LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
JPTV
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2012 14:11

KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door JPTV »

Ook de gemeente Waalre is begonnen met de aanleg van glasvezel. Per brief worden de bewoners geïnformeerd naar de mogelijkheid om glasvezel aan te laten leggen. In deze brief staat dat de aanleg nu gratis is, en later wel €450.00 kan gaan kosten. Echter als men geen glasvezeldienst afneemt kan men kiezen voor een passieve aansluiting en zal er €7.00 per maand in rekening worden gebracht. Zo staat het ook allemaal netjes op de website. Duidelijk dus!

Dan staat er een medewerker van de aannemer voor de deur. Met een pocket PC onder de arm komt de man kijken wat het meest geschikte aansluitpunt is maar wij weten nog niet eens of we wel glasvezel willen want we weten nog veel te weinig over de mogelijkheden en prijzen. De man vraagt dan heel vriendelijk of wij al gebruikmaken van de diensten van UPC. Het antwoord was, Ja, want wij hebben hier internet en telefonie van UPC en Televisie van Ziggo (heel vervelend overigens dat wij hier in Waalre geen totaalpakket van UPC of Ziggo af kunnen nemen). Nou zegt de man, dan heb ik goed nieuws, want dan hoeft u helemaal niets te betalen, het is namelijk zo dat als u nu al een dienst afneemt van UPC dan is het aansluiten gratis (Opmerking: dat was het toch al?!) en betaald u ook geen €7.00 per maand. He, dat was nieuw voor mij, en ik vroeg hem daarom nog enkele malen duidelijk of er voor mij zeker geen kosten kwamen en ik niet verplicht ben om een glasvezelabonnement af te nemen. NEE, als u al een dienst heeft van UPC dan is het helemaal gratis en betaald u ook geen maandelijkse kosten. Ik vraag het nogmaals, en wederom verzekerd de "goede" man mij ervan dat ik nooit geen €7.00 per maand hoef te betalen omdat ik al UPC klant ben en dat daarom alles gratis is. Nou als dat werkelijk zo is, dan mag hier wel een aansluiting komen. Dus de man zoekt een plek, vult van alles in op zijn pocket PC en zegt: Kijk ik heb het er nog even duidelijk bij gezet: KLANT VAN UPC… wilt u hier even tekenen. Daar ben ik een beetje allergisch voor en vraag hem nogmaals of ik zeker geen extra kosten krijg of verplicht ben tot het afnemen van diensten. Ik kies mijn woorden zorgvuldig omdat ik heel duidelijk wil zijn. Hij bevestigt wederom dat ik daar niet bang voor hoef te zijn en ik plaats mijn handtekening. Ik krijg geen kwitantie, maar wel een hand en de man vertrok.

Toen ik een paar dagen later een medewerker van UPC sprak bleek deze nog meer verbaast dan ik toen hij hoorde dat er voor mij geen kosten of andere verplichtingen zouden zijn. Hij zei, wij gaan die kosten in ieder geval niet betalen, ik zou maar eens goed informeren want ik heb hier al heel veel nare verhalen over gehoord, die mannen zeggen dat het gratis is en later moet je wel degelijk betalen... Dus bel ik direct even met KTW. Daar krijg ik een hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon die ik het hele verhaal uitleg. Zij verzekerd mij wederom dat ik geen €7.00 per maand hoef te betalen als ik nu reeds een dienst afneem van UPC en ik ben ook niet verplicht om een glasvezeldienst af te nemen... die mensen van UPC weten er niks van. KTW ik kan niets anders zeggen dan, Duidelijk! Petje af!

Maar dan komen ze de aansluiting binnenbrengen. Twee mannen staan aan de deur met de vraag: “Wilt u een kastje van UPC of een neutraal kastje?” Uhhh, wat? Ja, zegt een van de mannen, UPC is alleen voor UPC en met het andere kastje kunt u een van de andere providers kiezen, informatie vindt u op de site van KT Waalre. Maar ik weet helemaal niet welke provider ik wil, ik weet eigenlijk ook niet of ik wel glasvezel wil. Het was toch gratis, zonder verplichtingen. Nou zeggen de mannen zodra uw kastje is aangesloten dan betaald u €7.00 per maand totdat u een contract afsluit…

Nou breekt mijn klomp!

