LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik krijg steeds de melding , u mag dit forum niet lezen. Zodra ik een topic aan klik wordt alles geblokkeerd .
Vraag aan de mod, heeft u hier iets mee temaken , zoja zou ik dit graag willen weten .
Of is er iemand die een worm o. i d. heeft geplaatst . heb 4 verschillende scanners er op gezet niets gevonden , telefoon doet het wel . Als ik verzonden is wordt alles geblokkeerd .

Graag antwoord moderators.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Jetsertje »

gosewijn schreef:Ik krijg steeds de melding , u mag dit forum niet lezen. Zodra ik een topic aan klik wordt alles geblokkeerd .
Vraag aan de mod, heeft u hier iets mee temaken , zoja zou ik dit graag willen weten .
Of is er iemand die een worm o. i d. heeft geplaatst . heb 4 verschillende scanners er op gezet niets gevonden , telefoon doet het wel . Als ik verzonden is wordt alles geblokkeerd .

Graag antwoord moderators.
Doe dat lekker in een privébericht naar Radar. Heeft niets met dit topic te maken en is geen openbare vraag.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ga er maar vanuit dat dit niets met de moderators te maken heeft, maar met je eigen computer/ instellingen. Als een moderator iets gedaan zou hebben, zou dat een ban moeten zijn - en dan zou je niets meer kunnen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:
Moneyman schreef:Inderdaad, wat Mucha en Julie zeggen. Maar... als je daar op reageert, krijg je een waarschuwing aan je broek en blijft de onzin staan.

De serieuze vraag aan de forumeigenaars is: nemen jullie dit forum serieus? Nemen jullie de forumgebruikers serieus? Als het antwoord op deze vragen "nee" is, moet je het forum dichtgooien. Als het antwoord "ja" is, waarom nemen jullie de moderatie dan in vredesnaam niet serieus?
Het antwoord op je vraag laat op zich wachten.
En is dus blijkbaar "nee". :(
Inmiddels zijn we 2 weken verder en het lijkt nog steeds "nee". :roll:

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik vraag me af waarom je topics ineens in een printversie kan uitprinten. Een zekere 1000-accounter die van iedereen letterlijk alles opslaat zal er blij mee zijn, kan hij nog makkelijker anderen om de oren slaan met uit hun verband gerukte opmerkingen van zeer lang geleden.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door BL2 »

witte angora schreef:Ik vraag me af waarom je topics ineens in een printversie kan uitprinten.
Je kan je ook overal druk om maken, maar wel handig. Net op mijn werk eens alle berichten van een zekere "Stofzuigerd" uitgeprint. In deze vluchtige tyd waarin heel veel digitaal geschrijf verdwijnt, leuk voor het archief om over een jaar of 20 nog eens rustig door te lezen. Het nationaal archief ook een stapel toegezonden....

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door BL2 »

Mucha schreef:Ja, de conclusie dat de moderatie de forumgebruikers niet serieus nemen, mogen we nu wel trekken. :(
Vreemd en opvallend te noemen dat mensen welke jaren alhier actief zijn en veel kostbare tijd aan dit forum besteden nog steeds leven met de gedachte dat de moderators open op dit forum de discussie met hun aangaan over het moderatorbeleid of over gedachtes over het forum welke bij sommige leven.

Anderzijds zou het natuurlijk een prachtig onderwerp zijn voor Radar om eens een uitzending te wijden aan de personen welke alhier duizend en meer berichten plaatsen, enorm veel tijd er in stoppen zonder er ook maar iets voor terug te krijgen. Prachtig kijkplezier zou zo'n aflevering opleveren, met aan tafel Stofzuigerd, Moneyman, Julie4444, BL2 en Gezondheid :D

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

BL2 schreef:
Mucha schreef:Ja, de conclusie dat de moderatie de forumgebruikers niet serieus nemen, mogen we nu wel trekken. :(
Vreemd en opvallend te noemen dat mensen welke jaren alhier actief zijn en veel kostbare tijd aan dit forum besteden nog steeds leven met de gedachte dat de moderators open op dit forum de discussie met hun aangaan over het moderatorbeleid of over gedachtes over het forum welke bij sommige leven.

Anderzijds zou het natuurlijk een prachtig onderwerp zijn voor Radar om eens een uitzending te wijden aan de personen welke alhier duizend en meer berichten plaatsen, enorm veel tijd er in stoppen zonder er ook maar iets voor terug te krijgen. Prachtig kijkplezier zou zo'n aflevering opleveren, met aan tafel Stofzuigerd, Moneyman, Julie4444, BL2 en Gezondheid :D
Oh nee hoor, dit is volledig conform mijn verwachting. Dacht aan het begin misschien dat er weer random posts zouden verdwijnen, maar och. Dat de moderatie zich niet interesseert in de problemen die bepaalde mensen veroorzaken was me meer dan duidelijk toen er een zekere 1000-accounter/stalker het nodig vond een aantal van ons openlijk te bedreigen en ik van de moderatie te horen kreeg dat ik dan maar aangifte moest doen bij de politie, en dat zij niet van plan waren deze individu aan te spreken.

