LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Via VakantieVeilingen.nl heb ik twee vouchers gekocht voor een slipcursus. In de veilinginformatie stond vermeld dat het ging om een standaard 3 uur durende slipcursus. Er stond ook duidelijk in dat je samen met een instructeur in de auto plaats neemt. Ik heb gezocht op de site van Traffic Control, en vond al snel de Standaard Slipcursus van 3 uur, kosten normaal 139 euro pp. Na het boeken van de slipcursussen bleek echter dat ik 2 Portofoonslipcursussen zou krijgen. Na wat speurwerk op de site kwam ik er achter dat dat betekend dat je geen instructeur in de auto krijgt, maar er een instructeur langs de baan staat die de auto's via de portofoon begeleid. Normale kosten 85 euro pp.
Dit is dus niet wat er op vakantieveilingen vermeld staat, maar een hele andere (goedkopere) cursus.
Allereerst heeft het mij al 5 mails gekost om mijn reservering uberhaupt rond te krijgen, ware het niet dat het een reservering met de verkeerde cursus betreft.
Na 2x telefonisch contact gehad te hebben, werd mij gevraagd een kopie van de veiling toe te mailen, zodat TC kon nagaan of ik idd recht had op een Standaard Slipcursus. Deze heb ik gemaild, met nogmaals mijn hele verhaal. Kreeg ik doodleuk een mail terug (4 dagen later overigens) dat ze, om mijn reservering vast te leggen de voucher moeten hebben, en niet een kopie van de veiling...
Nou vraag ik je, lezen ze hun mails dan gewoon niet? Mijn reservering was al gemaakt, maar klopte niet!!!
Ik baal hier enorm van, en heb TC dan ook te kennen gegeven dat, indien ik niet binnen een week alsnog de beloofde Standaard slipcursus krijg aangeboden, ik dan mijn geld terug wil. Ik ben heel benieuw of ik nog wat van ze hoor...
Hoe dan ook, koop je slipcursus vooral niet bij Traffic Control, want ze komen geen enkele belofte na!!!

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Inmiddels is dit met Traffic Control opgelost. Volgens hun was het eigenlijk wel de bedoeling dat de portofooncursussen geveild werden, maar is dit uiteindelijk verkeerd geplaatst (omschrijving van standaard slipcursus) en ik kreeg dan ook uiteindelijk gewoon 2 standaard slipcursussen aangeboden.
Overigens is de tekst in de veiling nog altijd onveranderd...

Traffic Control
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2011 16:51

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Traffic Control »

Inmiddels is er vanuit Traffic Control contact geweest met jojogirl21 en zijn wij tot een goede oplossing gekomen. Ook hebben wij gelijk na dit gesprek contact opgenomen met Vakantieveilingen.nl en de tekst laten aanpassen om verdere verwarring te voorkomen.

Vandaag hebben wij van hen de bevestiging ontvangen dat dit op hun website is aangepast.

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

De door Traffic Control zo leuk beloofde oplossing is niet nagekomen!!! Wij hebben uiteindelijk wel degelijk gewoon de Portofooncursus gekregen in plaats van de Standaard Slipcursus die ons beloofd was!!! De beloftes van Traffic Control blijken dus in de werkelijkheid niks waard te zijn!

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Het lijkt er ook op dat Traffic Control niet meer bereid is op mijn klacht in te gaan... Ik heb 9 dagen geleden een mail gestuurd, maar tot op heden niks meer van ze vernomen...

forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2010 18:08

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door forumlid »

Bijna had ik de motorslipcursus van Traffic Controle die vandaag werd aangeboden via de dagaanbieding van Marktplaats gekocht. Ik dacht leuk kadootje voor mijn man.
Maar toch eerst nog even google erop los gelaten en kwam al snel de negatieve berichten hier in het forum tegen. Zowel via Groupon als vakantieveilingen zijn dergelijke cursussen te koop aangeboden.

De berichten van de forumleden doen je meteen besluiten om hier direct weer vanaf te zien en niets te kopen.

Mensen bedankt voor de postings en het werkt echt anderen te behoeden voor een domper bij Traffic Controle.

SandraTT
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2012 08:51

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door SandraTT »

Ook ik heb een slipcursus geboekt voor 4 personen bij Traffic control.
Dit keer via Marktplaats.nl. Voor 49 euro ipv 139 euro pp.
Ook ik kon alleen boeken voor de portofoon cursus. Ik heb toen gebeld met de klantenservice (die overigens erg onbeschoft zijn) en zij verzekerde mij dat dit automatisch werd veranderd. Helaas bleek dit niet zo te zijn.
Ik probeer nu al vanaf maart te regelen dat het een standaard cursus wordt ter waarde van de 139 euro. Ik heb al een aantal keer gebeld, maar er gebeurt niks.
Niemand van de klantenservice kan mij niets nuttigs vertellen en ik word er onderhand erg moedeloos van. Erg slechte service en ik heb behoorlijk spijt dat ik bij deze organisatie geboekt heb.

