LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door sabskie »

Op de achterzijde van de fles staat dat de wasgel zacht en veilig is voor de oogjes. Dermatologisch getest.Ph neutraal 100% zeepvrij en kleurstof en alcoholvrij.

Gisteravond mijn kleintje ermee gewassen, en met zijn handjes die met sop zaten wreef hij in zijn oogje. Hij begon te huilen en bleef maar wrijven. Dus zijn ogen brandden eruit. Ik dacht nou zelf eens proberen dan. En idd. Mijn ogen brandden er ook uit. Terwijl dit volgens mij eigenlijk niet mag?!

Ik heb net Hegron Cosmetics gebeld en die meneer zei tegen mij dat ik altijd moet oppassen dat het niet in de ogen komt want dat brand. Ik zei "dat mag toch helemaal niet, ik koop toch niet voor niets babydouchegel". Het schijnt dus wel gewoon te mogen volgens meneer.


Wat kan ik hier nog verder aan doen, dan iig het product niet meer te kopen?

mvg sabrina

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door sephora30 »

Echt belachelijk dit. Spul voor de kleintjes mag toch niet in de oogjes prikken!!
Stuur een mail naar de keuringsdienst van waarden, Kassa en Radar :twisted:

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door sabskie »

Zal ik straks gelijk gaan doen. Thanks voor de tip.

Hegron
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 19:23

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door Hegron »

Ik werk bij Hegron.
Het verhaal wat je hier neerzet is complete onzin.
Ik hoorde dat dit verhaal op het forum stond van een collega.

En ik kon het niet geloven wat ik hoorde !
Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik het product zonder water (dus puur) op mijn handen gedaan, en nog een flinke klodder ook.
Heb het per direkt zo in mijn ogen gesmeert !
Resultaat : absoluut geen prikkende ogen !

Dit verhaal lijkt er meer op om Hegron zwart te maken.
Hegron levert goede producten en ze worden altijd getest in een streng laboratorium !

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door sabskie »

Sorry hoor. Maar waarom zou ik hierover liegen. Ik gebruik het product altijd, en heb ook nooit last gehad. Alleen heb ik dus een aantal flessen ingeslagen en deze branden echt letterlijk in de ogen. Misschien een fout product. Nu had ik dus al contact gehad met HEGRON. En de beste man die ik aan de telefoon had die had een bepaald nummer opgeschreven en zou het nakijken en dan zou ik nog wat horen. Nou ik zit nog te wachten. Als je nou gewoon eerst eens fatsoenlijk iemand te woord staat en dan pas gaat schrijven onzin dit of onzin dat.

Als ik zeg dat het zo is dan is het gewoon zo. Ik ga er niet om zitten liegen. En om die 75 cent wat zo'n flesje kost ga ik niet dit hele verhaal lopen neerkalken als het niet waar zou zijn.

Dus doe gewoon beleefd en zoek het uit !!! Misschien zit er wel een fout in het flesje of weet ik veel wat. Maar van een grote muil ben ik niet gediend. Wees beleefd en vraag anders mijn gegevens ofzo, zodat het uitgezocht kan worden. En misschien wel een kleine vergoeding voor de flesjes met hetzelfde nummer die ik heb weggegooid.

Hegron
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 19:23

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door Hegron »

Grote muil, ik ??? Ik zie nergens dat ik een grote muil heb.
Denk eerder het omgekeerde.Daar moet je bij mij nu echt niet mee aankomen hoor !
Getuigt al hoe je zelf bent.

Gemaakte produkten worden aan strenge testen onderheven in het laboratorium, anders gaan ze hier de deur niet uit !
Niks fout in flesje...

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hegron blaas niet zo hoog van de toren, neem de klacht serieus en zoek het uit.

Het bedrijf komt niet echt betrouwbaar over door deze reactie.

Hegron
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 19:23

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door Hegron »

Als mevrouw normaal had gereageerd ipv te zeggen dat ik een grote muil had dan had ik nog wat voor haar kunnen betekenen.
Ze denk toch niet dat ik zo'n reactie op me laat zitten ?
Kom op zeg.

Daantje1977
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2010 23:42

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door Daantje1977 »

@ Hegron
Je beschuldigd een klant ervan dat ze onzin verteld en dat ze Hegron zwart wil maken dus je beledigd zelf een klant hiermee.
Het lijkt mij juist sterk dat een werknemer pure zeep in zijn ogen gaat smeren om er achter te komen of het prikt , terwijl je zo zeker van je zaak bent dat het niet prikt maar schijnbaar twijfel je er toch aan want anders ga je het zelf niet uittesten.
Ik gebruik de shampoo, douchegel en voor in bad ook voor mijn dochter (ik koop het altijd bij de Action dus wie weet waar het vandaan komt) en het valt me wel op dat ze altijd zit te gillen over haar ogen dus ze houd er altijd een washandje voor met uitspoelen dus ik heb de indruk dat het dan in haar ogen ook prikt dus ga ik het ook maar eens uitproberen.
Dus wie beschuldigd wie nou hier????
Overal worden wel eens fouten gemaakt dus waarom niet bij jullie ondanks dat alles zo goed getest wordt, het is geen schande hoor maar wel als je als klant niet serieus wordt genomen als je een keer een klacht heb.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hegron, ik vind dat de ts normaler reageert dan jij!

Hegron
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 19:23

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door Hegron »

Sure...... als er alleen maar gezegt word dat iemand Hegron probeert zwart te maken en dat de zeep niet prikt is dat gelijk maar een grote muil hebben ??
Volgens de TS wel, ik pik dat gewoon niet want het is gewoon een mening hoe ik persoonlijk er over denk.

Ik ben uitgepraat met de mensen die hier onzin lopen te verkondigen.

