ervaringen (niet schadelijk voor de gezondheid) een bewijs is voor de werkzaamheid (goed voor de gezondheid)?
Angel1978 schreef:Kom maar met de links naar de medische onderbouwing !
Gevaarlijk. Dat levert weer pagina's vol met quotes en anecdotisch "bewijs" van websites met een gevestigd belang terwijl sneeuwen zijn/haar handel over de rug van wanhopige patienten probeert veilig te stellen onder het mom van "mensen helpen".

sneeuwen
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2009 12:01

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door sneeuwen »

angel1978 schreef:
gelukkig staat de medische (reguliere) wetenschap hier nu VOLLEDIG achter.
Kom maar met de links naar de medische onderbouwing !
Ga maar info inwinnen bij Sjaak Janssen te Afferden (L)
In D liggen ze in 40% van de apotheken.
We zitten hier niet in Duitsland.. Overigens zegt het verkopen van spullen in een apotheek niets over de medische onderbouwing. Nogmaals, graag een onderbouwing van de beweringen !

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Ericman »

sneeuwen schreef:Ga maar info inwinnen bij Sjaak Janssen te Afferden (L)
Waarom moet Angel1978 info inwinnen bij een kwakzalver (spiritueel therapeut - laat me niet lachen), terwijl jij degene bent die gezondheidsclaims maakt? Degene die gezondheidsclaims maakt is verplicht die te bewijzen d.m.v. gedegen onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek; dubbelblinde medische testen.

Je probeert alleen je lucratieve handel over de rug van wanhopige patienten veilig te stellen. En daarin ben je nog behoorlijk lui ook, door degenen die jou tegenspreken hun eigen gelijk of ongelijk te laten bewijzen, door ze door te verwijzen naar kwakzalvers die zelf ook goud geld verdienen aan die magnetische troep van je.

rockmerock
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 sep 2009 15:19

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door rockmerock »

Ericman schreef:
sneeuwen schreef:Je probeert alleen je lucratieve handel over de rug van wanhopige patienten veilig te stellen..
klinkt zelfde als ook gebeurt op al die dagreisjes...
massagebedden,anti electrosmoq dekens, noem maar op.

en elk product werkt wel ergens voor.
om maar wat te noemen: reuma, psoriasis,jicht, hartklachten enzovoorts

net als die dagreisjes is zo'n biostabiel achtig ding klinkklare onzin natuurlijk!

sneeuwen
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2009 12:01

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door sneeuwen »

ruzica schreef:Mijn vraag was heeft er iemand ervaring mee?
Wij hebben ervaring (positief) met Energetix, de gezondheidssieraden.
Heb je de balanstest al eens gedaan met het powerhartje ?
Ze werken echt, mits je ze 24 uur draagt, en genoeg water drinkt.
Wij horen/lezen alleen maar positieve verhalen (gelukkig.)
Energetix is niet te verwarren met de HOLOGRAM armbanden van het Nl- 11 tal.
Deze werken na een jaar niet meer, daar deze geen magneten bevatten.
Maar Energetix is GEEN therapie.
Energetix bevatten de NEONYDIUM magneten, deze verliezen in 100 jaar slechts 1% van hun kracht, m.a.w. ze gaan levenslang mee.
En geloof je niet in de werking ? Niets aan de hand, het zijn mooie, betaalbare sieraden. :D

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Ericman »

sneeuwen schreef:bla... bla... spam... NEONYDIUM spam... bla...
NEONYDIUM? Toe maar. Loop je een beetje semi-wetenschappelijk te doen om je troep te verkopen, weet je het woord "neodymium" niet eens fatsoenlijk te spellen.

Overigens zijn magneten uit neodymiumverbindingen overal te vinden, zelfs in van die magneetjes die kinderen op de koelkast plakken. Die zijn een stukkie goedkoper dan die kwakzalvertroep van jou, dus mensen: koop koelkastmagneten, plak ze op de huid of hang ze om je nek en wordt weer gezond! Geneest alle ziekten, gegarandeerd.
...HOLOGRAM armbanden van het Nl- 11 tal. Deze werken na een jaar niet meer
Deze hebben vanaf het begin niet gewerkt, iets wat zelfs de fabrikant (lachend nadat 'ie z'n zakken had gevuld met het geld van goedgelovige mensen) uitgebreid heeft toegegeven. Het feit dat jij nog de onzin verkoopt dat deze het eerste jaar blijkbaar wel hebben gewerkt, zegt genoeg over de magnetische troep die jij probeert te verkopen.

