LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geldschieter??

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
elahay
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2011 01:35

geldschieter??

Ongelezen bericht door elahay »

ik weet niet of ik steeds met een nieuw onderwerp moet beginnen,ik had al een vraag gesteld over een geldschieter ,maar kan de vraag niet meer vinden.

.
zie onderstaande naam ,bovenfonds kredietverlening,zie de naam

overal op het internet staan, het gaat over een bedrijf in engeland,heeft iemand zich wel is tot deze (bank) gewend,of kent iemand deze naam?

niet iedereen is toch een bedrieger,er bestaan toch ook nog wel eerlijke zakenmensen!

BOVEN FONDS KREDIETVERLENING, Verenigd Koninkrijk.

zie graag uw reaktie tegemoet

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door manondoris »

als je klikt op eigen berichten, boven in de hoek, kom je alltijd bij je eigen onderwerp en berichten waar je op gereageerd hebt.en waarom een krediet verstrekker zo ver weg ? je kunt je beter laten informeren bij bekende geldschieters hier in nederland lijkt mij .

elahay
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2011 01:35

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door elahay »

hallo manondiris,kan je mij niet wat adressen doorgeven van nedrelandse geldschieters,ik kom steeds op handel.nl terecht .
bvm dank
elahay

elahay
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2011 01:35

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door elahay »

hallo vogels,

sorry,maar je snapt het niet denk ik,was het maar zo simpel,had nooit gedacht in mijn leven een geldschieter te moeten zoeken,jaren goede klant van een nederlandse bank totdat de crisis toeslaat en het niet zo gaat zoals je verwacht had weet je,hang je maar op,dat is de beste oplossing ben je overal vanaf.

groetjes

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door manondoris »

elahay schreef:hallo vogels,

sorry,maar je snapt het niet denk ik,was het maar zo simpel,had nooit gedacht in mijn leven een geldschieter te moeten zoeken,jaren goede klant van een nederlandse bank totdat de crisis toeslaat en het niet zo gaat zoals je verwacht had weet je,hang je maar op,dat is de beste oplossing ben je overal vanaf.

groetjes
mischien kun je iets beter uitleggen wat je precies wil en kunnen we je dan iets beter proberen te helpen.

elahay
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2011 01:35

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door elahay »

Goedemorgen, 8)
woekerrentes,jaha,daar heb je gelijk in 10% is niks,krijg net een mail binnen,weet nog niet hoeveel procent maar je moet voor jaaaren een lening aangaan,en het is nml zo bij ons ,we hebben 2 landgoederen,het geld zit in de stenen,werken niet en kunnen daarom niet naar een bank,zeg niet ga maar werken ,want ook dat is geen optie zeker niet in het buitenland,en verhuren, teld niet als inkomen,als er een een landgoed verkocht wordt zitten we weer prima,zo is mijn verhaal,dus ik heb iemand nodig die daar vertrouwen in heeft en ons geld leent(geldschieter) totdat er een landgoed verkocht wordt.

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door morundo »

Sorry dit komt bij mij over als de bekende oplichter praktijken.Geld nodig niemand die kan geven,geld zit in onroerende zaken dus niet cash, mensen zijn in het buiterland, alemaal bekende *smoesjes*.

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door morundo »

offtopic:
voogel zou je verwachten in een consumenten forum en oplichter? :)

elahay
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2011 01:35

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door elahay »

morundo schreef:
Sorry dit komt bij mij over als de bekende oplichter praktijken.Geld nodig niemand die kan geven,geld zit in onroerende zaken dus niet cash, mensen zijn in het buiterland, alemaal bekende *smoesjes*.


