LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kredietbanknederland!!!

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
nhp12
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2011 12:09

kredietbanknederland!!!

Ongelezen bericht door nhp12 »

wie o wie kan mij meer vertellen

ik heb sinds dec-2010 schuldsanering aan gevraagt bij de kredietbanknederland!!
en dit ivm met aleen maar belasting aanslagen ben ik gedwongen om hier heen te gaan!!
ik als alleenstaande ben nu al een half jaar bezich met dit plan rond te brengen en tot op heden is dit telkens nog steeds niet gebuurt!! onder het mon van ja we krijgen het plan nog niet rond!! echter lopen mijn schulden nu op en wordt er door de kredietbanknederland ook geen stappen onder nomen om mijn schuldeiser aan te schrijfen of wat dan ook!! dit kan weer alleen echter als het plan rond is zecht men!! heb nu na 6maanden einelijke te horen gekreegen dat ze het rond hebben en nu pas een brief in de bus deze moest ik tekenen en terug stuuren met daar echter in dat zij nu pas mijn schuldeisers aan gaan schrijfen!!

mag dit zo maar zo lang duurne en wie dokt nu op voor de exstra kosten die ik heb op gelopen want dat had echter niet hoefen te gebuuren lijkt mij!!

tevens heb ik te horen gekregen dat er geen leefgeld voor mij is omdat mijn schuldeiser nu veel geld willen hebben!! mag dit zo maar dit was niet mijn fout!! en mijn vtl bedrag is ook maar 10euro per 5weeken!

en nu heb ik ergens gelezen dat de kredietbank zo maar mijn inboedel mag verkopen ik heb al niks en dan helemaal niet!!

en waarom mag ik geen huistelefoon hebben als er wat gebuurt bij mij thuis weet ik echt niet wat ik moet doen!!

kan iemand mijn helpen want ik word gek van de gedachtens als het wel zo is

gr een alleenstaande

MAXIEM

Re: kredietbanknederland!!!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

nhp12

De eerste stap is dan: dien een schriftelijke klacht in.

http://www.kredietbanknederland.nl/uplo ... a6d4d8.pdf

Maxiem.

shlukhash
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 apr 2011 21:27

Re: kredietbanknederland!!!

Ongelezen bericht door shlukhash »

Ik heb het niet gelezen, wel weet ik dat ze de boel omgegooid hebben.
Helaas denk ik dat je zelf de nu oplopende kosten zou moeten betalen.
Wel hadden ze adequaat moeten reageren mits je aanvraag goedgekeurd is. Dus ja, onze overheid is stelselmatig trager, nalatiger, en niet te vergeten fraude plegend en goedkeurend. Ik zou zeggen houd alles bij schrijf en de rest op.
ze moeten ergens een fout maken.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: kredietbanknederland!!!

Ongelezen bericht door ronald g »

Ten eerste de kredietbank heeft de schulden niet veroorzaakt die heeft degene die aanklopt veroorzaakt. Een minnelijke schikking tussen eiser en klant heeft veel tijd nodig en als een schuldeiser niet wil houdt alles op. De kredietbank probeert te bemiddelen maar heeft geen rechtsmiddelen om te dwingen niet naar de klant en ook niet naar de schuldeiser. Komt er in het traject van bemiddeling geen voortgang kan de gang naar de rechter oplossing bieden maar dan ga je een wettelijk traject in, de WSNP die is veel strenger maar ook rechtvaardiger.

Gesloten