Het lijkt de moderatie allemaal niet te boeien, dus waarom zou het mij boeien? :lol:

Wat mij blijft verbazen is dat ze blijkbaar in iedere aflevering van radar het forum pogen te promoten terwijl ze zelf nog niet eens de moeite nemen (fatsoenlijk) te modereren. Het enige wat ze wegpoetsen zijn dingen die niet binnen hun straatje vallen, zoals eerlijke en onderbouwde kritiek op radar afleveringen met slechte journalistiek, onjuiste beweringen en stemmakerij (om maar even 1 voorbeeld aan te halen).

En als we dan toch nog wat on-topic kwijt moeten: ondertussen is die optie "Ongelezen berichten" ook nog steeds gewoon verdwenen. Forum is op de telefoon trouwens ook echt niet te navigeren.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

alfatrion schreef:Ik ben nog altijd voor een limiet van 25 berichten waaronder je geen berichten kunt aanpassen. Dit is relatief eenvoudig in te bouwen; ik heb dit in het verleden zelf gedaan. Met een dergelijk worden de vaste gebruikers niet beperkt in hun functionaliteit, maar wordt het probleem wel aangepakt.
Inmiddels is het kind met het badwater weggegooid. Het waren voornamelijk de nieuwe gebruikers die hun eigen berichten een paar dagen later verminkte, maar nu kan niemand meer zijn eigen berichten aanpassen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

alfatrion schreef:
alfatrion schreef:Ik ben nog altijd voor een limiet van 25 berichten waaronder je geen berichten kunt aanpassen. Dit is relatief eenvoudig in te bouwen; ik heb dit in het verleden zelf gedaan. Met een dergelijk worden de vaste gebruikers niet beperkt in hun functionaliteit, maar wordt het probleem wel aangepakt.
Inmiddels is het kind met het badwater weggegooid. Het waren voornamelijk de nieuwe gebruikers die hun eigen berichten een paar dagen later verminkte, maar nu kan niemand meer zijn eigen berichten aanpassen.
Oh, wow, inderdaad zeg. Een beetje de edit knop zomaar verwijderen. Het wordt steeds beter en beter, die "verbeteringen"... :roll:

Overigens kan ik dit bericht dan wel weer editen, beetje vreemd. Misschien kun je niet meer aanpassen nadat iemand heeft gereageerd ofzo?

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door BL2 »

......Misschien kun je niet meer aanpassen nadat iemand heeft gereageerd.....
Dat is juist. Helaas is het bericht met de vele spelfouten verwijderd door de moderatie, anders had plaatser nog even de tijd gehad om alles te verbeteren, totdat ik dit bericht eronder plaatste. Dan is de Edit knop weg.

Veel (één post/ nieuwe leden) plaatsers nemen dan een andere "route", laten door de moderatie gewoon het gehele topic wissen, inclusief alle bijdragen van anderen !

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Julie4444 schreef:Overigens kan ik dit bericht dan wel weer editen, beetje vreemd. Misschien kun je niet meer aanpassen nadat iemand heeft gereageerd ofzo?
Nee, ik had dat geschreven met de gedachten: "als ik het bericht kan editen dan haal ik die opmerking weg". Het heeft er alles van weg dat het beheer aan het spelen is met de instellingen. Daarnet kon je het laatste bericht nog verwijderen, en dat gaat nu niet meer. Misschien zijn ze opzoek naar hoe ze mijn suggestie kunnen implementeren zonder een beetje code te schrijven, maar dat gaat niet werken.
Moneyman schreef:Ga er maar vanuit dat dit niets met de moderators te maken heeft, maar met je eigen computer/ instellingen. Als een moderator iets gedaan zou hebben, zou dat een ban moeten zijn - en dan zou je niets meer kunnen.
BL2 schreef:Dat is juist. Helaas is het bericht met de vele spelfouten verwijderd door de moderatie, anders had plaatser nog even de tijd gehad om alles te verbeteren, totdat ik dit bericht eronder plaatste. Dan is de Edit knop weg.
Dat gold voor het kruisje. Ik heb het nooit een probleem gevonden als mensen hun laatste bericht verwijderden, omdat dat de discussie niet onleesbaar maakt.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door BL2 »

De Edit knop blijft nu weer staan, het kruisje is al langer geheel weg. Maar zolang de Edit knop er is kan je je bericht gewoon verwijderen, dus de knop met kruisje eraf halen heeft geen nut.....

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Mucha schreef:Ik probeerde gisteren een per ongeluk dubbel geplaatste reactie te verwijderen. Dat gaat dus ook niet meer.
Daar is het kruisje inderdaad heel nuttig voor, dan hoef je daar een beheerder niet voor lastig te vallen.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door BL2 »

Mucha schreef:Ik probeerde gisteren een per ongeluk dubbel geplaatste reactie te verwijderen. Dat gaat dus ook niet meer.
Gewoon de tekst verwijderen met de Edit knop, leeg bericht blijft dan (wel) staan.......

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

BL2 schreef:De Edit knop blijft nu weer staan, het kruisje is al langer geheel weg. Maar zolang de Edit knop er is kan je je bericht gewoon verwijderen, dus de knop met kruisje eraf halen heeft geen nut.....
Mijn eerdere bericht van een uur of 2 geleden kan ik nu niet meer aanpassen.. Misschien dat er gewoon een tijdslimiet op zit ofzo? Kruisje is inderdaad verdwenen. Waarom is mij een raadsel.


Fijn ook dat hier over gecommuniceerd wordt. Maar goed, als er iets is wat als een paal boven water staat is het wel dat het de moderatie allemaal niet interesseert.

Ik blijf het vreemd vinden.

Gesloten