LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uw ervaring met Rhumaflex

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
marijkekanters
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 mar 2010 10:29

Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door marijkekanters »

Mijn moeder heeft erg veel last van haar knie, slijtage.
Nu heeft zij een gel met de naam RHUMAFLEX via de post bestelt. Omdat de tubes erg duur zijn wil ik graag ervaring van andere mensen weten.
Hoe is het ervaren en ging de pijn daadwerkelijk weg.
Alvast bedankt voor uw reactie !!

Sissel72
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:49

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Sissel72 »

Vraag me af wat voor wazig bedijf het is mijn moeder heeft 4 tubes thuis gestuurd gekregen vandeweek.
Heeft niets besteld kent het bedrijf/product niet eens.
Er zit geen rekening bij wel een brief met bedankt voor Uw bestelling.
Het zijn dus tubes van 25 euro per stuk en dat maal 4 dus een doosje van 100 euro waar we niets van weten.
Ik kan nergen een telefoonnummer vinden om te bellen en geen echte internetsite.
Weet iemand wat we hier mee moeten. :?:
GR.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door vroem »

retour afzender met de opmerking "'onbekend op dit adres"". Neem wel aan dat er een afzender opstaat?

Duon
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2011 17:05

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Duon »

Ken het bedrijf niet, maar wel een telefoonnummer en antwoordnummer.

Rhumaflex
Antwoordnummer 6014
3301 VA Dordrecht

0900-2658100

Sissel72
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:49

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Sissel72 »

Oké bedankt, op het briefje stond alleen een postbusnummer.
Zal eens gaan bellen en alles retour sturen.
Vind het echt niet normaal om mensen ongevraagd z'n doos met dure artikelen te sturen.

Sheilaned
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2011 12:39

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Sheilaned »

Via een advertentie heb ik een proef tube thumaflex aangevraagd en gekregen. Het gebruik van deze gel viel mij niet tegen. Ik heb veel last met op staan van een bank of een stoel. Ik ga dan ook verder met dit product.

Daniel732
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 15:45

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Daniel732 »

Ken het bedrijf ook niet maar zag net toevallig in een lokaal weekkrantje een advertentie van ze waarin ze als adres een antwoordnummer in Rotterdam geven: Rumaflex. Antwoordnummer 3210, 3000 WB Rotterdam, gevolgd door de boodschap dat ze van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 20.00 uur te bereiken zijn onder nummer 0900-26-58-055. Lijkt me wel vreemd dat ze vanuit twee verschillende steden werken!

M. de Jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2011 09:15

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door M. de Jong »

Oppassen met dit product cq. dit postbusfirmaatje.
Werd tot voor kort verkocht onder de naam "Artro silium gel".
Na de kennelijk vele klachten hierover komen ze nu opnieuw binnen onder de naam "Rhumaflex", met EXACT dezelfde advertentie in huis-aan-huis blaadjes
(verhaal van 73-jarige man die dankzij dit fantastische product van rolstoel gered ...)

Ik kreeg dit ook - ongevraagd - toegestuurd.

Ronduit misselijk en schandalig, dat zo'n postbusfirma MISBRUIK maakt van goedgelovigheid...
Aandoeningen als rheuma en artrose zijn serieus, en zeker niet te 'genezen' door welk tubetje dan ook ...

Wat ervaringstips:
1) bij pijn aan heup- en kniegewrichten: ga naar podoloog, en laat u corrigerend inlegzooltje aanmeten.
2) ga na Cesartherapeut of Mensendieck. Houdingcorrectie scheelt een hoop ellende ...
3) gebruik Spiroflor, bij iedere drogist verkrijgbaar (helpt bij spier- en gewrichtspijn, ca. 8 Euro per tube. )
4) gebruik bij werk in de tuin kniebeschermers (verkrijgbaar bij iedere bouwmarkt voor ca. een tientje).

Harry07
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:37

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Harry07 »

M'n schoonmoeder heeft zo'n proeftube besteld. Voor de zekerheid eens alle info doorgelezen voor haar. Je moet het op de pijnlijke plek inmasseren etc.
Zelfs een meneer met prostaat ontsteking heeft er volgens de folder baat bij gehad! Ehmm... als vent zijnde denk ik dan: hoe smeert ie het op zijn prostaat???? *LOL*

Wij gaan wel in de gaten houden of ze niet ineens meer toegstuurd gaat krijgen van deze firma.

monique1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2010 14:08

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door monique1980 »

hoi hoi

ik lees net jullie berichten over Rhumaflex
Ik heb een keer een proeftubetje aangevraagt per post zat tussen de folders.
Wat een drama het tubetje ligt hier nog maar elke keer krijg ik post of ik geen 4 tubes wil bestellen voor een aanbiedings prijs.
Ik stuur nu elke keer de post retour in de bijgevoegde antwoord envelop.
maar ook daar staat een heel ander adres dan dat jullie vermelden.