TrafficControl
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2011 11:20
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door TrafficControl »

Beste SandraTT,

Wij vinden het spijtig te horen dat het niet goed loopt met het plannen van de slipcursus. Graag zouden wij u hierbij van dienst willen zijn en de standaard slipcursus voor u willen inboeken en overleggen of wij u hierin nog kunnen compenseren.

Hiervoor ontvangen wij graag uw reserveringsnummer en locatie van voorkeur zodat wij u de data kunnen doorgeven waarop deelname mogelijk is.

Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Maar als je de reactie van jojogirl leest - worden gedane toezeggingen niet nagekomen - zorg dat je ze op schrift krijgt dus.

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Ik had ook zo'n bon gehad om een keer Ferrari te rijden. Geweldig! Leuk!.

Ik heb in mei 2010 gereserveerd voor half augustus 2010 en uiteraard mijn vrienden uitgenodigd om erbij te zijn. Heel vaak gevraagd (ge-maild) om een bevestiging, maar die krijg je niet.
Pas 1 a 2 weken van te voren krijg je definitief te horen, dat het wel of niet doorgaat. Schijnbaar heeft dit te maken met eventuele bedrijfsuitjes die voorrang krijgen. Ik kreeg dus ook op het laatste moment een afmelding.

Uiteindelijk met veel geklaag zelfs een ander model kunnen regelen op een andere datum.

De planning en terugkoppeling van Traffic control verdient geen schoonheidsprijs, maar uiteindelijk is het rijden in een Ferrari toch wel geweldig.

TrafficControl
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2011 11:20
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door TrafficControl »

Beste Erwin,

Alle klanten die bij ons hebben gereserveerd krijgen inderdaad zo'n 1-2 weken van te voren de definitieve tijden toegezonden. Dit heeft niet persé te maken met geboekte bedrijfsuitjes, welke wij overigens niet voor laten gaan op de particuliere klanten, maar waar wij wel rekening mee moeten houden daar deze klanten vaker grotere arrangementen boeken met grotere groepen.

De keuze voor het definitief bevestigen zo vlak van te voren heeft meer te maken met het feit dat wij tot die tijd nog inschrijvingen binnen krijgen van mensen die een cadeaubon inwisselen of een directe inschrijving bij ons doen. Al deze klanten willen we vervolgens zo optimaal mogelijk inplannen, zowel qua personeel als materieel. Tevens hebben wij wel eens te maken met onvoeldoende inschrijvingen. Vandaar de keuze om pas 2 weken van te voren te bevestigen. In uw geval helaas te annuleren, dit kan o.a. komen doordat wij voor die dag onvoldoende inschrijvingen binnen hebben gekregen.

Bij een Ferrari rit op een externe locatie (waar wij niet te maken hebben met klanten met slipcursussen e.d.) hebben wij gelukkig wel vaker de mogelijkheid om al eerder te bevestigen. Dan zijn wij eigenlijk enkel afhankelijk van het aantal geboekte inschrijvingen en een akkoord van het hotel/restaurant waar wij vandaan willen rijden.

Gelukkig heeft de rit bij u, ondanks de annulering inmiddels wel plaatsgevonden en heeft u zo te lezen toch een hele fijne ervaring mogen beleven.

Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Alle klanten die bij ons hebben gereserveerd krijgen inderdaad zo'n 1-2 weken van te voren de definitieve tijden toegezonden.
Kwestie van plannen en dat kunnen jullie niet. Ik kan vanaf mei wachten tot in augustus. De bon moet dat jaar op en dan blijft er weinig over op zaterdag.

burner1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2012 09:45

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door burner1983 »

op 16-06-2012 2waardenbonnen gekocht via vakantie veilling site voor 3 uur lol bij tc zelf intevullen wat je wil doen dus 1 uur slipcursus 1 uur offroad en 1 uur Quad rijden leuk kado voor vriend voor mij bijde chaffeurs dus das gezellig nu al sins 16-6-2012 bezig om deze 2x 3 uur te reseveren voor een zaterdag maar tot op heden niet gelukt via vakantie veilling en via tc zelfs 2x40 euro en aan alle reacties te zien weg gegegooit geld

gsxr-rider
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2012 18:06

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door gsxr-rider »

