LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
shenna66
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2014 17:34

ziggo

Ongelezen bericht door shenna66 »

ik heb een betalingsachterstand bij ziggo. Dit hebben ze overgedragen aan een incasso bureau, tot dan toe niks aan de hand.
Het incassobureau staat zelfs open voor een betalingsregeling, maar zoveel als zij willen,kan ik per maand niet voldoen (moet toch van Ziggo zeggen ze...) Mag dit zomaar?Ik wil wel betalen maar wel wat ik missen kan! Wij hebben immers al een loonbeslag :?

stofzuigertje

Re: ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Alleen achterstand betalen voor zover mogelijk en met kopie loonbeslag laten zien hoeveel je nog kunt betalen.

Verder is opzeggen ziggo ook mogelijk, meestal blijft er analoog signaal achter, soms de vrije kanalen digitaal lage resolutie....

Internetten via bieb is meestal gratis of via gemeente, vraag eens of zij iets kunnen doen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: ziggo

Ongelezen bericht door reggie2 »

Bel ze , en zeg wat je hier neer zet.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Nee, de schuldeiser is niet verplicht een betalingsregeling aan te gaan. Je zult het geld dus ergens vandaan moeten halen of de gevolgen van het niet-betalen moeten ondergaan.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

Eens met Jetsertje. Er is vast nog wel ergens te bezuinigen. Ziggo is heel duur (wel goede kwaliteit) dus ik zou gewoon opzeggen. TV kijken is geen levensbehoefte en anders heb je voor 7 euro p/m netflix.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

en anders heb je voor 7 euro p/m netflix.
Volgens mij heb je daar toch wel internet voor nodig :wink:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:
en anders heb je voor 7 euro p/m netflix.
Volgens mij heb je daar toch wel internet voor nodig :wink:
Ja maar dat hoeft niet van Ziggo te komen. Simpele ADSL is voldoende voor een beetje SD Netflixen. TS heeft toch geen HD TV neem ik aan

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ziggo

Ongelezen bericht door sjohie »

shenna66 schreef:ik heb een betalingsachterstand bij ziggo. Dit hebben ze overgedragen aan een incasso bureau, tot dan toe niks aan de hand.
Het incassobureau staat zelfs open voor een betalingsregeling, maar zoveel als zij willen,kan ik per maand niet voldoen (moet toch van Ziggo zeggen ze...) Mag dit zomaar?Ik wil wel betalen maar wel wat ik missen kan! Wij hebben immers al een loonbeslag :?
Als je een loonbeslag hebt, dan kan het mogelijk zo zijn dat ze té veel vragen inderdaad. Ik weet niet of je/jullie al hulp hebben in de vorm van een budgetcoach of schuldsanering, maar zoniet, vaak heeft je gemeente wel een loket waar je met dit soort vragen terecht kan.

Wat betreft het hierboven genoemde internet, dat kan inderdaad, zonder tv, wel wat goedkoper dan Ziggo. Bijvoorbeeld bij online heb je dat al voor ~22 euro/maand. En misschien kan je samen met iemand een netflix account delen om de kosten ook wat te delen?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ziggo

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

breien schreef:Wat mis ik eigenlijk? Sinds wanneer kan men niet meer zonder Netflix?
Ik voel me nu wel heel erg excentriek.
Je bent niet alleen hoor. Heb ook geen netflix. Heb überhaupt geen extra dingen op tv. Gewoon het standaart pakket, internet voldoende om een filmpje te kijken en een telefoonaansluiting. Kost weinig en ik mis niks.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ziggo

Ongelezen bericht door GJvdZ »

breien schreef:Wat mis ik eigenlijk? Sinds wanneer kan men niet meer zonder Netflix?
Ik voel me nu wel heel erg excentriek.
Sinds Netflix betere series maakt dan alle omroepen bij elkaar is Netflix toch wel een speler van betekenis. De beroemde BBC-series bijten in het stof vergeleken bij de topproducties van Netflix.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Waarom dit totaal irrelevante onderwerp zo in dit topic waar TS al duidelijk heeft gemaakt er überhaupt geen geld voor te hebben?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Waarom dit totaal irrelevante onderwerp zo in dit topic waar TS al duidelijk heeft gemaakt er überhaupt geen geld voor te hebben?
Inderdaad , TV helemaal de deur uit en neem (leen) een goed boek.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:
Waarom dit totaal irrelevante onderwerp zo in dit topic waar TS al duidelijk heeft gemaakt er überhaupt geen geld voor te hebben?
Inderdaad , TV helemaal de deur uit en neem (leen) een goed boek.
Dat is zeker een optie...Goed boek kost echter meer dan een netflix abbo, tenzij je dus leent.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

//Offtopic er bestaan nog steeds bibliotheken hoor ;-) En hier in de buurt word je op diverse FB groepen doodgegooid met 2ehands boeken.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: ziggo

Ongelezen bericht door scontra »

shenna66 schreef:i Wij hebben immers al een loonbeslag :?
Er zijn dus nog meer bedrijven en/of instanties die geld van u tegoed hebben.
Heeft u dan (nog) geen hulp om u uit te financiële sores te helpen.
Op deze manier wordt het probleem alleen maar groter en groter.
Ga, als u dit nog niet heeft gedaan, hulp zoeken voor uw probleem en heeft al wel hulp, leg daar dan ook het probleem met Ziggo op tafel.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: ziggo

Ongelezen bericht door reggie2 »

bprosman schreef://Offtopic er bestaan nog steeds bibliotheken hoor ;-) En hier in de buurt word je op diverse FB groepen doodgegooid met 2ehands boeken.

Die zijn ook niet gratis.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: ziggo

Ongelezen bericht door scontra »

olaf79 schreef:. TV kijken is geen levensbehoefte en anders heb je voor 7 euro p/m netflix.

Ts. heeft helemaal geen tijd om naar films en series te kijken.
Ts. is heel hard aan het werk om zoveel mogelijk geld te verdienen om de schulden mee af te lossen.

En over de 'kwaliteit' van de diensten van Ziggo zou Radar wel een heel programmablok kunnen vullen en dan heb ik het niet over het weinige wat er per ongeluk goed gaat. ;-)

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

En over de 'kwaliteit' van de diensten van Ziggo zou Radar wel een heel programmablok kunnen vullen en dan heb ik het niet over
Al 14 jaar een prima tevreden klant hoor.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

scontra schreef:
olaf79 schreef:. TV kijken is geen levensbehoefte en anders heb je voor 7 euro p/m netflix.

Ts. heeft helemaal geen tijd om naar films en series te kijken.
Ts. is heel hard aan het werk om zoveel mogelijk geld te verdienen om de schulden mee af te lossen.

En over de 'kwaliteit' van de diensten van Ziggo zou Radar wel een heel programmablok kunnen vullen en dan heb ik het niet over het weinige wat er per ongeluk goed gaat. ;-)
Je overdrijft. Niemand werkt 24 per dag. Ontspannen is ook belangrijk zowel om goed werk te kunnen leveren als gezond te blijven.

Ziggo levert prima kwaliteit, als je zoveel abonnees hebt zijn er altijd klachten.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Jan1 »

En over de 'kwaliteit' van de diensten van Ziggo zou Radar wel een heel programmablok kunnen vullen en dan heb ik het niet over

Inclusief de voorgangers van Ziggo t.w. Essent cabelcom; @Home, al 20 jaar een zeer tevreden klant.

Gesloten