LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV verschuift betalingsdatum

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
missymaaike
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 apr 2011 12:14

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door missymaaike »

manondoris schreef:
tiptoo schreef:
missymaaike schreef:mensen zullen nooit weten wat het is , dat wist ik ook niet toen het mezelf overkwam , maar het is wel aan jezelf om er iets van te maken ook als er tegenslagen zijn ... en daar heb je andere toch niet voor nodig mag ik hopen ...
ziek zijn is zwaar weet ik , maar iedereen krijgt wel is een tegenslag zo wij ook

precies dit is de juiste instelling , ieder heeft zijn/haar portie en je moet allemaal toch zelf er aan werken om gewoon te leven.

je antwoord in een eerder post vind ik zeer positief, met wees blij met wat je hebt.
ben ik het mee eens . maar snap ook dat er bij sommige even paniek is bij bovenstaande aankondiging.

tuurlijk dat is logisch , maar probeer die paniek in iets goeds om te zetten en een oplossing te zoeken ... vecht waar voor je staat maar wel bij de juiste instantie ...

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door witte angora »

Fredje_68 schreef:Nu ook even goed nieuws...
Ik hoef dit jaar mijn vakantiegeld niet geheel in te leveren.

Weet zeker dat als ik in December uit de WSNP ben, mijn bewindvoerster een vette doos gebak krijgt.

Problem solved 8)
Dat is zeker goed nieuws voor je, en dan zo snel geregeld. Gefeliciteerd, en sportief dat je de bewindvoerster straks mee laat delen in je blijdschap.

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

witte angora schreef:Dat is zeker goed nieuws voor je, en dan zo snel geregeld. Gefeliciteerd, en sportief dat je de bewindvoerster straks mee laat delen in je blijdschap.
Je hoort ook zoveel verhalen dat mensen het niet redden en dat de bewindvoering niets doet.
In mijn geval hebben ze mij altijd geholpen, mocht zelfs een auto aanschaffen (wat normaal haast nooit gebeurt)

Maar goed, zo kan het dus ook.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Fredje 68

ben blij voor je en wat wa zegt sportief van je om gebak te geven,ook al heb je zelf niet veel!
succes met alles

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

rozemarijntje schreef:Fredje 68

ben blij voor je en wat wa zegt sportief van je om gebak te geven,ook al heb je zelf niet veel!
succes met alles
Moet er wel eerlijk bij vertellen dat als ik uit de WSNP ben, een riante uitkering heb.
Had een heel erg goed verdienende baan + eigen zaak en ben 100% afgekeurd.

Dus als ik eruit ben is er weer wat ruimte, zowiezo genoeg voor gebak :mrgreen:

En om scheve gezichten te voorkomen... Nee ik zit niet in de schuldsanering door eigen toedoen en ben afgekeurd omdat ik een aantal tia's heb gehad.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

zo is het weer stil hier????
heb dagen zitten denken van zal ik reageren op diverse posten hier
waaruit blijkt dat het uvw hierrrr heel goed vertegenwoordigt is
en het zo uit weet leggen als zijnde het een verschuiving van de uitkering
nog eenmaal het is gewoon bestelen van wao ers die het toch al niet makkelijk hebben.. gewoon ordinaire diefstal en niks minder

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

piet jagers schreef:zo is het weer stil hier????
heb dagen zitten denken van zal ik reageren op diverse posten hier
waaruit blijkt dat het uvw hierrrr heel goed vertegenwoordigt is
en het zo uit weet leggen als zijnde het een verschuiving van de uitkering
nog eenmaal het is gewoon bestelen van wao ers die het toch al niet makkelijk hebben.. gewoon ordinaire diefstal en niks minder
Sorry Piet maar onderbouw het eens?

Ik heb zelf alles onderzocht, of het UVW nu de 1e of de 30e/31e uitkeerd maakt niks uit, kun je verder niets tegen beginnen.

Dit is gewoon de termijn die ze kunnen benutten (al ben ik het er zelf ook niet mee eens) maar verder word er niets gestolen, je krijgt het gewoon wat later, wat je kan aanvullen met het vakantiegeld. (tenzij je dat niet krijgt) maar hier is ook alles geregeld dus waarom voor jou niet?

Wil geen eigenheimer wezen maar kun jij leven van 25 eur p/w?
Ik dus wel, en heb alles op de rit.

