Kritiek op het STAP-budget, wat is jouw ervaring?

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
oneup

Re: Kritiek op het STAP-budget, wat is jouw ervaring?

Ongelezen bericht door oneup »

Moneyman schreef:
01 nov 2022 20:41
oneup schreef:
01 nov 2022 18:41
Ze adviseerde mij ook 30-60 min voor de tijd van 10:00 in de wachtrij te gaan staan en ik was dat rond 09:15
En de "volgende keer" is pas volgend jaar.
Dat was niet de indruk die je eerdere zin wekte. Vandaar mijn reactie.
oneup schreef:
01 nov 2022 17:08
Ik had vanmiddag de aanvraag van een opleiding met het STAP-budget waar ik me voor had ingeschreven.
Het duurde tot 15:00. Vandaar dat ik zei "vanmiddag". Maar ik was zeker wel op tijd. Mijn excuses als dat de verkeerde indruk wekte.
StevieNL81 schreef:
01 nov 2022 21:10
Vanaf 24 uur van te voren kan je "een" plek in de wachtrij claimen. Op de STAP aanvraagdag wijzen ze om 10:00 iedereen die dan dus al wacht een random plek toe in de echte wachtrij.

Je kan dus 23 uur van te voren de pagina openen en toch als laatste in de wachtrij komen en vv. Maar als je pas om 10:01 de site opent en aansluit ben je bij voorbaat kansloos.
Zolang je maar voor 10:00 bent maakt het dus niet uit hoe laat je precies de pagina opent.

Brieboog

Re: Kritiek op het STAP-budget, wat is jouw ervaring?

Ongelezen bericht door Brieboog »

Ingeschreven bij de LOI voor een module, klassikaal, HBO didactiek. Bij de eerste bijeenkomst klassikaal blijkt de docent niet op de hoogte te zijn over de groep en had gedacht dat we al een tijd bezig waren met de opleiding. Docent valt niks te verwijten, zij kreeg 1 of 2 dagen van te voren door dat ze voor onze groep zou staan. 7 boeken moeten we door en 2,5 dag les. 1 klassikaal en de rest online.
Werk zelf in het onderwijs en dit is geen klassikale les maar een thuisstudie met de optie tot 'bijkletsen' tijdens de bijeenkomsten.
Heel zonde dat ik én mijn 'budget' kwijt ben terwijl er in de voorwaarde staat dat ik met een voldoende de opleiding moet afronden of minimaal 80% van de tijd aanwezig moet zijn. Geen van beide gaat gebeuren, en toch kan ik niet over naar een opleider die wel doet wat er beloofd wordt omdat er geen terugbetalingsregeling is van opleider naar STAP.

Plaats reactie