Ik ben zo zorgvuldig geweest met het stellen van de juiste vragen en ik heb toch hele duidelijke antwoorden gehad, dan kan ik niet anders dan concluderen dat ik door de man die langskwam om het aansluitpunt te bepalen en KTW ben misleid. En dan druk ik me nog heel matig uit!!

Eerst een hoop stoeptegels kapot en dus ineens een hoop halve stoeptegels voor mijn deur en ook nog eens slachtoffer worden van oplichting, daar heb ik dus geen zin in.

De monteurs die hier aan de deur waren gaven aan dat ze net van iemand afkwamen die ook niet wist welk kastje ze moest nemen en ook niet wist dat er nu kosten in rekening zouden worden gebracht. Daar hebben we ook even niets aangesloten, zei een van de mannen. Denk er anders nog eens rustig over na, en neem maar contact op als u eruit bent. De monteurs waren vriendelijk en gaven mij de gelegenheid erover na te denken, en ze gaven mij de brieven die ik had gekregen als ze de aansluiting zouden hebben voltooit.

Op een van deze brieven stond de volgende tekst: Zoals bekend en door u akkoord bevonden, worden de kosten (€7.- per maand) door KT Waalre per kwartaal automatisch geïncasseerd. Op het moment dat er een dienst op glasvezel zal worden aangesloten vervalt dit maandbedrag.

KTW… Ik ben toch niet gek!?

Wordt vervolgt…

=========================================================================================

RECTIFICATIE!

TOCH GEEN €7.00 PER MAAND BETALEN…

Waalre 30-11-2012

Afgelopen week heeft KTW twee keer contact met ons opgenomen. Tijdens het telefonisch contact werd mij vriendelijk uitgelegd waar de fout zat, en dat wij echt geen €7.00 per maand hoeven te betalen.

Het blijkt dat de monteurs ons de brief, waarin stond dat ik €7.00 per maand moest betalen, niet hadden mogen geven. Die brief was alleen voor mensen die geen UPC abonnement hebben. Klanten van UPC hoeven dus werkelijk niet de €7.00 per maand te betalen. Omdat UPC nog niet overstag is, heeft KTW dit niet aan de grote klok willen hangen, vandaar dat ik er ook niets over op de website heb kunnen vinden…
Laatst gewijzigd door JPTV op 01 dec 2012 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door newmikey »

JPTV schreef:Ook de gemeente Waalre is begonnen met de aanleg van glasvezel. Per brief worden de bewoners geïnformeerd naar de mogelijkheid om glasvezel aan te laten leggen. In deze brief staat dat de aanleg nu gratis is, en later wel €450.00 kan gaan kosten. Echter als men geen glasvezeldienst afneemt kan men kiezen voor een passieve aansluiting en zal er €7.00 per maand in rekening worden gebracht. Zo staat het ook allemaal netjes op de website. Duidelijk dus!

Dan staat er een medewerker van de aannemer voor de deur.
Was er al enigszins bang voor. Ook in onze gemeente is het er doorgedrukt. Als er echter bij mij iemand aan de deur komt zal het antwoord zijn dat ik niet gecharmeerd ben van colportatie. Als men mij een aanbod wil doen, kan dat per post.

Tot die tijd wordt er niet gegraven binnen de perceelgrens van mijn huis en mijn tuin en er worden géén "kastjes" geplaatst. Niet voor het gemak, niet voor "als ik het later toch zou willen", niet omdat "de buren het ook doen" of omdat "de gemeente het zegt".

