LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ICentre belachelijk hoge reparatiekosten.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Iggysam
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2017 13:23

ICentre belachelijk hoge reparatiekosten.

Ongelezen bericht door Iggysam »

ICentre doet voorkomen alsof ze volledig Apple gecertificeerd zijn en vergelijkbaar zijn met officiële Apple stores. Dit is absoluut niet waar helaas. Zo hebben ze met droge ogen mij een offerte gestuurd om een ipad air 16gb ( huidige nieuwprijs 355 euro) waarvan een barst in het scherm zit voor mij te repareren voor 366 euro.... zZe raden mij aan om de ipad niet te laten terug sturen en dan hoef ik geen 35 euro te betalen (?). Na navraag bij Apple blijkt een scherm te vervangen voor veel minder en omruilen voor een nieuwe ipad kost 281 euro. Ik zou er geen zaken mee doen en ik blijf vooortaan bij ICentre uit de buurt.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ICentre belachelijk hoge reparatiekosten.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Probleem is al opgelost: iCentre is failliet.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: ICentre belachelijk hoge reparatiekosten.

Ongelezen bericht door berndv »

GJvdZ schreef:Probleem is al opgelost: iCentre is failliet.
nee hoor, volgens de verschillende media is het verhaal van het faillisement van iCentre niet waar. iCentre is wel failliet geweest, maar overgenomen door BAS-Groep (dixons) en na het faillisement van deze is het overgenomen door het moederbedrijf van the Phonehouse, waarvoor wel het faillisement is aangevraagd. Maar het schijnt dat de iCentre tak nog wel overeind staat. Voor nu.
Winkelketen iCentre, die Apple-producten verkoopt, is onderdeel van het moederbedrijf van The Phone House, Relevant Holdings. Een woordvoerder van de curator van The Phone House meldde eerder vandaag per abuis dat ook iCentre onderdeel is van het faillissement. Maar voor iCentre is geen faillissement aangevraagd.
http://nos.nl/artikel/2158219-the-phone ... lliet.html

Maar als ik ts was zou ik eieren voor mijn geld kiezen en voor 35 euro de iPad ongerepareerd retour laten komen, en wel zo snel mogelijk, anders kon dat nog wel eens lastig gaan worden, niet onmogelijk, maar lastig. Helemaal omdat binnen dezelfde holding afgelopen week voor meerdere takken faillisement is aangevraagd, zou ik het risico niet willen lopen.

Gesloten