LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Opgelicht door Vodafone

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik heb zelf ook prepaid van vodafone, en helaas zijn de voorwaarden wel eens veranderd, vroeger (héél vroeger) was je tegeod een jaar geldig, toen 6 maanden, nu nog maar 3. Kwestie van niet teveel opwaarderen, dan is dat geen probleem. Ik bedoel, minimum opwaardeerbedrag is 5 euro, omgerekend zou je dan min. 1,67 euro per maand moeten verbruiken. Lijkt me toch geen onmogelijke opgave....

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Opgelicht door Vodafone

Ongelezen bericht door GodsSon »

Fleurtjuh666 schreef:Ik heb zelf ook prepaid van vodafone, en helaas zijn de voorwaarden wel eens veranderd, vroeger (héél vroeger) was je tegeod een jaar geldig, toen 6 maanden, nu nog maar 3. Kwestie van niet teveel opwaarderen, dan is dat geen probleem. Ik bedoel, minimum opwaardeerbedrag is 5 euro, omgerekend zou je dan min. 1,67 euro per maand moeten verbruiken. Lijkt me toch geen onmogelijke opgave....
Tegenwoordig nog steeds 12 maanden, als je met 20€ opwaardeert in de winkel of met 10€ via internet...

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Opgelicht door Vodafone

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Zit nu even te kijken, en ben op dit moment even heel erg in de war....ik heb de sms nog (gisteren 10 euro opgewaardeerd via een bon) van de bevestiging van het opwaarderen. Hierin staat letterlijk 'uw beltegoed is 90 dagen geldig'. Als ik nu mijn beltegoed opvraag met *101#, geeft 'ie aan dat het nog tot 27/01/2013 goed is.... Raar. En erg verwarrend.

Gesloten