wat een stelletje leeghoofden zijn jullie,ten eerste vraag ik hier op radar niet om een geldschieter,mijn vraag was of jullie dat bijgevoegde adres kende van die geldschieter,ook dat antwoord van ,ga dan naar de abn ext,waarom vraag ik naar een geldschieter,lees toch goed wat ik schrijf,en het zijn geen smoesjes,gewoon pech gehad ivm de crisis,en geen landje, stukje grond, landgoed schrijf ik toch,volgens mij kunnen jullie geen nederlands lezen,kan je je er iets bij voorstellen als ik vertel dat we in nederland woonde ,op een landgoed,wat anders wilde in ons leven en het gaan proberen in het buitenland,kopen daar ook een huis op een landgoed ,met de gedachte het landgoed in nederland snel te verkopen omdat het iets speciaals is,ondertussen komt de crisis,er wordt geen huis(landgoed) verkocht,te hoge prijsklasse, en ook het geld raakt langzaam op,want alles gaat gewoon door,rekeningen,ontroerendgoedbelasting,onderhoud, en ga zo maar door,en niet van 1 maar van 2 landgoederen,en dan zal ik maar zwijgen over de pech die we allemaal hebben meegemaakt,snappen jullie het nou ,of moet ik het zingen,sorry,maar dan heb je het al moeilijk en dan gaan ze je nog van leugens beschuldigen ook, :evil:
eigen schuld dikke bult!!een dikke ja,maar als je alles van te voren weet is rijk worden geen kunst,en wie niet waagd niet wint,maar hebben gewoon dikke pech,
dus nu wel mijn vraag,wie kan mij helpen aan een eerlijke geldschieter

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door morundo »

Ben erg blij om en leeghoofd te zijn....................
Dit is geen forum om zon vraag te stellen,zo simpel is het.

elahay
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2011 01:35

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door elahay »

jemer,meneertje mevrouwtje simpel,sorry hoor,
wat klets je nu weer door te zeggen om op dit forum niet die vraag te stellen,radar is er toch juist voor om bedriegerijen te voorkomen,hoe ist???
pft :?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door GJvdZ »

elahay schreef:morundo schreef:
Sorry dit komt bij mij over als de bekende oplichter praktijken.Geld nodig niemand die kan geven,geld zit in onroerende zaken dus niet cash, mensen zijn in het buiterland, alemaal bekende *smoesjes*.


wat een stelletje leeghoofden zijn jullie,ten eerste vraag ik hier op radar niet om een geldschieter,mijn vraag was of jullie dat bijgevoegde adres kende van die geldschieter,ook dat antwoord van ,ga dan naar de abn ext,waarom vraag ik naar een geldschieter,lees toch goed wat ik schrijf,en het zijn geen smoesjes,gewoon pech gehad ivm de crisis,en geen landje, stukje grond, landgoed schrijf ik toch,volgens mij kunnen jullie geen nederlands lezen,kan je je er iets bij voorstellen als ik vertel dat we in nederland woonde ,op een landgoed,wat anders wilde in ons leven en het gaan proberen in het buitenland,kopen daar ook een huis op een landgoed ,met de gedachte het landgoed in nederland snel te verkopen omdat het iets speciaals is,ondertussen komt de crisis,er wordt geen huis(landgoed) verkocht,te hoge prijsklasse, en ook het geld raakt langzaam op,want alles gaat gewoon door,rekeningen,ontroerendgoedbelasting,onderhoud, en ga zo maar door,en niet van 1 maar van 2 landgoederen,en dan zal ik maar zwijgen over de pech die we allemaal hebben meegemaakt,snappen jullie het nou ,of moet ik het zingen,sorry,maar dan heb je het al moeilijk en dan gaan ze je nog van leugens beschuldigen ook, :evil:
eigen schuld dikke bult!!een dikke ja,maar als je alles van te voren weet is rijk worden geen kunst,en wie niet waagd niet wint,maar hebben gewoon dikke pech,
dus nu wel mijn vraag,wie kan mij helpen aan een eerlijke geldschieter
Het zou handig zijn als je het stukje herschrijft volgens de geldende regels (dus met hoofdletters en punten e.d.). Dan snappen we misschien wat je nu eigenlijk wilt zeggen.

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door morundo »

Je heb 2 landgoederen
1 in nederland,niet kunnen verkopen vanwegen de crisis.Niemand weet wanner die verkocht kan worden en voor welke rpijs.
1 in het buitenland.
Je heb nu schulden vanwegen het onderhoud een andere redenen.
je wilt/kan geen geld lenen via de normale weg.Dus banken of andere instantie.
Je zoekt iemand die weet waar je geld kan (lenen)voorschieten,liefste geen hoge rente en/of lang termijn afbetaling,het liefste iemand die in jou vertrouw heeft, want:
Zodra je 1 huis heb verkocht dan kan je alles in 1 keer terug betalen.
Dat kan dat zo is,maar personelijke lijk mij verdacht veel op*nigeriaanse praktijken*
Ik heb het recht om mensen hier op te wijzen,voordat ze in goede vertrouw handelen en geld lenen/voorschieten.
Daarom vind ik dit forum niet de goede weg,dit is just waar ze waarschuwen,geen geld zomaar lenen aan particulieren met *verhalen* over tijdelijke in de schulden.

