LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bingokaarten van de Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
FransP1
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2017 10:55

Bingokaarten van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door FransP1 »

Met de postcode loterij bingo kaarten is een leuk spelletje, maar je hoef die bingo kaarten niet te activeren, want de winnaars zijn al van te voren bekent toen de kaarten werden uitgegeven en nieuwe bingo kaarten hoef je dus ook niet aan te vragen en gratis zijn ze ook niet, want ze zijn inbegrepen bij elke maand dat je betaald voor een lot, dus de postcodeloterij is niet eerlijk in zijn bedrijfsvoering.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 apr 2017 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Mucha

Re: Bingokaarten van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bingokaarten van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

FransP1 schreef:Met de postcode loterij bingo kaarten is een leuk spelletje, maar je hoef die bingo kaarten niet te activeren, want de winnaars zijn al van te voren bekent toen de kaarten werden uitgegeven en nieuwe bingo kaarten hoef je dus ook niet aan te vragen en gratis zijn ze ook niet, want ze zijn inbegrepen bij elke maand dat je betaald voor een lot, dus de postcodeloterij is niet eerlijk in zijn bedrijfsvoering.
De kaarten worden van te voren willekeurig gedrukt en verstuurd. Pas bij het opnemen van de aflevering bepaald de notaris welke bingonummers aan welke koffer gekoppeld wordt. In uw bewoording geeft u dus aan dat de notaris niet te vertrouwen is en dat deze op voorhand de nummers klaar heeft liggen ongeacht de koffer die gekozen wordt in de finale. Dat is nogal een beschuldiging waarvan ik hoop dat u uw bronnen kunt vertrouwen en dat in de rechtzaal kan waarmaken.

FransP1
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2017 10:55

Re: Bingokaarten van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door FransP1 »

breien, mucha en NeoDuchtchio als jullie zien bij de gekozen koffers krijgen allemaal een ander nummer, dit geef aan dat er al winnaar bekend is, anders zouden de gekozen koffers met dat getal blijven bestaan en dan zou het anders lopen en misschien wel meerderen winnaars,zoals jaren geleden toen het gekozen koffers met dat nummer het bingo getal was en er werden meer getallen getrokken, nu precies 9 en dat zette mij aan het denken dat dit niet klopte. En als jullie ook zagen dat er mensen waren die helemaal verbaasd waren dat zij wat gewonnen hadden en hun kaarten niet hadden geactiveerd en toch hadden gewonnen.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bingokaarten van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

FransP1 schreef:breien, mucha en NeoDuchtchio als jullie zien bij de gekozen koffers krijgen allemaal een ander nummer, dit geef aan dat er al winnaar bekend is, anders zouden de gekozen koffers met dat getal blijven bestaan en dan zou het anders lopen en misschien wel meerderen winnaars,zoals jaren geleden toen het gekozen koffers met dat nummer het bingo getal was en er werden meer getallen getrokken, nu precies 9 en dat zette mij aan het denken dat dit niet klopte. En als jullie ook zagen dat er mensen waren die helemaal verbaasd waren dat zij wat gewonnen hadden en hun kaarten niet hadden geactiveerd en toch hadden gewonnen.
In het verleden was inderdaad het koffernummer de bingokaartnummer. Echter, het kon zijn dat een finalespeler een kaart had, of koffers in een bepaalde volgorde moest openmaken en zo of zelf extra kon winnen, of een kennis te laten winnen. Om die reden bepaald de notaris welk bingonummer bij welke koffer gekoppeld word. En dat er de ene keer 9 cijfers genoeg zijn gebeurd ook in de echt bingo zo. Speel maar eens bingo, de ene ronde is de andere niet. De noratis weet echt niet welke bingokaart op welmadres bezorgd is.

Maar nogmaals, u zet deze notaris in een enorm kwaas daglicht. Enkel uw vermoedens is zeker niet genoeg om het hard te maken.

Chumani
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2017 12:50

Re: Bingokaarten van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Chumani »

Ik lees dat mensen twijfel hebben aan het waarheidsgehalte van de treking bingokaarten. Ik heb ook mijn twijfels maar dat komt door de snelheid waarmee de uitreiker na het bekend worden van de prijs bij de prijswinnaar is.

Ceesje100
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 apr 2017 14:02

Re: Bingokaarten van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Ceesje100 »

Klopt bij elke uitzending gaat exact na 9 cijfers de sirene loeien dat er een winnaar is. Dat is te toevallig. In de tijd dat elke koffer zijn ware nummer had duurde t soms héél lang. nu weet je al dat je met 1 fout op je bingokaart geen kans meer hebt. Voordeel voor de loterij is nu volgens mij dat ze niet als voorheen mensen met helikopters t land in hoeven te sturen naar onbekende adressen want nu weten ze waar ze heen moeten. Snap ook dat ze spelers niet hun eigen lot willen laten spelen, maar de spanning voor de thuiskijker is nu wel weg. ( 1 foutje is immers al niets)

Gesloten