LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tendel schreef:Ik heb geen ervaring met rotzooi, zoals Chocomelk het omschrijft, maar een positieve ervaring met Energetix.
Zou handig zijn als je dan even die quote erbij zet Tendel !

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Chocomelk schreef:
Tendel schreef:Ik heb geen ervaring met rotzooi, zoals Chocomelk het omschrijft, maar een positieve ervaring met Energetix.
Zou handig zijn als je dan even die quote erbij zet Tendel !
Zou inderdaad handig zijn. Maar in dit hele verhaal draait het continu om de insinuatie. Daar rust, naast het "ik heb er baat bij" de complete bewijsvoering op. Vandaar ook de vermelding van die Duitse minister.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Waarmee je dus zegt dat op bezoek gaan bij een bedrijf hetzelfde is als ervaring hebben met. Nogal een boude uitspraak. Als ik morgen op bezoek ga bij de Shell heb ik daar dus ervaring mee. Gewoon even benzine tanken en conform jouw gedachtegang mag ik dan ineens wel iets zeggen over Shell. Hoef ik er niet te werken, niet aan ze te leveren, geen jaarverslagen door te werken, niets van dat alles, gewoon even tanken en voila, ik ben een expert.
Dat zegt Kuklos.

De minister is niet geweest naar een station, lees distributeur als je dit met Energetix vergelijkt, ze is geweest naar het bedrijf, en daar is er maar 1 van.
Als je op bezoek zou gaan naar het hoofdkantoor van Shell, stel ik me zo voor dat je je voldoende inleest en voorbereid, over de producten en de bedrijfsvoering.
Dus ze weet wel wat voor soort producten daar gemaakt worden, mocht ze nu echt helemaal anti geweest zijn zou zij de moeite niet hebben genomen om daar naar toe te gaan. Energetix lijkt me niet het enige bedrijf die aan haar Topic van haar werkbezoek voldoet, toch is ze daar wel geweest.
M.b.t. politieagent spelen heb ik het over de uitspraak van Wilmamazone die vindt dat de Duitse Minister wel eens aan haar oren getrokken mocht worden omdat ze daar op bezoek is geweest. Dat bedoel ik dus, gelijk gestraft worden als men positief is over Energetix.
Niet alleen in deze discussie maar ook op eerdere pagina's worden mensen en dus niet alleen ik, met de grond gelijk gemaakt die er positief over zijn.
Ik kijk niet eens meer wat er geschreven wordt maar kijk wie er neerschrijft en guess what?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Op bezoek gaan hoort erbij als je minister bent Tendel en nee de
minister zoekt zelf de bedrijven niet uit hoor.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Ah, opnieuw een post van Tendel die bestaat uit de insinuatiefactor en liegen.
De insinuatiefactor:
Tendel schreef:Als je op bezoek zou gaan naar het hoofdkantoor van Shell, stel ik me zo voor dat je je voldoende inleest en voorbereid, over de producten en de bedrijfsvoering.
......
Dus ze weet wel wat voor soort producten daar gemaakt worden,
......
mocht ze nu echt helemaal anti geweest zijn zou zij de moeite niet hebben genomen om daar naar toe te gaan.
De suggestie dat de Duitse minister achter de producten, dat ze zich heeft ingelezen en dat ze iets/alles weet over de producten.

De leugens:
Tendel schreef:M.b.t. politieagent spelen heb ik het over de uitspraak van Wilmamazone die vindt dat de Duitse Minister wel eens aan haar oren getrokken mocht worden omdat ze daar op bezoek is geweest. Dat bedoel ik dus, gelijk gestraft worden als men positief is over Energetix.
......
Niet alleen in deze discussie maar ook op eerdere pagina's worden mensen en dus niet alleen ik, met de grond gelijk gemaakt die er positief over zijn.
De leugens: met de grond gelijk worden gemaakt als je positief bent over Energetix. Dat is bij de Duitse minister niet gebeurt en bij jou ook niet. Tendel is enkel aangepakt op alle onbewijsbare uitspraken (zoals Energetix werkt bij dieren), en dekwakzalverij posts etc. Vreemd dat hij dit weer meldt, want wat ik heb gezegd over positief zijn en liegen over Energetix heb ik al eerder gezegd. Maar wat blijkt:
Tendel schreef:Ik kijk niet eens meer wat er geschreven wordt maar kijk wie er neerschrijft en guess what?
Tendel, ik zeg het nog maar eens: Als jij positief wil zijn over Energetix, ga je gang. Niemand hier zal je tegenhouden. Doch, als jij onbewijsbare dingen wil roepen, zwaartekracht wil verwarren met magnetisme, wil insinueren dat een Duitse minister van arbeid positief is over de producten van Energetix en mensen de mond wil snoeren, dan vind je hier veel tegenstanders. Heel veel.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Met guess what? Bedoelde ik natuurlijk, dat het steeds dezelfde mensen zijn die tegen iets zijn. Op andere forums, zie ik steeds dezelfde namen, en precies dezelfde uitspraken. Jij insuneert dat er heel veel tegenstanders zijn,
maar nee hoor.
Jullie vormen een soort groepje die zich afhankelijk laten maken van de wetenschap vooraleer jullie wat schrijven, want zoals ik al veel eerder heb geschreven, ervaring hebben met iets is iets heel anders dan schaapachtig meeliften op uitspraken van wetenschappers.

