LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energiecontract bij Innova via Inhoofdzaak

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
onderdekoffer
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2017 16:03

Energiecontract bij Innova via Inhoofdzaak

Ongelezen bericht door onderdekoffer »

Afgelopen februari ben ik benaderd door een verkoper aan de deur, die zichzelf "adviseur van inhoofdzaak" noemde.
Omdat ik als ondernemer recht had om op zakelijke tarieven mocht gaan zitten voor mijn energie, ben ik na het mooie verhaal aan te horen met hen in zee gegaan. Het ging om een contract bij de Innova voor 5 jaar.
Het zou allemaal voordeliger worden, en geen enkele moeite kosten.
In mijn bedenktijd heb ik na overleg met mijn partner besloten om er toch vanaf te zien, na ongeveer 3/4 dagen heb ik de adviseur opgebeld om dit duidelijk te maken, toen gebeurde er iets volkomen onverwachts; de stemming van die jongeman veranderde cruciaal en ik werd heel erg brutaal behandeld. Ook nadat ik met zijn manager gesproken mocht hebben, ene meneer [naam verwijderd door moderator] werd ik behandeld alsof ik een nummer was en moest doen alsof er niks aan de hand was. Ik vindt dit bedrijf een schande om als tussenpersoon te handelen op de Nederlandse energiemarkt.
Uiteindelijk heb ik via Innova zelf het contract ongedaan kunnen laten maken, maar dat ging zeker niet zonder slag of stoot.
Dus mensen opgepast voor als er iemand aan de deur staat, met een mooi verhaal!
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2017 17:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd, onderwerp aangepast

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Energiecontract bij Innova via Inhoofdzaak

Ongelezen bericht door rvjapio »

Met dank voor uw verhaal. Gelukkig weer iemand erbij die dit niet meer zal overkomen :)

Gesloten