Als men mij in de komende jaren als glasvezel klant wil, verwacht ik sluitend bewijs dat ik het nodig heb (nu niet maar wie weet wat de toekomst brengt?), een passend aanbod voor het aansluitwerk en een abonnement dat garandeert dat de diensten die ik nu nog afneem bij Ziggo en KPN overgenomen worden waarbij ik op functionaliteit niet inlever. (2e en 3e TV in huis zonder extra kosten, bandbreedteverbruik, kabels en andere apparatuur)

Ik zal dat "passende aanbod" leggen naast de wensen die ik dan zal hebben en de kosten die ik op dat moment kwijt ben en het geheel objectief beoordelen.

Ik laat me echt nu niet aanpraten dat ik extra bandbreedte voor uploaden nodig heb, dat ik TV on demand nodig heb, uitzending gemist nodig heb of gratis bellen naar andere abonnees nodig heb, noch laat ik me aanpraten dat ik mezelf tekort doe door via de kabel te blijven internetten en TV kijken of via de vaste telefoonlijn te bellen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door bprosman »

Meeliften als de straat toch open gaat is altijd goedkoper dan naderhand laten leggen.
Van de andere kant... tja... heb je t nodig (qua bandbreedte) is een terechte overweging en "dark fiber" kost ook geld (7 Euro/maand).

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door newmikey »

bprosman schreef:Meeliften als de straat toch open gaat is altijd goedkoper dan naderhand laten leggen.
Van de andere kant... tja... heb je t nodig (qua bandbreedte) is een terechte overweging en "dark fiber" kost ook geld (7 Euro/maand).
Reken even mee: €7/maand X 12 maanden = €84 per jaar voor géén service. Hoe lang denkt u dat we nog met de huidige groei van de "gewone" kabel toekunnen? Vier, vijf jaar? Ik gok op z'n minst zo lang. Tegen die tijd kan ik wel verhuisd zijn. Tegen die tijd kan glasvezel wel verouderd zijn en zitten we allemaal op 4G internet via de lucht. Tegen die tijd heb ik genoeg keren €7 uitgespaard om die installatiekosten fluitend te betalen. Kopen op afbetaling was altijd al slecht maar kopen op vooruitbetaling is helemaal van de gekke.

Het is mij eerlijk gezegd een raadsel waarom mensen zich dit door de strot laten duwen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door ciske »

Het is mij eerlijk gezegd een raadsel waarom mensen zich dit door de strot laten duwen
Dat is mij ook een raadsel, hier kan je aan laten sluiten , zonder dat je kosten hebt of 7 euro moet betalen.
Je zou wel gek zijn om voor iets te betalen, wat je niet gebruikt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door newmikey »

ciske schreef:
Het is mij eerlijk gezegd een raadsel waarom mensen zich dit door de strot laten duwen
Dat is mij ook een raadsel, hier kan je aan laten sluiten , zonder dat je kosten hebt of 7 euro moet betalen.
Je zou wel gek zijn om voor iets te betalen, wat je niet gebruikt.
Zelfs als dat zo zou zijn, zou ik het nòg niet doen. Waarom je nu aan te laten sluiten voor iets wat je héél misschien, over drie of vier jaar nodig zoudt kunnen hebben waarbij je ook nog het risico loopt dat ze over 4 jaar tegen je zeggen "Nee, meneer, Die aansluiting is te oud, daar kunnen we niets mee. De techniek gaat voort hè?".

Als je nu ZZP'er aan huis bent? Prima, doen! Als je giga-uploadsnelheden nodig hebt? Doen! Als je nog op een analoog of ISDN modem internet? Doen? Maar als je al een behoorlijke ADSL of kabelverbinding hebt waarbij je nog niet eens het meest krachtige pakket afneemt? Goed en diep ademhalen en niet doen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door ciske »

Zelfs als dat zo zou zijn, zou ik het nòg niet doen.
Ik heb het ook niet gedaan, bij mij steekt de kabel buiten in de grond eruit, willen ze ooit glasvezel naar binnentrekken, moeten ze wachten.

JPTV
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2012 14:11

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door JPTV »

Beste allemaal,

Bedankt voor alle reacties!

Het blijkt dus achteraf dat wij toch geen €7.00 per maand hoeven te betalen (zie rectificatie, in rood hierboven).