Ik heb nooit geschreven dat de duitse minister positieve uitspraken heeft gedaan over de producten, dat jij dat zo interpreteerd en jullie daarna insinueren dat dat wel zo is, heeft niets met mij te maken.
Wat schreef je, dat jij of je wederhelft voor een medisch blad schrijft of zoiets?
Dan kan ik me zo voorstellen dat jij die ook in die richting denkt, maar ik toevallig niet.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tendel schreef:Met guess what? Bedoelde ik natuurlijk, dat het steeds dezelfde mensen zijn die tegen iets zijn. Op andere forums, zie ik steeds dezelfde namen, en precies dezelfde uitspraken. Jij insuneert dat er heel veel tegenstanders zijn,
maar nee hoor.
Jullie vormen een soort groepje die zich afhankelijk laten maken van de wetenschap vooraleer jullie wat schrijven, want zoals ik al veel eerder heb geschreven, ervaring hebben met iets is iets heel anders dan schaapachtig meeliften op uitspraken van wetenschappers.

Ik heb nooit geschreven dat de duitse minister positieve uitspraken heeft gedaan over de producten, dat jij dat zo interpreteerd en jullie daarna insinueren dat dat wel zo is, heeft niets met mij te maken.
Wat schreef je, dat jij of je wederhelft voor een medisch blad schrijft of zoiets?
Dan kan ik me zo voorstellen dat jij die ook in die richting denkt, maar ik toevallig niet.

Wie is jullie !????
Ik schrijf namelijk niet op een ander forum !
Op andere forums, zie ik steeds dezelfde namen, en precies dezelfde uitspraken. Jij insuneert dat er heel veel tegenstanders zijn,
maar nee hoor.
Jullie vormen een soort groepje die zich afhankelijk laten maken van de wetenschap vooraleer jullie wat schrijven

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door newmikey »

Chocomelk schreef: Wie is jullie !????
Ik schrijf namelijk niet op een ander forum !
Ik wel maar die gaan géén van allen over consumenten- of pseudo-medische- onderwerpen, eerder IT- en digitale fotografie- gerelateerd.

Gebruikelijke reactie: gewoon in het wilde weg aanvalluh als je géén argumenten meer hebt dus... :twisted:

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik denk dat vriendje Tendel weer eens wat door elkaar haalt. Namelijk topics (in dit forum) en andere fora. En dat hij dus doelt op reacties van ons op dit forum in andere topics. Mocht hij inderdaad andere fora bedoelen dan ben ik ook wel benieuwd naar welke.

Goed on topic.
@Tendel, ik ben een heel vreemd mens. Ik neem geen genoegen met termen als "gezondheidsbevorderend", "helende werking" en andere vage claims. Ik wil dan weten wat het precies inhoudt die claims. En daarna wil ik weten hoe het precies werkt. Weer daarna neem ik dan geen genoegen met een algemeen verhaal over magneten, nee, ik wil weten hoe die Energetix dingen werken. Zoals hier al is aangetoond is er een verschil tussen de verschillende magneten en de wijze waarop ze toegepast worden.
Vervolgens neem ik dan ook geen genoegen met testimonials, ik wil echt onderzocht hebben door onderzoekers die werken volgens algemeen aanvaarde wetenschappelijke principes of er een werking te vinden is. En dan verwacht ik dat die werking in vervolgtesten door andere onderzoekers ook gevonden wordt.

Wetenschap dus. Maar weet je wat nu het probleem is bij die troep, dat ontbreekt. Alles wat ik opgenoemd heb is er niet. En de mensen die mij aanbevelen het ook eens te proberen hebben geen medische opleiding gehad. En ook geen biochemische opleiding. Of farmacologische opleiding. Zelfs geen natuurkundige opleiding of biologie. Niets van dat alles. Iedereen mag ze aanraden en verkopen.
Dus naast het ontbreken van algemeen aanvaarde wetenschappelijke principes zijn ook de verkopers/aanbevelers nog eens ongeschoold. Sja, dan is het niet vreemd dat ik er geen vertrouwen in heb en het niet zelf hoef te proberen.
Alhoewel, misschien is het wel vreemd. Als je alle ontwikkelingen van de afgelopen 40.000 jaar afwijst, dan is mijn standpunt en visie natuurlijk heel vreemd.

