LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbeschoft behandeld door Centric

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
NomadicRoute
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2019 19:05

Onbeschoft behandeld door Centric

Ongelezen bericht door NomadicRoute »

Ik als werkzoekende heb een profiel geplaatst op Nationale Vacaturebank. Ik heb al 10 jaar ervaring in de ICT. Ik word benaderd door dit bedrijf en zeggen dat ze wel interesse hebben om mij een baan te bieden. Ze hebben mijn CV gezien op nationale vacature bank. Ze vroegen mij naar mijn salaris indicatie en ik gaf aan wat gemiddeld was op tweakers 2100 euro pm voor full time. DAArna komen ze bij me terug en branden ze me ze helemaal af JA je heb te weinig werk ervaring je diploma is te oud

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onbeschoft behandeld door Centric

Ongelezen bericht door berndv »

NomadicRoute schreef:
16 okt 2019 19:13
DAArna komen ze bij me terug en branden ze me ze helemaal af JA je heb te weinig werk ervaring je diploma is te oud
Waarmee branden ze je af dan? Als dat afbranden bestaat uit melden dat je te weinig (relevante) werkervaring hebt en/of dat je diploma te oud is, vind ik nog niet heel schokkend. Als je dat al afbranden vindt kan je beter ophouden met solliciteren, want dit zijn gewoon veelgebruikte argumenten (veelal om iemand af te wimpelen overigens).

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Onbeschoft behandeld door Centric

Ongelezen bericht door Arizonakid »

NomadicRoute schreef:
16 okt 2019 19:13
Ik als werkzoekende heb een profiel geplaatst op Nationale Vacaturebank. Ik heb al 10 jaar ervaring in de ICT. Ik word benaderd door dit bedrijf en zeggen dat ze wel interesse hebben om mij een baan te bieden. Ze hebben mijn CV gezien op nationale vacature bank. Ze vroegen mij naar mijn salaris indicatie en ik gaf aan wat gemiddeld was op tweakers 2100 euro pm voor full time. DAArna komen ze bij me terug en branden ze me ze helemaal af JA je heb te weinig werk ervaring je diploma is te oud
Dat is geen afbranden, dat is een realitycheck voor jou. Als je daadwerkelijk aan hun eisen zou voldoen is 2100 (netto,bruto?) echt niet de reden dat ze je niet willen.

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Onbeschoft behandeld door Centric

Ongelezen bericht door Berteman »

Aannemende dat het cv volledig is, is het natuurlijk vreemd om aan de hand van dat cv iemand eerst een baan aan te bieden en vervolgens op grond van dat zelfde cv ook weer af te wijzen...

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Onbeschoft behandeld door Centric

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar 10 jaar ervaring in de ICT en dan € 2.100 per maand? Dat kan dus niet kloppen.

Erthanax
Berichten: 9687
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Onbeschoft behandeld door Centric

Ongelezen bericht door Erthanax »

Voor een servicedesk-medewerker wellicht?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Onbeschoft behandeld door Centric

Ongelezen bericht door renewouters »

NomadicRoute schreef:
16 okt 2019 19:13
Ik als werkzoekende heb een profiel geplaatst op Nationale Vacaturebank. Ik heb al 10 jaar ervaring in de ICT. Ik word benaderd door dit bedrijf en zeggen dat ze wel interesse hebben om mij een baan te bieden. Ze hebben mijn CV gezien op nationale vacature bank. Ze vroegen mij naar mijn salaris indicatie en ik gaf aan wat gemiddeld was op tweakers 2100 euro pm voor full time. DAArna komen ze bij me terug en branden ze me ze helemaal af JA je heb te weinig werk ervaring je diploma is te oud
Je zegt dat je onbeschoft bent behandeld. Welke woorden gebruikten ze in de feedback naar jou?

Gesloten