Ik heb ook bij traffic control 20 min ferrari rijden geboekt, nu heb ik al 2 x net voor dat het zover is een telefoontje gekregen dat het niet door kon gaan vanwege een defect , dus al 2 x een defect op de datum dat ik dit geboekt heb , toch proberen ze je aan het lijntje te houden door weer een nieuwe voucher te sturen . Ik heb hier geen vertrouwen meer in en wil gewoon mijn geld terug .
Ik verwacht dat als ik weer opnieuw boek dat de volgende keer er weer een defect is .
ook lees ik nu via google meer negatieve reacties hierover dat wanneer het zover is ze een telefoontje krijgen dat er een defect is .

dus ik adviseer niet met traffic control in zee te gaan !

TrafficControl
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2011 11:20
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door TrafficControl »

@burner1983,
Graag vernemen wij van u of het inmiddels gelukt is de reserveringen voor het combi arrangement 3 uur te plaatsen. Hiervoor hebben wij namelijk wekelijks de mogelijkheid tot deelname op een Activiteitendag op de locaties Gouda en Eindhoven, tevens maandelijks voor de locatie in Weert. Enkel voor de locatie Rijssen zijn de mogelijkheden beperkt daar dit geen eigen locatie is en wij hier het off-road rijden bijvoorbeeld niet kunnen/mogen uitvoeren.

@gsxr-rider,
Zoals ook als reactie gegeven op uw eigen post hier op het forum willen wij graag met u tot een passende oplossing komen en vernemen hiervoor graag uw ticketnummer.

Een defecte auto is helaas overmacht en niet ten alle tijden direct op te lossen, in dit geval zijn wij in afwachting van een essentieel onderdeel zodat de Ferrari gerepareerd en weer ingezet kan worden. Zonder dit onderdeel kunnen wij de veiligheid van onze deelnemers en instructeur niet garanderen, vandaar dat wij de beslissing hebben moeten nemen de dag te cancellen.

Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

@Traffic Control, Webcare Team

Storm is ook overmacht, maar dat komt niet iedere week voor.
Een defecte auto komt wel regelmatig voor bij jullie.

Die wordt zeker nooit gemaakt en ingezet als je een afspraak eenzijdig wilt verzetten?

TrafficControl
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2011 11:20
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door TrafficControl »

@Erwin uit Oosterhout,

Gelukkig komt een defecte Ferrari echt niet iedere week voor. Alleen hebben wij meerdere Ferrari's dus kan het mogelijk wel zo lijken voor u. Doordat wij dagelijks zeer intensief (korte) ritten hiermee rijden met onze klanten worden de Ferrari's veel intensiever gebruikt als bijvoorbeeld uw personenwagen en heeft hier dan ook veel meer onder te leiden.

Uiteraard willen wij de veiligheid van onze deelnemers en medewerkers kunnen blijven garanderen zodat wij al sneller bij een klein defect de auto ter reparatie moeten sturen.

Met vriendelijke groet,
Traffic Control
Webcare Team

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

@Traffic Control

Dat klinkt helemaal geweldig. Super gewoon,
maar waarom staan er dan behoorlijk wat klachten op internet over het plannen van een afspraak bij Traffic Control?

ruudvandebeeten
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2013 16:27

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door ruudvandebeeten »

Ook hier een bericht, een week van tevoren, gekregen waarin een cursus is afgemeld. (vriendin netjes vrij gevraagd van werk om erbij te kunnen zijn... maar helaas)

Nu middels een nieuwe Voucher opnieuw een afspraak gemaakt. Ik begrijp dat soms de planning kan verschuiven. Ik hoop echter dat Traffic Control zelf registreert welke afmeldingen er verstuurd zijn, zodat ik niet een tweede afmelding krijg. (mag wel drie maanden extra op de cursus wachten :( )

Matthijs212
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2013 19:25

Re: Slipcursus Traffic Control via VakantieVeilingen.nl

Ongelezen bericht door Matthijs212 »

Ik zou gaan Ferrari rijden. Dit is twee keer uitgesteld, veel gedoe met bellen, datums, vouchers en tegoedbonnen om een afspraak te regelen. Laatste uitstel was 3 maanden.
Nadat ik toen mijn geld terug eisde omdat ik gewoonweg niet meer in Nederland zou zijn, kreeg ik binnen een week wel een afspraak. Weliswaar niet het beloofde ferrari type en een afgeragde bak die het motor vermogen van ooit allang niet meer had. Maar ik heb gereden.
Als ik het had geweten hoeveel moeite het me zou kosten dan was ik elders gaan huren of had ik het niet gedaan.

Gesloten