Sneeuwen, het is tijd om je handeltje in te pakken en een ander forum te gaan spammen met je onzinnige verkooppraatjes. Kappen nou.

sneeuwen
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2009 12:01

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door sneeuwen »

Ericman schreef:
sneeuwen schreef:bla... bla... spam... NEONYDIUM spam... bla...
NEONYDIUM? Toe maar. Loop je een beetje semi-wetenschappelijk te doen om je troep te verkopen, weet je het woord "neodymium" niet eens fatsoenlijk te spellen.

Overigens zijn magneten uit neodymiumverbindingen overal te vinden, zelfs in van die magneetjes die kinderen op de koelkast plakken. Die zijn een stukkie goedkoper dan die kwakzalvertroep van jou, dus mensen: koop koelkastmagneten, plak ze op de huid of hang ze om je nek en wordt weer gezond! Geneest alle ziekten, gegarandeerd.
...HOLOGRAM armbanden van het Nl- 11 tal. Deze werken na een jaar niet meer
Deze hebben vanaf het begin niet gewerkt, iets wat zelfs de fabrikant (lachend nadat 'ie z'n zakken had gevuld met het geld van goedgelovige mensen) uitgebreid heeft toegegeven. Het feit dat jij nog de onzin verkoopt dat deze het eerste jaar blijkbaar wel hebben gewerkt, zegt genoeg over de magnetische troep die jij probeert te verkopen.

Sneeuwen, het is tijd om je handeltje in te pakken en een ander forum te gaan spammen met je onzinnige verkooppraatjes. Kappen nou.
Beste Ericman;

Wat weet jij nou precies van deze sieraden ?
Heb je ze al gedragen ? Waarom dan niet wijsneus ?
Wij zijn dit nu voor de fun aan het verkopen, het product verkoopt zich nl. zo goed dat wij gestopt zijn met werken, het was te veel. Het gaat vanzelf !! Hoe kan dit toch !!!
Wij hebben een enorm klantenbestand, en veel distribiteurs, doe ons dat maar eens na !! Op markten is het altijd enorm druk aan de kraam met kopers.
Ieder zijn mening, maar werk jij je maar kapot voor je baas. Ons niet meer gezien. Dus waarom kappen ? Er zijn zelfs boeken in japan en Rusland hierover geschreven. Nogmaals, we hebben een tevreden kantenbestand met louter positieve geluiden. Hoe kan dit ?
en nu ga ik kappen, ik heb nog een thuispresentatie vanavond, iedere avond eentje, leuk hè !!!

angel1978
Berichten: 10896
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door angel1978 »

Wat weet jij nou precies van deze sieraden ?
Heb je ze al gedragen ? Waarom dan niet wijsneus ?
Wij zijn dit nu voor de fun aan het verkopen, het product verkoopt zich nl. zo goed dat wij gestopt zijn met werken, het was te veel. Het gaat vanzelf !! Hoe kan dit toch !!!
Mensen zijn goedgelovig en willen graag geloven. Jullie maken daar misbruik van. Schandalig !!!
Je roept nu al een tijdje dat je onderbouwing hebt voor je claims.. Kom nu eens met die onderbouwing !

Zelfs de fabrikant zelf geeft toe dat die dingen niet werken.
Wij hebben een enorm klantenbestand, en veel distribiteurs, doe ons dat maar eens na !! Op markten is het altijd enorm druk aan de kraam met kopers.
Dat zegt niets over de werking, enkel iets over de goedgelovigheid.. Overigens zullen daar enkel mensen staan die nog niet zo'n ding hebben ( die doen het immers eeuwig... ).. Ook zij geloven dus alleen maar, maar weten niet zeker.
Ieder zijn mening, maar werk jij je maar kapot voor je baas. Ons niet meer gezien. Dus waarom kappen ? Er zijn zelfs boeken in japan en Rusland hierover geschreven.
Link ? Weer niet zeker he..
Nogmaals, we hebben een tevreden kantenbestand met louter positieve geluiden. Hoe kan dit ?
Omdat het niet te bewijzen is misschien ?
en nu ga ik kappen, ik heb nog een thuispresentatie vanavond, iedere avond eentje, leuk hè !!!
Niet echt. Nog meer mensen die belazerd gaan worden !

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Ericman »

