LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling annuleren? succes!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
freebee010
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2011 16:57

Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door freebee010 »

Wie kan mij vertellen hoe ik een bestelling bij Hollands Nieuwe kan annuleren?
Ik heb al een paar keer een mail gestuurd en zelfs al een aantal keren zo'n terugbel-verzoek ingediend, maar er komt maar geen reactie. Ik heb gisteren, 23-11-2011 een simkaart ontvangen, maar in de brief staat nergens beschreven hoe ik mijn bestelling kan annuleren. Er wordt verwezen naar de website en daar heb ik in de AV kunnen vinden dat er een bepaald formulier via MijnHollandsNieuwe ingevuld dient te worden. Waar is dit formulier?

Ik wordt zelfs ernstig zenuwachtig van dit gedoe... ik wil gewoon die bestelling annuleren, hoe moeilijk wil je het maken!?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

Groet

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb gisteren, 23-11-2011 een simkaart ontvangen, maar in de brief staat nergens beschreven hoe ik mijn bestelling kan annuleren.
Je hebt dus een abonnement afgesloten.
Ik wordt zelfs ernstig zenuwachtig van dit gedoe... ik wil gewoon die bestelling annuleren, hoe moeilijk wil je het maken!?
Je kan niet zomaar een abonnement annuleren.
Beetje weinig informatie omtrend aangaan abonnement en reden beeindigen.


gr Henk

freebee010
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2011 16:57

Re: Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door freebee010 »

Er staat ook op de website en ook in de Algemene Voorwaarden dat je 7 werkdagen de tijd hebt, na ontvangst van de simkaart, dat je je bestelling kunt annuleren, mits de sim niet gebruikt is. Ook in de brief die ik heb ontvangen, staat beschreven dat je de bestelling kunt annuleren, maar er staat dus nergens beschreven hoe je dit moet doen, zowel niet in de brief als op de website.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Freebee,

Mits binnen 7 dagen en zonder gebruik geregistreerd op de simkaart kun je het abonnement beeindigen door een bericht naar de klantenservice te sturen.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door GodsSon »

hollandsnieuwe schreef:Beste Freebee,

Mits binnen 7 dagen en zonder gebruik geregistreerd op de simkaart kun je het abonnement beeindigen door een bericht naar de klantenservice te sturen.
En wat indien er gekozen is voor een toestel, moet dat teruggestuurd worden binnen 7 dagen of mag dit ook later, als het eerste bericht maar op tijd is?

Is een email echt voldoende? Wordt deze opzegging ook bevestigd, of is het hopen dat het aangekomen en gehonoreerd is? Naar welk emailadres moet deze opzegging?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste GodsSon,

Het gaat inderdaad om het eerste bericht. Het toestel hoeft niet perse binnen 7 dagen binnen te zijn. Wat wel belangrijk is, is dat de verpakking nog niet geopend is.

Je kunt ons de opzegging via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice toesturen. Wanneer wij deze ontvangen hebben bevestigen we hem uiteraard direct.

freebee010
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2011 16:57

Re: Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door freebee010 »

Beste HollandsNieuwe,

Bedankt voor jullie bericht. Ik heb inmiddels wederom een bericht gestuurd naar de klantenservice betreffende de annulering van mijn bestelling. Nu rest mij alleen nog de vraag/het verzoek: storten jullie het reeds betaalde bedrag terug?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Bestelling annuleren? succes!!!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Freebee010,

Wanneer blijkt dat je binnen de gestelde termijn geannuleerd hebt en er geen gebruik op de simkaart geregistreerd staat storten we het betaalde bedrag inderdaad terug.

Gesloten