Ik wil hier graag even bij opmerken dat ik er wel begrip voor heb dat je €7.00 per maand moet betalen als je kiest voor een gratis aansluiting (normaal ongeveer €450.00) en verder geen dienst afneemt. Er worden ook veel kosten voor je gemaakt, en daar is in mijn ogen niets mis mee als je het maar duidelijk van tevoren weet, en je daar een vrije keuze in hebt! (dan hadden wij het waarschijnlijk niet gedaan, maar dat doet er niet toe)

Wij waren in de veronderstelling dat ze ons wijsgemaakt hadden dat het gratis zou zijn, maar dan uiteindelijk toch €7.00 moesten betalen (omdat dit in de brief stond). Dan zou het oplichting zijn geweest, maar de brief was dus een fout (volgens KTW) en niet voor ons bedoeld.

Het zou niet de eerste keer zijn dat we bewust waren misleid (he: Nederlandse Energie Maatschappij!!). Afijn het blijkt dus allemaal om een menselijke fout te gaan en van misleiden is dan geen sprake, vandaar dat ik de titel van het topic maar aangepast heb van misleidend naar verwarrend. Want het was wel erg verwarrend allemaal, als mij telefonisch word meegedeeld dat ik niets hoef te betalen en later een brief krijg dat ik toch €7.00 pm moet betalen, en dat je ineens moet kiezen welk kastje je wil, als de monteur al binnen staat(!): Een kastje voor UPC of een neutraal kastje?! Met het neutrale kastje kan je meerdere providers op ontvangen, maar geen UPC. Om die keuze te kunnen maken had KTW ons vooraf even moeten informeren. En dat het voor UPC klanten allemaal gratis was hadden ze even schriftelijk moeten bevestiggen.

Nu heb ik weer een brief ontvangen van de gebroeders vd Donk, dat ze Dinsdag 18 December de aansluiting gereed komen maken. Ik zal dus maar eens gaan kijken welk kastje ik het beste kan nemen... :wink:
Laatst gewijzigd door JPTV op 01 dec 2012 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door ciske »

Ik wil hier graag even bij opmerken dat ik er wel begrip voor heb dat je €7.00 per maand moet betalen als je kiest voor een gratis aansluiting (normaal ongeveer €450.00) en verder geen dienst afneemt
Fijn dat je geen 7 euro hoeft te betalen , maar je begrip is erg groot. Die aansluitkosten zijn altijd voor de provider , dus als het door je strot geduwd wordt, zou ik zeggen...hou maar lekker.

evhwnl
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2013 21:30

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door evhwnl »

Het verhaal van de topicstarter is natuurlijk een voorbeeld van hoe je niet met je klanten moet omgaan, maar het doet mij deugd dat het uiteindelijk om een communicatiefout bleek te gaan en niet om misleiding. KTW is een piepkleine speler en dat ze geen marketing- of communicatieafdeling hebben blijkt ook wel uit hun website: onder "up-to-date glasvezelinformatie" staan onderwerpen die op andere websites onder in het "archief" te vinden zouden zijn.

Het valt me wel op dat de reakties nogal negatief zijn over het nemen van glasvezel. Ik kan me voorstellen dat het jarenlang betalen van 7 Euro per maand zonder daadwerkelijk daarvoor een dienst te krijgen geen aantrekkelijke optie is. Echter, ik kan me herinneren dat dit aanbod ook alleen bedoelt is voor het overbruggen van een aantal maanden zodat je, als je pas later daadwerkelijk glasvezel wil gaan gebruiken, niet de 450 Euro aansluitkosten hoeft te betalen.

