LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

kemalmurt schreef:Je bent wat je denkt...
Dat is een mooie, zullen we eens even kijken:
Dus jij bent een Ponzi scheme promotor, want je haalt een andere veroordeelde financiële fraudeur aan.
kemalmurt schreef:van wie zijn de centrale banken.. (denk daar eens over na)...
En je bent een complottheorist. Het enige wat ik me nu afvraag is of jij hetgeen je hier promoot zelf niet snapt, of dat je het wel snapt en andere mensen bewust de ellende instort.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door gemist »

Ondertussen heb ik nog steeds 10 hele Bitcoins die volgens de media wel €1300 per stuk waard zijn. Wat doet een Wankojn nu?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Onecoin met onmiddelijke ingang verboden in Duitsland. Uitspraak van BaFin op 27 april j.l.

https://www.bafin.de/SharedDocs/Veroeff ... n_Ltd.html

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Taalkundig ook een prachtig verhaal; drogreden na drogreden, lege ongefundeerde uitspraak na lege ongefundeerde uitspraak. Beroep op authoriteit, aanvallen van "concurrenten" en letterlijk niets inhoudelijks of feitelijks.

Onecoin is een ponzi. Als er iets is wat duidelijk is, is het dat wel.

bras1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2017 01:41

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door bras1978 »

Julie4444 schreef:
Wiecksewitte schreef:Een poosje geleden heb ik via een kennis geïnvesteerd in Onecoin.
Echter blijf ik nog steeds wijfelend of het nu wel of geen perspectief biedt voor de toekomst.
Uiteraard heb ik vooraf het internet afgezocht voor meer informatie maar dit beperkt zich vaak alleen door mensen die het verheerlijken of mensen die het af doen als 'scam.'
Mijns inziens zal de waarheid toch wel ergens in het midden liggen.
Onecoin claimt wereldwijd al 2 miljoen gebruikers te hebben en zal naar verwachting de komende jaren nog groter worden.
Omdat ik buiten reddit verder niet veel discussie heb kun vinden ben ik benieuwd of men hier mensen zijn die er meer van af weten.
Klinkt inderdaad als een scam, als ik hun website zo bekijk. Verkopen die handel of accepteren dat je dit hoogstwaarschijnlijk verlies zal opleveren... Het enige wat ze verkopen is beloftes...
geen scam en groter als bitcoin nu al word de toekomst)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

bras1978 schreef:geen scam en groter als bitcoin nu al word de toekomst)
U bent een beetje laat op dit feestje. Dat het een scam is, is inmiddels onomstotelijk vastgesteld. Zelfs al gewoon verboden in meerdere landen. Maar ik gun u uw (dure) dromen zolang ze er geen anderen mee belasten/belazeren...

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

bras1978 schreef:
Julie4444 schreef:
Wiecksewitte schreef:Een poosje geleden heb ik via een kennis geïnvesteerd in Onecoin.
Echter blijf ik nog steeds wijfelend of het nu wel of geen perspectief biedt voor de toekomst.
Uiteraard heb ik vooraf het internet afgezocht voor meer informatie maar dit beperkt zich vaak alleen door mensen die het verheerlijken of mensen die het af doen als 'scam.'
Mijns inziens zal de waarheid toch wel ergens in het midden liggen.
Onecoin claimt wereldwijd al 2 miljoen gebruikers te hebben en zal naar verwachting de komende jaren nog groter worden.
Omdat ik buiten reddit verder niet veel discussie heb kun vinden ben ik benieuwd of men hier mensen zijn die er meer van af weten.
Klinkt inderdaad als een scam, als ik hun website zo bekijk. Verkopen die handel of accepteren dat je dit hoogstwaarschijnlijk verlies zal opleveren... Het enige wat ze verkopen is beloftes...
geen scam en groter als bitcoin nu al word de toekomst)
Grapjas. Je hebt overduidelijk geen idee wat er aan de hand is. :roll:

vraagalex
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2007 16:51

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door vraagalex »

Ik verdiep mij al enige tijd in Onecoin en andere crypto-munten. Er is veel over te zeggen. Onecoin vertrouw ik voor geen meter, Bitcoin wel. Om even wat meer informatie te geven heb ik een video online gezet. De OneCoin wordt om de 10 minuten gegenereerd, en je kunt er als buitenstaander niet in mengen. Alle coins worden via eigen servers gelanceerd.

