LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Global intergold

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
MandyKolbe
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:34

Global intergold

Ongelezen bericht door MandyKolbe »

Hallo, mijn man is door iemand benaderd voor het marketing programma van Global Intergold.
Hierbij kun je inversteren in goud en anderen weer benaderen om ook te inversteren.
Hoe meer mensen zich inschrijven hoe meer geld of goud je kunt verdienen.
Heeft iemand hier van gehoord?
Laatst gewijzigd door MandyKolbe op 29 mar 2017 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door newmikey »

Meteen doen! Je wordt er schat-hemeltjerijk van zonder ook maar iets te doen...

PS: gezond verstand gebruiken, je zit al op het juiste spoor

Mucha

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

MandyKolbe
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:34

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door MandyKolbe »

Ik was serieus opzoek naar mensen met eventuele slechte ervaringen.. omdat ik het uiteraard niet vertrouw..

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Er staat genoeg narigheid op internet/via Google; b.v. https://dirtyscam.com/reviews/global-in ... om-london/

JansMoney
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2017 04:38

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door JansMoney »

Omdat ik het uiteraard niet vertrouw? Kunt u uitleggen wat u bedoelt met "Uiteraard"? Risocoloos 275 euro investeren, aan het werk gaan en minimaal 900 euro terugverdiend is uiteraard een hele mooie deal, Dan snap ik het woord "Uiteraard".

GuidoM
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2014 18:41

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door GuidoM »

Het is overduidelijk oplichting, en ik vraag me af of je daarom zelf strafbaar bent als je hier mensen voor werft. Een aantal mensen in mijn omgeving is hier namelijk actief mee bezig. Ik krijg het ze niet aan hun verstand dat dit oplichting is en ik wil graag weten of ze hier zelf eventueel gezeur mee kunnen krijgen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door Brahms »

Als je er zelf maar geen gezeur mee krijgt, dat lijkt me het verstandigste. Dus verre van blijven.
Je "mensen in je omgeving" luisteten toch niet naar je, dus waarom maak je je zo druk........

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Global intergold

Ongelezen bericht door Moneyman »

JansMoney schreef:Omdat ik het uiteraard niet vertrouw? Kunt u uitleggen wat u bedoelt met "Uiteraard"? Risocoloos 275 euro investeren, aan het werk gaan en minimaal 900 euro terugverdiend is uiteraard een hele mooie deal, Dan snap ik het woord "Uiteraard".
"Risicoloos"? :lol: :lol: :lol:

Gesloten