LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV verschuift betalingsdatum

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

piet jagers schreef:hoe bedoel je bezuinigen. gloof dat ze anders weer een jfk bijgekocht hebben

choco je bent off topic en dat ding heet geen jfk :lol:

wim koevoet
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:55

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door wim koevoet »

Aan het eind van die maand moet je in feite 2x vaste lasten gaan betalen!
Kpn en Woningbouw,ziekenfonds en nog een paar anderen gingen akkoord dat ik door de jaren heen op de 15e mijn vaste lasten betaal.
De mensen die stellen dat het niets uitmaakt hebben blijkbaar reserve genoeg!!
Hoe moet je mij eens vertellen,ik hou per week 50 euri over om van te leven.
De enige luxe die ik heb is een internet aansluiting.
Het vakantiegeld gaat op aan jaarlijkse rekeningen,begrafenis 280 per jaar,xtra uitgaven elektra 50, eigen risico ziekenf. 160, zuiveringsheffing, 165.
En dan blijft er nixs over om evt. voorschot te kunnen betalen.

Mvg Wim

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

wim koevoet schreef:Aan het eind van die maand moet je in feite 2x vaste lasten gaan betalen!
hoe kom je daar nou bij? begin van de maand worden meestal de vaste lasten af genomen, kom je er niet uit lijkt het me handig om contact op te nemen met je woningbouw. Trouwens KPN heb ik zelf gehad die houdt de internet al begin van de maand er af hoor.

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Zo is dat Piet, tiptoo graag alleen op de topic reageren....


[quote="wim koevoet"]Aan het eind van die maand moet je in feite 2x vaste lasten gaan betalen!
Kpn en Woningbouw,ziekenfonds en nog een paar anderen gingen akkoord dat ik door de jaren heen op de 15e mijn vaste lasten betaal.
De mensen die stellen dat het niets uitmaakt hebben blijkbaar reserve genoeg!!


10 dagen is bijna 2 weken incl.weekend want 's weekends worden er geen betalingen gedaan, dat betekent dat je dan ineens 6 weken moet overbruggen dan word het plaatje ineens anders,plus het gegeven dat alles wat je hebt afgesproken met de woningstichting, energieleverancier etc.etc.dat bv de 15de de dag dat je de rekeningen betaald over de maand zelf je nu ineens een maand vooruit moet gaan betalen om niet op achterstand te komen.

Wij begrijpen dit maar mensen die deze situatie niet herkennen begrijpen dit dus absoluut niet.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

jullie begrijpen dus geen ene barst , lees effe terug dan zal je zien dat je gewoon je geld krijgt , niks meer en niks minder.

een maand heeft 30 a 31 dagen en daarover krijg je je geld.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

als we nou taptoo als voorbeeld nemen . dus morgen uitkering plat en schuiven die door naar volgend jaar . onder het mom van later betalen . dan leert ze dat heel vlug af om hier maar wat verhaaltjes rond te strooien .. je kunt gewoon een voorschot nemen over dattttt geld dat je eigelijk gewoon de 15beurt. en dat geld dat je eigelijk gewoon op de 15 moet beuren. kun je dan in termijnen terugbetalen..

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

en dan onder het mom van elk jaar heeft 365dagen en of je nou op 1 januarie beurt of op 31 december dat maakt niet uit ..

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door manondoris »

tiptoo schreef:
wim koevoet schreef:Aan het eind van die maand moet je in feite 2x vaste lasten gaan betalen!
hoe kom je daar nou bij? begin van de maand worden meestal de vaste lasten af genomen, kom je er niet uit lijkt het me handig om contact op te nemen met je woningbouw. Trouwens KPN heb ik zelf gehad die houdt de internet al begin van de maand er af hoor.
ik heb een abbo voor mijn mobiel bij kpn en word de 15de afgeschreven upc ook !!!!!!!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

manondoris schreef: ,en terecht want de mensen in de wao en wia enz waarover dit topic gaat hebben niks maar dan ook niks aan jou antwoorden, je voelt niet eens mee met deze mensen. jammer heel jammer dat jij je niet kunt verplaatsen in een ander! .

kijk en dit is weer zo'n onzin post, jij weet helemaal niet wat ik wel of niet doe, of ik werk of dat ik een uitkering heb!! jij denkt weer eens voor een ander!!

jij weet totaal niet wat ik wel of niet voel, dat is een oordeel die je niet mag en kan hebben!!

hier is al tig keren gezegd dat er gewoon geld binnenkomt ,heb je er verder problemen mee moet je bij het UWV zijn , niet hier!!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door manondoris »

al ben je millionair!!!! dan nog moet je je kunnen verplaatsen in een ander. je hoeft niet steeds te roepen dan moet je bij het uwv zijn want het uwv heeft lak aan ons en voert het toch wel door .

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

manondoris schreef:al ben je millionair!!!! .

als je dat bent ,zou je niet in dit topic zitten, nogmaals je klacht kan je bij het UWV neerleggen of zoals hier al meer antwoorden staan lezen!!!

petitie starten , of actie ondernemen, tegen het feit dat je wel je geld krijgt!!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door manondoris »

zo iets van je jaarsalaris bedraagd 30000euro ,dat betalen we dan op 31 dec aan het eind van het jaar.ene doe er wat leuks mee :lol:

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

moet je wel schulden enzov plus rente over de schulden dat hab je miss op het laatst van het jaar van 30.000 die je krijgt nog wel een schuld erbij van 15000

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door piet jagers »

bedoel bovenop je uitkering van 30000

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

missymaaike schreef:mensen zullen nooit weten wat het is , dat wist ik ook niet toen het mezelf overkwam , maar het is wel aan jezelf om er iets van te maken ook als er tegenslagen zijn ... en daar heb je andere toch niet voor nodig mag ik hopen ...
ziek zijn is zwaar weet ik , maar iedereen krijgt wel is een tegenslag zo wij ook

effe gezocht , aan dit antwoord moet je toch kunnen tippen zo niet, helaas ga lekker allemaal in de slachtoffer rol verder!

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Kortzichtigheid troef hier ik heb mijn zaakjes voor elkaar hoor maar ja sommige mensen zijn opzoek naar een beetje steun door dingen te delen.....en verschuilen zich niet achter de pc.....

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

koeloejoek schreef:Hey tiptoo vriend

effe voor de duidelijkheid, jij bent mijn vriend niet!!

UWV verschuift 10 dagen, je geld komt er aan , enne je mag blij zijn dat ons land dit heeft!!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door manondoris »

tiptoo schreef:
koeloejoek schreef:Hey tiptoo vriend

effe voor de duidelijkheid, jij bent mijn vriend niet!!

UWV verschuift 10 dagen, je geld komt er aan , enne je mag blij zijn dat ons land dit heeft!!
omg!!!! krijgen we dit,daar heb ik 20 jaar mijn rug voor naar de kl..... gewerkt!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door tiptoo »

manondoris schreef:


omg!!!! krijgen we dit,daar heb ik 20 jaar mijn rug voor naar de kl..... gewerkt!

er zijn mensen die harder werken dan welke nederlander dan ook , en daar hebben ze het niet , wees blij met wat je hebt en krijgt!!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UWV verschuift betalingsdatum

Ongelezen bericht door manondoris »

tiptoo schreef:
manondoris schreef:


omg!!!! krijgen we dit,daar heb ik 20 jaar mijn rug voor naar de kl..... gewerkt!

er zijn mensen die harder werken dan welke nederlander dan ook , en daar hebben ze het niet , wees blij met wat je hebt en krijgt!!
je moet wel nadenken met wat je hier schrijft.

Gesloten