https://www.youtube.com/watch?v=pO89KV3iF-o

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

vraagalex schreef:Om even wat meer informatie te geven heb ik een video online gezet.
Nee, je runt vanuit een achterkamertje een eenmanszaak waarbij dit soort video's je promomateriaal zijn. Spam hoort hier niet thuis.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Spam van die Alex. Is al gemeld. Helaas nog niks mee gedaan door de mods.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kuklos schreef:Spam van die Alex. Is al gemeld. Helaas nog niks mee gedaan door de mods.
Dat zou ook geen verrassing moeten zijn. :roll:

Ondertussen is Onecoin nog steeds gewoon een scam, en géén cryptocurrency.

Dat alex hier reclame voor zijn toko maakt is leuk hoor. Geen idee wat hij er verder over te vertellen had, want zo interessant waren zijn filmpjes niet. Goede antireclame, dat dan weer wel.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Julie4444 schreef:Goede antireclame, dat dan weer wel.
Antireclame voor Alex zeker. Zijn YouTube video deed me denken aan een Idols auditie, de eerste ronde. Direct weggestemd. :mrgreen:

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kuklos schreef:
Julie4444 schreef:Goede antireclame, dat dan weer wel.
Antireclame voor Alex zeker. Zijn YouTube video deed me denken aan een Idols auditie, de eerste ronde. Direct weggestemd. :mrgreen:
Yup, dat dus. :lol:

Duizel
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2013 22:54

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Duizel »

[Tekst verwijderd] geeft elke 1e donderdag van de maand in Doetinchem bij Pitch&Putt een presentatie over OneCoin.
Iemand die zin heeft om zijn verhaal aldaar onderuit te schoffelen? Vanaf het begin dat ik er mee in aanraking kwam (oktober 2016) vertrouwde ik het voor geen ene meter! Ik heb me via een relatie van m'n werk over laten halen. Gelukkig heb ik nooit 1 euro betaald, omdat [Tekst verwijderd] mij een 2-tal pakketten "schonk". Ik diende 700 euro aan hem over te maken, voor de 2-tal pakketten. Gelukkig heb ik dit nooit gedaan, maar heb ik wel de Tokens gekregen.
Uiteindelijk heb ik nu ruim 600 OneCoins.
Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, gelukkig kost het mij geen cent, alleen de tijd die ik er in heb gestopt.
Jullie horen nog van mij.
Altijd naar je gevoel luisteren, als het te mooi is om waar te zijn, is dat het ook.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 jun 2017 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Duizel schreef:[Tekst verwijderd] geeft elke 1e donderdag van de maand in Doetinchem bij Pitch&Putt een presentatie over OneCoin.
Iemand die zin heeft om zijn verhaal aldaar onderuit te schoffelen?
Nee hoor, wat voor belang zou iemand hier daarbij hebben? Véél te véél energie om in zoiets onzinnigs te steken. Lekker laten gaan, wie belazerd wil worden vindt de weg toch wel.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 jun 2017 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Duizel schreef:[Tekst verwijderd] geeft elke 1e donderdag van de maand in Doetinchem bij Pitch&Putt een presentatie over OneCoin.
Iemand die zin heeft om zijn verhaal aldaar onderuit te schoffelen?
Waarom ga je daar zelf niet heen dan om dit te doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 26 jun 2017 16:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kuklos schreef:Spam van die Alex. Is al gemeld. Helaas nog niks mee gedaan door de mods.
De moderatie lijkt te hebben besloten dat alex reclame mag maken op dit forum. Laat het voor lezers even duidelijk zijn dat alex geen authoriteit is en alleen maar een beetje reclame maakt voor zichzelf. Link negeren dus.

Onecoin is overigens gewoon nog steeds een scam.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Julie4444 schreef:
kuklos schreef:Spam van die Alex. Is al gemeld. Helaas nog niks mee gedaan door de mods.
De moderatie lijkt te hebben besloten dat alex reclame mag maken op dit forum. Laat het voor lezers even duidelijk zijn dat alex geen authoriteit is en alleen maar een beetje reclame maakt voor zichzelf. Link negeren dus.

Onecoin is overigens gewoon nog steeds een scam.
En Alex nog steeds een eerste ronde afvaller bij Idols.

Gesloten