LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dating site 50liefde be

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
delia.gaal
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2017 16:08
Contacteer:

Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door delia.gaal »

Hoi hoi
Ik kreeg een mail vorige week vrijdag drie dagen op dating site voor 1 euro
Maar twee op de site geweest 10 keer ingelogd fout melding daar word je zo moe van
Maandag kreeg ik pas mail van hen maar de 24 uur waren voorbij
Kijk op mijn rekening 39.99 afgeboekt hun een mail gestuurd kan er niet onder uit
Terug geboekt maar kreeg een mail van hen dat ik 83 euro moet betalen incasso schandalig
Kan er niet verandering in brengen ben nog weer bezig geweest met inloggen
Maar nog steeds fout melding wie kan mij er mee helpen alstublieft
Groet Delia
Ik was zo bang die 39.99 toch maar weer terug geboekt

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

viewtopic.php?f=36&t=170297 U had beter vooraf bekeken met wie u in zee zou zijn.

L.v.V.
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2017 13:59

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door L.v.V. »

NeoDutchio schreef:viewtopic.php?f=36&t=170297 U had beter vooraf bekeken met wie u in zee zou zijn.
Als hadden komt, dan is hebben te laat.... Deze opmerking helpt niet, hooguit voelt iemand zich hier nog rotter door dus waarom dan plaatsen?

L.v.V.
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2017 13:59

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door L.v.V. »

delia.gaal schreef:Hoi hoi
Ik kreeg een mail vorige week vrijdag drie dagen op dating site voor 1 euro
Maar twee op de site geweest 10 keer ingelogd fout melding daar word je zo moe van
Maandag kreeg ik pas mail van hen maar de 24 uur waren voorbij
Kijk op mijn rekening 39.99 afgeboekt hun een mail gestuurd kan er niet onder uit
Terug geboekt maar kreeg een mail van hen dat ik 83 euro moet betalen incasso schandalig
Kan er niet verandering in brengen ben nog weer bezig geweest met inloggen
Maar nog steeds fout melding wie kan mij er mee helpen alstublieft
Groet Delia
Ik was zo bang die 39.99 toch maar weer terug geboekt
Als je sinds je aangemeld bent niet hebt kunnen inloggen en dus helemaal geen gebruik hebt gemaakt van de betaalde diensten, dus zelfs nog geen mailtje hebt gelezen, dan kan je herroepen binnen 14 dagen. Maar ik raad je aan om langs de wetswinkel te gaan, die kunnen het je precies uitleggen. Succes!

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

L.v.V. schreef:
NeoDutchio schreef:viewtopic.php?f=36&t=170297 U had beter vooraf bekeken met wie u in zee zou zijn.
Als hadden komt, dan is hebben te laat.... Deze opmerking helpt niet, hooguit voelt iemand zich hier nog rotter door dus waarom dan plaatsen?
Ik mag aannemen dat als u met de trein gaat dat u ook vooraf kijkt waar de trein heen gaat. Het is nog altijd de bedoeling om vooraf te kijken waar u in stapt. Op die manier sterven bedrijfjes met verkeerde intenties vanzelf wel uit. Men heeft nog altijd een eigen verantwoordelijkheid.

Mucha

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

L.v.V.
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2017 13:59

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door L.v.V. »

Jullie dwalen af. In de topic vraagt iemand om hulp/advies, dan heeft het het weinig zin om te melden wat ze had moeten doen of hoe geweldig jullie zelf de zaken aanpakken. Denk op z'n minst mee hoe ze uit deze ellende komt!

Mucha

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Dating site 50liefde be

Ongelezen bericht door Jetsertje »

viewtopic.php?f=36&t=170297#p2368997

Weer zo iemand die via incassobureau's geld probeert te innen voor schimmige zaken.

Gesloten