LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opeens bijbetalen voor Slow Kalium 600

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
huugvenis
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2017 08:37

Opeens bijbetalen voor Slow Kalium 600

Ongelezen bericht door huugvenis »

wilde gisteren 18-05 nieuwe voorraad slow K 600 tabletten 2 verpakkingen ophalen en moest ineens 30 eur bijbetalen terwijl ik altijd van de IZA bericht krijg wat ik als ik bij moet betalen bleek dat de rekening die naar Iza gaat die 12,75 vergoed maar dat ik nu aan de apotheek terplekke eerst 30 eur moest voldoen om de slow K 600 mee te nemen dit is bij mij nog nooit zo gegaan dit vertelde ik daar nee ik moest nu aan de balie eerst betalen ,er werd verteld dit is uw eigen risico waarop ik zei die is allang op en ik betaal nooit geen eigen risico aan de apotheek of instantie.


NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Opeens bijbetalen voor Slow Kalium 600

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wel kunnen aanmelden hier en een vraag stellen, maar simpelweg eerst even zoeken naar de vraag was te moeilijk?

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Opeens bijbetalen voor Slow Kalium 600

Ongelezen bericht door BL2 »

huugvenis schreef:wilde gisteren 18-05 nieuwe voorraad slow K 600 tabletten 2 verpakkingen ophalen en moest ineens 30 eur bijbetalen terwijl ik altijd van de IZA bericht krijg wat ik als ik bij moet betalen bleek dat de rekening die naar Iza gaat die 12,75 vergoed maar dat ik nu aan de apotheek terplekke eerst 30 eur moest voldoen om de slow K 600 mee te nemen dit is bij mij nog nooit zo gegaan dit vertelde ik daar nee ik moest nu aan de balie eerst betalen ,er werd verteld dit is uw eigen risico waarop ik zei die is allang op en ik betaal nooit geen eigen risico aan de apotheek of instantie.
Ben gestopt met lezen, zo'n lang opstel lezen zonder hoofdletters, komma's en punten wil maar niet lukken.........

Gesloten