Ga nu niet lopen stoken maar bel het UWV of wie dan ook en regel je zaken.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Graag on-topic blijven en beweringen onderbouwen.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

piet jagers schreef: nog eenmaal het is gewoon bestelen van wao ers die het toch al niet makkelijk hebben.. gewoon ordinaire diefstal en niks minder

geloof jij dat maar lekker, als jij je daar goed bij voelt prima toch?

bel het uwv en vraag ze waarom ze toch jouw geld stelen:-)

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

En toen was Piet foetsie, net zoals zijn geld?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja en ik was ook weg...

dat ik blij was voor fredje en dat hij zich niet hoeft te verantwoorden waarvoor hij in de wao zit.

en dat ik een paar blz beschuldigd werd van of een dubbele account?
en ik wel een man zou hebben met een dik salaris?
ik heb gewoon geantwoord...
maar ze hebben het weggehaald?

nou ik heb geen dubbele account zou niet weten waarom,...en als de schrijfstijl overeenkomt dan wil ik dat wel eens zien...want dan weten ze meer als ik?
ik zei nog vraag het na bij radar?

en twee dat ik idd een man heb die ook werkt...
en dat ik het ook rot vond voor de mensen maar dat het niet anders is,maar daarom wel rot vond...dus waarom ik weggehaald ben?

piet zal wel op me gereageerd hebben ofzo...
bij deze nog een keer?ik zie niet wat ik fout doe....ik onderbouw het toch..?
je kan het allemaal teruglezen

fredje ik ben blij voor je!en wanneer kom je nu uit de ellende?
meen te hebben gelezen dec?ik heb geen zin eerlijk gezegd om alle 16 blz terug te lezen ;-)

oh ja en dat piet het blijkbaar nog niet snapt....nou daar ga ik echt niet meer op in nou....moet je dat nog onderbouwen?

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

rozemarijntje schreef:fredje ik ben blij voor je!en wanneer kom je nu uit de ellende?
meen te hebben gelezen dec?ik heb geen zin eerlijk gezegd om alle 16 blz terug te lezen ;-)
Dank je wel!

Inderdaad, rond 10 December moet het voorbij wezen.
Dat gaat dan een fijne kerst worden :)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@fredje 68

ik ben het helemaal met vogels eens...
mensne kunnen er een voorbeeld aannemen...

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door mylo1 »

Toen ik ..10 jaar geleden..weer geprobeerd had te gaan werken [eigen initiatief]..werd mijn wao uitkering per direct stopgezet!
Ik moest 2 maanden overbruggen..omdat het UWV zei..dat zij per direct uitbetaalde..dit was toen de 11de [uitbetaling]
Het word toch nu niet zo dat het op de 25ste [als ik mijn AOW krijg ] direct word stopgezet..want nu heb ik recht om nog een maand doorbetaald te worden!
Want nu krijgen wij het dus achteraf..net als bij een baas..een maand werken ..dan geld!
Ben toendertijd wel wakker geschut en als ik de 14de vang ..gaan eerst alle rekeningen van de daarop volgende maand eraf en zie ik wat ik overhou om van te leven
Het komt bij mij dus niet zo hard aan ..als bij menigeen..ik had mijn lesje al eerder geleerd !

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

ik ben het helemaal niet eens maar het was een leuk verzonnen verhaal van fred alla uvw :lol: :P

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door witte angora »

piet jagers schreef:ik ben het helemaal niet eens maar het was een leuk verzonnen verhaal van fred alla uvw :lol: :P
Woorden schieten tekort...

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Het scheelt de staatskas een week uitstel van betaling, het is geen voorschot het is een renteloze lening en een gevaar dat je die mensen die niet zo goed met geld om kunnen gaan uitnodigt om schulden te maken.....
Het is echt een grote leugen, "voorschot" is het zeker niet het is een zoethoudertje zodat mensen niet gaan zeuren....

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Mensen dat word wat met kerst, 23 december valt dus precies op een vrijdag en nu maar afwachten hoeveel mensen er zonder geld zitten met deze dagen.....

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

En dan nog wat 23 december valt op een vrijdag en dan heeft uwv nog 2 dagen nodig om de boel over te maken, het zal mij benieuwen hoeveel mensen er zonder geld zitten met kerst....

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

En dan nog wat 23 december valt op een vrijdag en dan heeft uwv nog 2 dagen nodig om de boel over te maken, het zal mij benieuwen hoeveel mensen er zonder geld zitten met kerst....

Gesloten