LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Traffic Control

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
HelenaG
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2013 09:59

Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door HelenaG »

Op 23 mei 2012 heb ik een cadeaubon voor de activiteit Circuit Experience Ferrari & Porsche gekocht. Een verzilvering van de cadeaubon is niet mogelijk gebleken.

Omdat Traffic Control B.V. niet in staat bleek om, binnen de geldigheidstermijn van de bon, de activiteit te kunnen aanbieden hebben zij bij wijze van alternatief een nieuwe cadeaubon aangeboden die verzilverd kan worden tot uiterlijk maart 2014. Tevens is de activiteit daarbij door Traffic Control B.V. gewijzigd in Circuit Experience Ferrari & Lamborgini omdat het niet meer mogelijk zou zijn een Porsche te rijden. Na herhaalde malen opnieuw getracht te hebben deze vervangende cadeaubon te verzilveren heb ik moeten vaststellen dat Traffic Control B.V. wederom niet in staat blijkt een reservering mogelijk te maken binnen de nieuw gestelde geldigheidstermijn. Om dit kenbaar te maken heb ik naar Traffic Control B.V. op 20-08-13 een aangetekende brief verzonden, echter is hier nooit op gereageerd. Daarom heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met Traffic Control, echter geweigerd Ramona de Vries (leidinggevende klantenservice) mij te woord te staan.

Gezien het onmogelijk lijkt via de normale weg contact op te nemen met Traffic Control B.V., is dit nog enige manier om melding te maken van deze situatie. De enige oplossing is dat Traffic Control B.V. contact op neemt en het volledig betaalde bedrag van €212 terug betaalt.

Groet,
Laatst gewijzigd door HelenaG op 01 dec 2013 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

TrafficControl
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2011 11:20
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door TrafficControl »

Geachte mevrouw en meneer Hoex,

Ondertussen heeft onze hoofdklantenservice uw terug betaalverzoek naar de administratie doorgestuurd.
Uiteraard zullen wij nogmaals aangeven dit met spoed over te maken op uw rekening.

Excuses voor het verloop dat de correspondentie.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare
Traffic Control

HelenaG
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2013 09:59

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door HelenaG »

Het probleem is NIET opgelost zoals traffic control beweert. Wij hebben wederom meerdere malen contact gehad met Ramona de Vries (hoofd klantenservice) en hebben schriftelijk en telefonisch te horen gekregen dat het geld zal worden teruggestort. Er worden meerdere malen data genoemd waarop het geld teruggestort zal zijn. Dit is echter nog niet gebeurd. Het gaat om een bedrag van €212 waarvan wij op 16 oktober 2013 schriftelijk toezegging hebben gekregen van traffic control dat dit zal worden teruggestort. Op 2 november werd door Ramona de Vries nog een mail gestuurd dat ze de afdeling administratie zal verzoeken het bedrag met spoed te retourneren. Tot op heden (26 november) is dit nog niet gebeurd. Traffic control lijkt wederom niet in staat zijn afspraken te kunnen nakomen.

smookstool
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2013 15:10

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door smookstool »

Volgens mij word het eens tijd dat dit bedrijf op tv verschijnt want er zijn behoorlijk wat klachten over hun. Zelfs als ze iets beloven doen ze het niet.. trieste bedoeling daar, kijk de andere berichten maar op dit forum..

kat87
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2013 15:25

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door kat87 »

hoi.

Ik heb een aantal maanden geleden op vakantieveilingen geboden op 15 min Lamborghini rijden bij traffic controle. Als cadeautje voor mij vriend!! heb daar rond de 50 euro voor betaald en daarbij nog is 20 euro voor een voorkeurs dag. Dinsdag 24 December zou het dan zover zijn!!. Maar had nog steeds geen definitieve reservering gehad, die zou volgens traffic controle 5 dagen van te voren komen. ( vandaag dus). Maar had nog niks ontvangen, Dus dacht ik ga eens bellen. Is het nummer niet in gebruik!! Dan maar de site opzoeken, deze is niet meer beschikbaar!! Dan maar op google zoeken, en vind ik honderden vergelijkbare verhalen en klachten., Traffic controle blijk failliet te zijn!. Hoe krijg ik nu mijn geld terug???? Of kan ik er naar zwaaien.

stofzuigertje

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het stunten met prijzen van een bestaande firma die nog niet failliet is om nog iets binnen te halen komt vaker voor helaas....

De gekochte bon is dus een risico en jammer want voor deze prijs zoals je boven kunt lezen zullen ze het niet lang vol kunnen houden.

janpeter50
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2014 16:21

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door janpeter50 »

Ook ik ben tegen hetzelfde probleem aangelopen als KAT87. Had van mijn vriendin een bon gekregen eind november 2013 om 15 min in een Llamborghini te rijden. (deze had ze gekocht op vakantieveiling.nl).
Om in het weekend te rijden heb ik zelf nog 20 euro overgemaakt naar Traffic Control.

Naar mijn 20 euro kan ik denk ik wel fluiten, echter het geld wat mijn vriendin heeft uitgegeven kan ze denk ik retour krijgen van vakantieveiling.nl? Volgens de laatste berichten is dit bedrijf nog niet failliet.


gr JP

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door crazyme »

Volgens de KVK zijn ze wel failliet

Gesloten