elahay
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2011 01:35

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door elahay »

lees jij je mail is over

Niemand weet wanner die verkocht kan worden en voor welke rpijs.
Je heb nu schulden vanwegen het onderhoud een andere redenen.

elahay=weer met een leeghoofd gelezen

liefste iemand die in (jou vertrouw) heeft
elahay =eueu met zulke taal krijg ik maar genoeg reakties( )allemaal klaplopers en leugenaars

Dat kan dat zo is,maar personelijke lijk mij verdacht veel op*nigeriaanse praktijken*
elahay= ben je er zelf een ,zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten

goede vertrouw handelen en geld lenen/voorschieten.
elahay= ga nou echt twijfelen GJDVZ waar blijft nu jou reaktie



dit is just waar ze waarschuwen,geen geld zomaar lenen aan particulieren met *verhalen* over tijdelijke in de schulden.

liefste geen hoge rente en/of lang termijn afbetaling

elahay=ja leeghoofd,dat was jou reaktie niet de mijne,toen ik vroeg of dat adres van die geldschieter bekend was op radar,had jij het niet over hoge rentes????

elahay= dit is toch echt van de zotten,ik vraag naar een waarheid van een adres,je vraagd me meer toe te lichten om me beter te helpen,en dan dit,waarom je aandacht naar mijn bericht over een geldschieter,heb je zelf wat nodig,hieraan kan je maar zien dat de wereld vol zit met rotte appels,hoe durf jij iemand(mij) via dit forum te beschuldigen die probeert zijn situatie eerlijk uit te leggen,al is het dan zonder hoofdletters extGJDVZ

jou recht morundo,dat is waarschijnlijk het aanrecht!!!!!!!!

ili Mungu kuwaadhibu kwa hili

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door morundo »

Mijn reactie op je post:
vraag 1:proberen in het buitenland,kopen daar ook een huis op een landgoed ,met de gedachte het landgoed in nederland snel te verkopen omdat het iets speciaals is,ondertussen komt de crisis,er wordt geen huis(landgoed) verkocht,te hoge prijsklasse, en ook het geld raakt langzaam op,want alles gaat gewoon door,rekeningen,ontroerendgoedbelasting,onderhoud, en ga zo maar door,en niet van 1 maar van 2 landgoederen,en dan zal ik maar zwijgen over de pech die we allemaal hebben meegemaakt,snappen jullie het nou

vraag 2:dus ik heb iemand nodig die daar vertrouwen in heeft en ons geld leent(geldschieter) totdat er een landgoed verkocht wordt.
vraag 3:
Geregistreerd: 04 okt 2005 13:13
Berichten: 2918
Re: geldschieter?? - 01 maart 2011 21:42
elahay schreef:
hallo vogels,

sorry,maar je snapt het niet denk ik,was het maar zo simpel,had nooit gedacht in mijn leven een geldschieter te moeten zoeken,jaren goede klant van een nederlandse bank totdat de crisis toeslaat en het niet zo gaat zoals je verwacht had weet je,hang je maar op,dat is de beste oplossing ben je overal vanaf.

groetjes


Ja hoor, ik snap het wel. Maar je werkt je alleen verder in de nesten door naar vage kredietverstrekkers op zoek te gaan. ALS je je krediet al krijgt, worden er woekerrentes berekend.

vraag 4:ili Mungu kuwaadhibu kwa hili dat is swahili
Dus tanzania en/of kenia(je geeft zelf toe )

Sorry tranen komen van het lachen.......................ik heb gelijk.
Ps)mensen kunnen lezen en zelf conclusie trekken.

Dames en heren mijn recht als vrouw is het anrecht volgens deze heer.....
Ik hoef niets meer te zeggen.

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: geldschieter??

Ongelezen bericht door morundo »

Ik ben letterlijke spraakloos.............maar dit amuseerd me :P
Ben benieuwd hoe de andere forumlezers over denken :P

Gesloten