Of je op dit moment al glasvezel nodig hebt is natuurlijk aan iedereen zelf om te bepalen. Ik als zeer regelmatige thuiswerker heb op dit moment al graag een wat hogere bandbreedte en heb dus wel voor de glasvezel gekozen. Waar ik echter vooral vragen over heb is of de dienstverlening wel betrouwbaar is. KTW en de dienstenaanbieders op de glasvezel zijn allemaal kleine partijen en ik kan nergens op Internet gebruikerservaringen vinden. Sinds kort is er een forum op Internet beschikbaar om dit soort ervaringen uit te wisselen (glasvezelwaalre.forum2go.nl), misschien dat daar naast de extreme ervaringen die op dit forum terechtkomen ook de minder spannende ervaringen kunnen worden gedeeld.

RjBWaalre
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2013 21:29

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door RjBWaalre »

Maar, mag KT Waalre eigenlijk wel de alles in 1 oplossingen blokkeren. Lijkt niet echt van deze tijd, of is dat gevolg van t verdienmodel van KTWaalre zelf...

De combi van Ziggo (TV) en UPC (tel+internet) is redelijk bizar, en zorgt er in ieder geval dat we bij beide leveranciers geen Alles-in-1 kunnen bestellen. En ook bij het nieuwe glasvezel initiatief lijkt het er weer niet op dat dit soort partijen meedoen.

hank001
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2013 18:02

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door hank001 »

Gezien de grote problemen (geen TV en geen telefoon) die de mensen van Waalre hebben met de glasvezel providers ben ik o zo blij dat ik bij UPC ben gebleven. De service is prima en ze zijn goed te bereiken. De prijs is ook in orde en lager dan die van Glashelder en Plinq.
Dat ik geen € 7 hoef te betalen omdat ik een UPC aansluiting is mij inderdaad ook medegedeeld door KT Waalre en daarom zal deze € 7 nooit mijn portemonnee verlaten.
Nu blijkt dat sinds ik alle diensten (ook die van UPC) krijg aangeleverd via de glasvezelkabel is mijn TV beeld van mindere kwaliteit en gaat bij regelmaat het UPC modem off-line. Bij UPC is geen probleem bekend alhoewel ze wel kunnen zien dat af en toe het modem off-line gaat. Ze hebben zelfs een monteur gestuurd om het modem te vervangen om dit aspect uit te sluiten. Het probleem van haperend internet en geen telefoonverbinding bleef.
Ik heb nu het UPC modem weer verbonden met de aloude coax aansluiting en alles werkt weer naar behoren en mijn TV-beeld is ook weer optimaal. Dit punt is gemeld aan KT Waalre, maar een reactie hierop is nog niet ontvangen. Ik zal blij zijn als we een all-in pakket van UPC kunnen gaan afnemen. Dat dit nu niet mogelijk is, is in mijn opinie onwil van KT Waalre.

fplanjer
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 dec 2005 17:46

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door fplanjer »

hank001 schreef:Nu blijkt dat sinds ik alle diensten (ook die van UPC) krijg aangeleverd via de glasvezelkabel is mijn TV beeld van mindere kwaliteit en gaat bij regelmaat het UPC modem off-line. Bij UPC is geen probleem bekend alhoewel ze wel kunnen zien dat af en toe het modem off-line gaat. Ze hebben zelfs een monteur gestuurd om het modem te vervangen om dit aspect uit te sluiten. Het probleem van haperend internet en geen telefoonverbinding bleef.
Ik heb nu het UPC modem weer verbonden met de aloude coax aansluiting en alles werkt weer naar behoren en mijn TV-beeld is ook weer optimaal. Dit punt is gemeld aan KT Waalre, maar een reactie hierop is nog niet ontvangen. Ik zal blij zijn als we een all-in pakket van UPC kunnen gaan afnemen. Dat dit nu niet mogelijk is, is in mijn opinie onwil van KT Waalre.
Ik had dit ook en heb even gebeld met KTWaalre. Er is iemand langsgekomen en die heeft de bekabeling (tussen glasmodem en verdeelkastje) gecontroleerd en deze bleek niet goed te zijn. Die kabel maken ze op maat als ze alles komen aansluiten. Hij heeft er een nieuwe kabel tussengezet en nu heb ik in het hele huis een betere verbinding dan via coax. Zelfs op een plek waar ik, door lange kabels, geen goede digitale ontvangst en veel ruis in het analoge signaal had, is het nu allemaal super!