Daantje1977
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2010 23:42

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door Daantje1977 »

Op de manier hoe je het brengt wel ja , dat komt over als een grote muil, lees het zelf maar eens terug.
EN de enige die onzin uitkraamt ben je zelf,wat doe je bij de Hegron? de producten testen zeker? door het zelf in je ogen te smeren???

Het gaat er alleen maar om dat TS andere mensen wil waarschuwen over haar bevindingen en je bent er zelf niet bij geweest toen haar kindje zeep in de ogen kreeg dus kan je niet oordelen.
Als je dan toch wil reageren dan had je moeten zeggen hoe vervelend het is dat dit gebeurd is en dat ze flesje op moet sturen voor nader onderzoek maar wat doe je, je beschuldigd haar dat ze onzin schrijft dus m.a.w. ze is een leugenaar die de Hegron zwart wil maken.
Lekker klantvriendelijk hoor.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Tot voor dit topic kende ik het merk Hegron eerlijk gezegd niet. Gezien de reacties van de medewerker van Hegron, zal ik het product zeker op het schap in de winkel laten staan, mocht ik het tegenkomen. :mrgreen:

Sabrina,
Stuur eens een mail naar de volgende persoon en refereer zeker even aan dit topic op TROS Radar:
Dick Moes - Algemeen directeur - [email protected]
Voordat iemand gaat roepen dat ik een e-mailadres bekend maak op dit forum: het staat bij Hegron zelf op de site onder het kopje "ons team".

Aan de overige forumleden, mijn excuses voor het overbodige gebruik van onderstaande quotes. Jullie zullen vast wel snappen dat er een reden achter zit.

In volgorde van verschijning:
Hegron schreef:Ik werk bij Hegron.
Het verhaal wat je hier neerzet is complete onzin.
Ik hoorde dat dit verhaal op het forum stond van een collega.

En ik kon het niet geloven wat ik hoorde !
Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik het product zonder water (dus puur) op mijn handen gedaan, en nog een flinke klodder ook.
Heb het per direkt zo in mijn ogen gesmeert !
Resultaat : absoluut geen prikkende ogen !

Dit verhaal lijkt er meer op om Hegron zwart te maken.
Hegron levert goede producten en ze worden altijd getest in een streng laboratorium !
Hegron schreef:Grote muil, ik ??? Ik zie nergens dat ik een grote muil heb.
Denk eerder het omgekeerde.Daar moet je bij mij nu echt niet mee aankomen hoor !
Getuigt al hoe je zelf bent.

Gemaakte produkten worden aan strenge testen onderheven in het laboratorium, anders gaan ze hier de deur niet uit !
Niks fout in flesje...
Hegron schreef:Als mevrouw normaal had gereageerd ipv te zeggen dat ik een grote muil had dan had ik nog wat voor haar kunnen betekenen.
Ze denk toch niet dat ik zo'n reactie op me laat zitten ?
Kom op zeg.
Je reinste chantage :shock:
Hegron schreef:Sure...... als er alleen maar gezegt word dat iemand Hegron probeert zwart te maken en dat de zeep niet prikt is dat gelijk maar een grote muil hebben ??
Volgens de TS wel, ik pik dat gewoon niet want het is gewoon een mening hoe ik persoonlijk er over denk.

Ik ben uitgepraat met de mensen die hier onzin lopen te verkondigen.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door bianca82 »

zo ik geloof dat ik het maar bij ons eigen merk babywasgel blijf of bij zarqa
want die vent van hegron maakt het alleen maar erger..

t kan dat bij een wat gevoelliger huidje dan normaal iets wat niet prikt wel prikt (kan ook perongeluk een productiefoutje zijn)
maar om dan zo te reageren naar een klant?

blijkbaar iemand die er of net werkt (jong dus) of niet echt geleerd hoe je sociaal met klanten omgaat..

:shock:

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door sabskie »

mensen bedankt voor jullie reacties. Ik heb gistermiddag na het lezen van het eerste mailtje van die medewerker van hegron de link van dit onderwerp naar de directeur van hegron gestuurd. Hierop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Ook heb ik de link naar het algemene info adres gestuurd en daarop kreeg ik wel reactie die een stuk vriendelijker was als deze arrogante man hier in dit onderwerp. Ik was vaste klant en kocht iedere maand bijna 7 flessen als het niet meer is. Maar als ik deze reacties zo lees hier van hegron dan ga ik toch maar liever weer terug naar Zarqa die ik daarvoor altijd had of naar een ander merk. Want dit slaat echt alles....

Geachte mevrouw ........,

Het onderzoek naar de oorzaak van uw klacht heeft meer voeten in de aarde gehad dan gedacht, dus helaas konden we niet eerder de resultaten presenteren. Wat we hebben gedaan is de laatste 5 batches te analyseren op het laboratorium en daarbij mede gelet op de schuimkracht en pH. Reden is dat te veel vloeibare zeep de ogen kan irriteren evenals een afwijkende zuurgraad.

Uit de labanalyse blijkt dat beide waarden binnen specificaties vallen dus is er geen sprake van een productiefout.

Al met al betreuren we het feit dat het product niet voldoet aan de verwachting die u, en uw kind, ervan hebben. Als tegemoetkoming bieden aan de onkosten van de wasgel te vergoeden, maar dan hebben we uiteraard uw bank- of gironummer en adres nodig.

Onze excuses voor het geleden ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Drs. Andreas Dekker
Quality Manager
HEGRON Cosmetics B.V.
Tel: +31 (0)299-433789
Fax: +31 (0)299-451045

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Baby zeepvrije wasgel van Hegron

Ongelezen bericht door bianca82 »

klinkt al wat netter inderdaad

Gesloten