Wat weet jij nou precies van deze sieraden?
Ik weet dat van het zwakke magnetische veld in dit soort sieraden allang, voor de volle 100% en bijzonder overtuigend is bewezen dat er geen enkel effect vanuit gaat op het lichaam.
wijsneus
Thanks.
het product verkoopt zich nl. zo goed dat wij gestopt zijn met werken, het was te veel
Is vaak zo met kwakzalverproducten. Dat maakt het nog geen eerlijke handel.
Ieder zijn mening, maar werk jij je maar kapot voor je baas.
Dus als je geen troep aan goedgelovige mensen verkoopt, werk je je automatisch kapot voor een baas? Er zijn talloze eerzame beroepen, voor een baas of niet, waar mensen met veel plezier werken, zonder anderen op te lichten.
Er zijn zelfs boeken in japan en Rusland hierover geschreven.
En dat zegt wat? Er zijn duizenden boeken geschreven over de meest onzinnige onderwerpen.
Nogmaals, we hebben een tevreden kantenbestand met louter positieve geluiden. Hoe kan dit ?
Simpele psychologie. Een klant die dankzij het placebo effect of toeval een positieve ervaring heeft is eerder geneigd dit te uiten tegen de verkoper dan klanten die geen verschil merken.
ik heb nog een thuispresentatie vanavond, iedere avond eentje, leuk hè !!!
Ik heb een uitstekend sociaal leven, dus ik hoef om mijn avonden te vullen geen mensen op te lichten met troep die niet werkt.
en nu ga ik kappen
Goed zo. Weg hier met je oplichtingspraktijken.

sneeuwen
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2009 12:01

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door sneeuwen »

angel1978 schreef:
Wat weet jij nou precies van deze sieraden ?
Heb je ze al gedragen ? Waarom dan niet wijsneus ?
Wij zijn dit nu voor de fun aan het verkopen, het product verkoopt zich nl. zo goed dat wij gestopt zijn met werken, het was te veel. Het gaat vanzelf !! Hoe kan dit toch !!!
Mgoedgelovig en willen gvan. Schandalig !!!
Je roept nu al een tijdje dat je onderbouwing hebt voor je claims.. Kom nu eens met die onderbouwing raag geloven. Jullie maken daar misbruik !
Echt belachelijk !!
Volgens ons gun je ons succes niet. Hoe kom je erbij dat Energetix zegt dat deze magneten niet werken ? Volgens mij vewar jij dit met de Hologramarmbanden. Waarom worden onze Powerhartjes (Energetix dus !) al gebruikt in Gipsverbanden om de breuken beter/sneller te helen ???
Waarom verkoopt 40% van de Duitse apotheken deze sierraden, en worden ze al bij artsen aangeboden ?? raar maar waar.
Gisteren hadden wij een thuispresentatie; weer € 720 omgezet !! We doen dit 5x per week, alleen midweeks, en de weekenden zijn wij altijd vrij.
We doen per maand tussen de € 7000 en € 12.000 (netto op onze rekening dus), als wij goed draaien, daar kan ik bij geen baas voor werken. Heb 6 jaar in de ww gezeten, en sinds okt. 2009 heb ik GEEN uitkering/werk meer nodig.
Dus gun ons (en met ons velen) het succes wat Energetix heet.
Misschien kun je de leverancier eens bezoeken in Bingen am Rhein, dan wordt je veel wijzer, en weet je waar ons succes vandaan komt. Daar kunnen ze je heel goed voorlichten. Deze firma heeft vorig jaar een groei van maar liefst 300% gehad. Het Radboudziekenhuis gaat ook Energetix testen, zoals eerder gezegd, maar dit wil jij natuurlijk niet weten. Wij zien dit met de grootste vertrouwen tegemoet, en als dit juist blijkt, hoe sta je er dan tegenover ? Nog zo negatief ?
Geloof jij in de reguliere geneeskunst ? Vergiftigen met pillen, voor de omzet van DSM. Natuurlijk, Energetix is geen geneesmiddel, maar een hulpmiddel.
En dan hoef je niet meer met dit soort onzin aan te komen, want wij weten echt niet waar je dit vandaan hebt !! Ja, hoe kom je hier eigenlijk bij ? Naar Radar gekeken, waar de Hologramarmbanden werden afgekraakt.
Gegroet; over en sluiten.
M. vr. gr.
Sneeuwen.

ensen zijn Zelfs de fabrikant zelf geeft toe dat die dingen niet werken.
Wij hebben een enorm klantenbestand, en veel distribiteurs, doe ons dat maar eens na !! Op markten is het altijd enorm druk aan de kraam met kopers.
Dat zegt niets over de werking, enkel iets over de goedgelovigheid.. Overigens zullen daar enkel mensen staan die nog niet zo'n ding hebben ( die doen het immers eeuwig... ).. Ook zij geloven dus alleen maar, maar weten niet zeker.
Ieder zijn mening, maar werk jij je maar kapot voor je baas. Ons niet meer gezien. Dus waarom kappen ? Er zijn zelfs boeken in japan en Rusland hierover geschreven.
Link ? Weer niet zeker he..
Nogmaals, we hebben een tevreden kantenbestand met louter positieve geluiden. Hoe kan dit ?
Omdat het niet te bewijzen is misschien ?
en nu ga ik kappen, ik heb nog een thuispresentatie vanavond, iedere avond eentje, leuk hè !!!
Niet echt. Nog meer mensen die belazerd gaan worden !

Gesloten