JPTV
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2012 14:11

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door JPTV »

Het is inmiddels al Juni 2014 en ik heb nooit voor de glasvezel hoeven te betalen, dus dat is wel goed gekomen. KTWaalre is inderdaad een kleine speler op de glasvezelmarkt.

Wel begrijp ik nog steeds niet dat ik hier in Waalre geen alles-in-een combipakket van Ziggo of UPC aan kan sluiten. Ik moet nog steeds telefonie en internet van UPC afnemen en digitale televisie van UPC. Dat geeft eenhoop nadelen. Hierdoor ben ik een stuk duurder uit! En ik kan hierdoor geen gebruik maken van de interactieve diensten van Ziggo, zoals programma gemist terugkijken en enkele andere webservices van Ziggo die normaal standaard zijn. Ook het tv kijken op je tablet is voor mij niet mogelijk terwijl het normaal standaard is in mijn pakket. Ik betaal er dus wel voor, en ik zou het heel erg handig vinden. Daar baal ik dus nog steeds van.

Ik betaal voor alle diensten de hoogste prijs (want ik kan geen combi deal maken), mijn decoder is gereed voor alle internetdiensten maar ze werken niet (ik moet tv EN internet van Ziggo hebben en dat kan dus niet hier in Waalre). En het ergste is dus het gemis van even tv kijken op je tablet.

Heel erg jammer. Ik hoop dat hier nu echt heel snel een oplossing voor komt.

superscout_2009
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2015 15:29

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door superscout_2009 »

Ben verhuisd naar Waalre.Het enige negatieve van waalre is dat ze alleen KTW kabel hebben.
Dus van jaar 2015 gaan we in waalre terug naar jaar 1970 zo lijkt het.
Geen mediabox dat kan niet.
Hoorde zelf dat onze wijk het laatste aan de beurt is met glasvezel.
Dat ga ik aanvechten.Woon graag in waalre maar omdat tv heel moeilijk ligt in waalre wil ik gaan bekijken of we niet allemaal plezier kunnen hebben naar tv kijken.Helaas is dit nog niet zo en ga niet wachten tot het jaar 2016 dat glasvezel pas komt.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door thecure »

superscout_2009 schreef:Ben verhuisd naar Waalre.Het enige negatieve van waalre is dat ze alleen KTW kabel hebben.
Dus van jaar 2015 gaan we in waalre terug naar jaar 1970 zo lijkt het.
Geen mediabox dat kan niet.
Hoorde zelf dat onze wijk het laatste aan de beurt is met glasvezel.
Dat ga ik aanvechten.Woon graag in waalre maar omdat tv heel moeilijk ligt in waalre wil ik gaan bekijken of we niet allemaal plezier kunnen hebben naar tv kijken.Helaas is dit nog niet zo en ga niet wachten tot het jaar 2016 dat glasvezel pas komt.
waarom is dat negatief? Ik woon in een gebied waar we Kabel Noord hebben, een kleine aanbieder die actief is in een paar gemeenten in Fryslân.
ik vind het een verademing, een kleine firma waar je meteen antwoord krijgt als je belt met een probleem, ipv steeds te worden doorverbonden bij die grote lichamen.

ze beginnen nu zelfs met glasvezel, door eigenhandig te investeren in infrastructuur in hun verzorgingsgebied.

ook de prijzen zijn lager dan vergelijkbare pakketten van ziggo.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door bprosman »

waarom is dat negatief?
Het negatieve is dat je niet een volledig Alles in een abbo af kunt sluiten bij UPC/Ziggo en dat het kleine bedrijf lang niet de opties biedt die Ziggo/UPC leveren (TV kijken via je tablet).

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door thecure »


bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door bprosman »

laat kabel noord die nu ook hebben ;-)
Waalre niet :wink:

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: KTW Kabel Televisie KT Waalre glasvezel verwarrend!

Ongelezen bericht door thecure »

dat is waar..

Gesloten