Rhumaflex antwoordnummer 3210.
3000 WB rotterdam

is dus nu al de 2e keer dat ik het retour stuur zal mij benieuwen of ze nu de post beeindigen en mij niks meer gaan sturen.

groeten monique

MAXIEM

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Voor zover ik kan nagaan, staat dit bedrijfje niet ingeschreven bij de KvK en dat is altijd een slecht teken. Ik zou er in elk geval geen bestelling plaatsen.

Maxiem.

GuidoS
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2011 14:37

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door GuidoS »

Onlangs ook zo'n proeftube aangevraagd. Niet besteld. Enkele weken later een brief met verontwaardiging ontvangen dat ik nog niet besteld had; krijg alsnog de kans dat te doen. Vroegere Radar-uitzending hierover gezien waarin Artrosilium werd besproken. Welnu, het bij de proeftube geleverde boekje (dr. Anton Robinson) spreekt nog steeds over Artrosilium waarin dezelfde bestanddelen genoemd zijn als bij Rhumaflex. Alle ander ontvangen info gaat over Rhumaflex. Proeftube geprobeerd; geeft m.i. geen waareembaar wonderresultaat.

kyravankempen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2011 13:01

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door kyravankempen »

ik ben 14 en ik heb reuma.
rhumaflex werkt bij mij heel goed.
ik gebruik het voor mijn knieen en mijn enkels.
rhumaflex is zeer aanbevolen. :D

Theo Plate
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2011 21:19

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Theo Plate »

geachte Radar forum-deelnemers,
het lijkt erop dat het merendeel der inzendingen negatief is over Rhumaflex, voorheen Artrosilium. Ook de verkooporganisatie zou niet deugen omdat men mensen ongevraagd een doos met tubes zou opsturen. Ik kan me dat niet voorstellen. Wij hebben ooit na het insturen van een bonnetje een piepklein proeftubetje gekregen. Mensen die een hele doos kregen zijn misschien het slachtoffer van een flauwe grap van iemand uit hun omgeving. Er wordt overigens pas 30 dagen na aflevering automatisch geïncasseerd. Is bij de klagers of iemand uit de buurt inderdaad een bedrag afgeschreven? Dat zou ik graag willen weten. De communicatie is inderdaad alleen te doen via een telefoonnummer, wellicht niet kostenloos. Schrijven via de postbus moet kunnen. Zelf heb ik dat nog niet hoeven doen. PRODUCT: Ik wil me nu uitspreken over het product.
Mijn vrouw heeft al jarenlang pijnlijke handen en gebruikt het nu sinds 3 jaar dagelijks, in totaal 5 tubes per jaar à 22 euro per stuk als je gebruikmaakt van de jaarlijkse kerstaanbieding: 5 halen 3 betalen. Dat klopt echt want de rest van het jaar betaal je voor 3 tubes €110,00. De pijnlijke handen werden aanvankelijk uitsluitend met het voedselsupplement Glucosamine bestreden, 3 tabletten per dag. In combinatie met het smeren van Rhumaflex is dat nu nog maar 1 tablet per dag. De pijn aan de handen is aanzienlijk minder bij het 's morgens en 's avonds dun insmeren. Omdat Glucosamine volgens de apotheker cholesterolverhogend werkt, wat bij haar ook te hoog was, is het minder hoeven slikken van die tabletten een goed. Al met al blijkt bij mijn vrouw Rhumaflex en goede werking te hebben al weten we niet wat de werkzame stof precies is.

Leontien20
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2013 17:46

Re: Uw ervaring met Rhumaflex

Ongelezen bericht door Leontien20 »

Zowel mijn schoonzus als ik gebruiken artrosilium, als Rhumaflex voor jaren. Zij heeft op reuma in verschillende lichaamsdelen, ik heb fibromyalgie en versleten knieen.
Dit middel hielp ons om zonder pijn, wat we allebei 24 per dag hebben, de dag door te komen en onze dagelijkse aktiviteiten te doen. Zonder dit middel hebben we veel meer last en zijn beperkter in onze beweging. Helaas is door media en mensen die niet kunnen begrijpen dat er ook mensen zijn die wél baat hebben bij dit middel, het middel niet meer verkrijgbaar en moeten we weer grijpen naar de ongeveer 6 pijnstillers per dag.
Mochten er nog mensen zijn die weten hoe we aan dit middel kunnen komen, heel graag.

Leontien
[email protected]

Gesloten