MagnetoMagnetix
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2012 11:39

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door MagnetoMagnetix »

@kuklos
IK heb getracht om jouw reacties te lezen vanaf 2010, maar het zijn er teveel.
Mag ik concluderen dat jij er niet in geloofd?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

MagnetoMagnetix schreef:IK heb getracht om jouw reacties te lezen vanaf 2010,
Want?
MagnetoMagnetix schreef:Mag ik concluderen dat jij er niet in geloofd?
Als ik wil geloven ga ik wel naar de kerk. Bij dit soort dingen vraag ik om bewijs van de werking.

Spinfield
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2012 22:33

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Spinfield »

Ik vind de sieraden gewoon heel erg mooi en het maakt mij niks uit of ze ergens tegen helpen of niet. De prijs is prima. Als mensen er in geloven en het helpt ze dan is er toch niks mis mee?
Ik heb zelf een armband en halsketting van de Ralph Bauerserie en die is hartstikke leuk!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door newmikey »

Spinfield schreef: Ik heb zelf een armband en halsketting van de Ralph Bauerserie en die is hartstikke leuk!
Nou meid toch! Fijn dat we dit belangrijke weetje publiek hebben gemaakt, kan héél Nederland er van genieten...


newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door newmikey »

Ja, en? Gelezen en begrepen? "Hiervoor werden magnetische nanodeeltjes aan antistoffen gebonden....Door de cellen met de daarop bevestigde nanomagneetjes bloot te stellen aan een magnetisch veld..."

Wat heeft dit in godesnaam met het onderwerp van dit draadje te maken?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door puma73 »

Nog niet bij mensen
Jammer genoeg is de methode is vooralsnog niet te gebruiken bij de behandeling van mensen met kanker. Onderzoeksleider Jinwoo Cheon laat weten dat er momenteel nog geen magneten beschikbaar zijn met voldoende precisie en penetratiekracht om diepliggende tumoren te bereiken.
Ook moeten de eventuele gezondheidsrisico's van de techniek nog in kaart worden gebracht.
Dus nog steeds volslagen onzin. Kom met iets wat op mensen werkt i.p.v. dit soort onzinnige links.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Als ik het goed begrijp bedoelt Tendel te zeggen dat er een onderzoek is dat. En dat onderzoek gaat over magneten. Energetix zijn ook magneten. Als je dan alles aan elkaar rijgt probeert hij aldus te zeggen dat Energetix werkt. Yeah, right.

zozozo
Berichten: 185
Lid geworden op: 11 nov 2011 09:27

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door zozozo »

Wat een schande dat alles is weggehaald. Dit bevestigt maar eens dat dit forum een antikwakzalvers podium is. Over vrijheid van menigsuiting gesproken.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

zozozo schreef:Wat een schande dat alles is weggehaald. Dit bevestigt maar eens dat dit forum een antikwakzalvers podium is. Over vrijheid van menigsuiting gesproken.
Hoezo? Jouw berichten waren offtopic. Zoals ik al zei in een weggehaald bericht, open dan een nieuw topic, speciaal voor dat onderwerp.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Mister.X schreef:Of deze magneet nu wel of niet werkt... laat iedereen in zijn waarde.
Vandaar deze teksten in jouw post:
Mister.X schreef:Wat zijn mensen zoals kuklos op dit forum toch ongelofelijk zielig.

Worden jullie betaald om eerlijke verhalen onderuit te halen of kinderachtige reactie`s te geven.

Ben je vroeger gepest, of ben je mentaal onderontwikkeld of zo.. sinds 2009 tot nu je gelijk op dit forum proberen te halen..?? whahahahhahaaa.
..... en geef die lompe forumgangers geen stof om hun frustraties kwijt te kunnen...

Leef.. en maak je niet zo druk Kuklos... stop je energie in de verziekte politiek of zo.
Mister.X schreef:Luister.. Er zijn genoeg mensen wereldwijd die baat hebben bij magneten te dragen.
...........................
Hierdoor ontstaat er meer vraag en een markt.... en wat is hier mis mee.?
Wat mis is, is dat er geen enkel bewijs is voor de werking van die dingen. Nul komma nakka komma nada komma noppes. Mensen krijgen valse hoop en betalen geld voor iets wat niet werkt.
Vragen om bewijs van de beweerde werking is gewoon prima mensen in hun waarde laten.

Gesloten